Hei aave-riippuvaiset! Aurinko paistaa ja...
minun tarttis alkaa pitää suursiivousta pölyn häätämiseksi. En millään jaksaisi aloittaa ja odottelen tässä, että tänne ilmestyisi joku tai joitakin todella kivoja ketjuja, joita voisi kommentoida. Mutta nyt ei taida olla mitään tulossa vai onko teillä jo jotain tulossa vai kannattaisiko alkaa vain siivota... olisi ehkä helpompaa nyt kun aurinko paistaa ja kämpässä on auringonkirkasta...
Kommentit (4)
Hei! Mitä ostat netistä - lapsille vaatteita vai mitä? Mäkin tarttisin lapset pyyhkimään pölyt sillä täällä tarttis pyyhkiä ja aion pyyhkiä kaikki lattialistat ja se on aika karmeaa kykkimistä mulle ja varsinkin kun on hieman ylipainoa ja masu tiellä. Menee ihan jumpasta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 10:37"]
Hei! Mitä ostat netistä - lapsille vaatteita vai mitä? Mäkin tarttisin lapset pyyhkimään pölyt sillä täällä tarttis pyyhkiä ja aion pyyhkiä kaikki lattialistat ja se on aika karmeaa kykkimistä mulle ja varsinkin kun on hieman ylipainoa ja masu tiellä. Menee ihan jumpasta.
[/quote]Vaatteita itselleni ja etsin myös kivaa laukkua. Ihan huvikseni pyörin katselemassa sitä sun tätä. Mä opetin lapset jo pieninä pyyhkimään juurikin pölyt koska se on helppo kotityö lapsille ja inhoan sitä itse.
Täällä siivottiin eilen ja ihan kun ei olis viikkoon imuria kämppä nähnyt.Taapero ja koira sotkee minkä kerkiävät ja aurinko paljastaa joka pölyhiukkasen ja rähmäkäpälän jäljen...aaargh!Ei vaan jaksa aloittaa uudestaan rätin huitomista.
Ilma on ihana,käytiin jo pikkusen kanssa ulkoilemassa ja nyt on päikkäreillä. Äiti saa pyöriä Av:lla...täällä kans toivois kivaa ketjua.Hauskaa ja positiivista mieluiten,kiitos
ja ulkona on pakkasta, joten ei tippaakaan huvita lähteä ulos. En liiku pakkasella yhtään mihinkään jos ei ole ihan pakko. Siivottiin viime viikolla, joten koti on suht siisti. Lapset voivat pyyhkiä pölyt illalla. Mä voisin syödä kohta kananmunan ja jotakin.
Väsyttää tämä elämä vähän. Kaikki on niin raskasta vaikka yritän relata se ei onnistu. Neeti on täynnä ikäviä uutisia ja surullisia asioita siksi luen vähän kevyitä blogeja ja teen nettiostoksia.