sovitellusta ansiopäivärahasta!!
Tietääkö kukaan miten tuo maksu menee? Laskurilla kun laskin päivärahan osuuden, niin jäin miettimään, että onko tuo maksu vain työttömyyspäiviltä? Vai kun on kerran €/päivä, niin onko se sama summa kaikilta 20 päivältä kuukaudessa?
Kommentit (5)
Minulla meni niin, että joka kuukausi ilmoitin työssäolotunnit. Sitten laskivat sovitellun päivärahan osuuden ja maksoivat takautuvasti. Oli kyllä eri liitto ja työni oli siis sellainen, että tuntimäärät vaihtelivat jatkuvasti.
Eikös nykyisin saa ansaita 300€/kk ilman että vaikuttaa ansiosidonnaiseen??
Se 300€ pitäis olla myös tossa ansiosidonnaisessa :) Kiitos vastauksista! Mulla siis osa-aikatyö ja nyt tajusin, että saan soviteltua ansiosidonnaista siihen myös takautuvasti. Ilmankos €/päivä tuntui pieneltä kun luulin sen olevan vain työttömyyspäiviltä. Kuitenkin työskentelen sen 5päivää/viikko, päivät vain lyhyitä. No..päätöstä odotellessa. :)
Ja mulla on siis 250 päivää ansiosidonnaista "sisällä", jotenka ei tarvitse odottaa että työssäoloehto täyttyy uudestaan
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 10:11"]Tietääkö kukaan miten tuo maksu menee? Laskurilla kun laskin päivärahan osuuden, niin jäin miettimään, että onko tuo maksu vain työttömyyspäiviltä? Vai kun on kerran €/päivä, niin onko se sama summa kaikilta 20 päivältä kuukaudessa?
[/quote]
Pam on kyseesä
Ap