Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen etuoikeutettu, saan asua maalla

Elämänarvot kohdallaan
17.11.2020 |

Täällä yksi elämäänsä tyytyväinen ihminen. Kiva työ pienellä paikkakunnalla, kiva talo haja-asutusalueella, ei ruuhkia, ei saasteita, ei melua. Työ on mielekästä ja siitä tienaa hyvin, joten on varaa kustantaa auto, jolla ajella tarpeen tullen mihin vain. En kuitenkaan tarvitse elämääni jatkuvaa sosiaalisuutta, ostoskeskuksia, harrastuksia enkä kulttuuria, vaan voin suunnata niihin, jos milloin satun niin haluamaan. Mielummin vietän vapaa-ajan luonnossa tai askarrellen kotiin liittyviä juttuja perheen parissa.

Minusta on tosi kummallinen ajatus, että meitä elämänlaatuun panostavia ihmisiä katsotaan alaspäin. Päinvastoin omasta mielestäni nuo em. teennäisiä arvoja halajavat ne vasta säälittäviä ovat.
Ei pahalla :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hys hys, ettei muille tula paha mieli:-X

Vierailija
2/5 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset on erilaisia :) Toiset tykkää luonnon rauhasta, toiset vilkkaan kaupungin sykkeestä. Eikä kummassakaan elämässä ole mitään pahaa kunhan ihminen on itse tyytyväinen elämäänsä. Hienoa, että sinulla on mahdollisuus elää täysin omannäköistä elämääsi ja kiva kuulla, että olet tyytyväinen c: Itse taas olen ehta kaupunkilainen ja viihdyn yksiössäni keskustan tuntumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "teennäisiä" arvoja? Miksei kaupungissa asuvilla voisi olla hyvä elämänlaatu?

Vierailija
4/5 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä "teennäisiä" arvoja? Miksei kaupungissa asuvilla voisi olla hyvä elämänlaatu?

Haisee. Hajusteet. Luonnollisista kasvien tuoksuista ei tule mitään oireita, kunhan antaa niiden olla ulkona. Ei siis kieloja sisälle maljakkoon tms.

Vierailija
5/5 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla asun itsekin ja elämä olisikin hienoa, jos sattuisin kuulumaan niihin onnekkaisiin, joille täällä riittää myös töitä..