Miksi mies puhuu paskaa?
Miksi entinen tuttu on väittänyt ystävälleni harrastaneensa ties mitä seksiä kanssani, vaikka emme päässeet touhuissa halailua pidemmälle? Miksi ihmeessä mies puhuu paskaa? Tapailustammekin on vuosia aikaa.
Kyse on vielä perheellisestä miehestä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No, musta puolituttu mies teki oikein ison shown jossain tapahtumassa. Kuuli työkaverini tuntevan minut, ja oli sitten kertonut kaikenmaailman runkkaussessioista. Vain sen takia, että suostuin kännissä treffeille.
Äijä oli niin limainen, että selvinpäin teki mieli pitää etäisyyttä vähintää metri. Ja en todellakaan tehnyt sille mitään käsitöitä, eikä toisinpäin. Y ä k.
Hyi kauhee. :(
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan korottaa itseään tuttujenssa silmissä. Näitä paskanpuhujia on nähty.
Niin, mutta mikä ihme saa aikuisen, perheellisen keski-ikäisen miehen väittämään tällaisia? Eikö näitä yhtään hävetä? Olen sanaton.
AP
Ette päässeet touhuissa halailua pidemmälle..? Eikö sinua itseäsi hävetä että olet tuollekaan tasolle lähtenyt perheellisen miehen kanssa? Jos oikein"touhut" olleet mielessä.. Sait ihan sitä mitä tilasit. Kaksi moraalitonta paskantekijää. Toinen vielä keksii juttuja ja sinä taas varmaan haluaisit vaimolta salata? Ja koet jostain syystä olevasi parempi kuin tämä mies?
Entisellä kotipaikkakunnalla oli maatalouslomittaja joka omien puheittensa mukaan oli nuzzinut kaikkia alle 50 v maatalon emäntiä. Epäili myös olevansa muutaman perheen lapsen isä. Oman sankaruutensa korostaminen tuossa on kyseessä tai jonkun sortin päävika! Ikävää perättömien huhujen kohteeksi joutuneille!
Minun avioliitto meni pilalle tälläisen paskanpuhujan takia. Kertoi miehelleni satuja , että olin hänen kanssaan seksiä harrastanut. Vieläpä avioliittoni aikana. Paskanpuhuja oli pelkkä hyvänpäivän tuttu. Mies ei enää pystynyt luottamaan minuun. Ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan korottaa itseään tuttujenssa silmissä. Näitä paskanpuhujia on nähty.
Niin, mutta mikä ihme saa aikuisen, perheellisen keski-ikäisen miehen väittämään tällaisia? Eikö näitä yhtään hävetä? Olen sanaton.
AP
Ette päässeet touhuissa halailua pidemmälle..? Eikö sinua itseäsi hävetä että olet tuollekaan tasolle lähtenyt perheellisen miehen kanssa? Jos oikein"touhut" olleet mielessä.. Sait ihan sitä mitä tilasit. Kaksi moraalitonta paskantekijää. Toinen vielä keksii juttuja ja sinä taas varmaan haluaisit vaimolta salata? Ja koet jostain syystä olevasi parempi kuin tämä mies?
Siis mitähäh?! Se ukko on siis -nykyään- perheellinen mies!
Ei se silloin ollut. Siitä on oikeasti vuosia aikaa kun kävimme ulkona.
En minä minkään naimisissa olevien ukkojen kanssa treffeille lähde, ja olen sitäpaitsi parisuhteessa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Minun avioliitto meni pilalle tälläisen paskanpuhujan takia. Kertoi miehelleni satuja , että olin hänen kanssaan seksiä harrastanut. Vieläpä avioliittoni aikana. Paskanpuhuja oli pelkkä hyvänpäivän tuttu. Mies ei enää pystynyt luottamaan minuun. Ero tuli.
No tätä minä pelkään että tämä paskapuhe pääsee mieheni korviin. Olemme puhuneet kaikki entiset hoitomme läpi ja jos yhtäkkiä jostain sivusta tulee joku tyyppi jonka kanssa ei ole ollut mitään muuta kuin muutamat treffit minähän vaikutan valehtelijalta.
Suoraan sanoen raivostuttaa todella.
AP
Tiedän yhden paskaa puhuvan kirvesmiehen.
Naiset harrastavat tätä usein. Miehillä tämä on harvinaisempaa ja siksi paljon vaarallisempaa.
Mies kun ajattelee heti, ettei mitään syytä miksi se olisi valetta. Sitä neitimäistä paskapuhetta kun harrastaa niin harva mies.
Olen itse parhaillaan juuri tällaisessa asiassa kahden vaiheilla.
Joko naiseni on valehdellut minulle tärkeästä asiasta, tai sitten entinen kaverini puhuu paskaa. Ainoa tapa jolla asia selviää, on odottaa että kohtaamme porukalla jossain kaupassa. Tulen silloin vaatimaan tarkennusta miehen väitteisiin. Reaktioista pystyn päättelemään asian todellisen laidan.
Jaksan odottaa vuosia tapaamista, koska emme ole missään tekemisissä. Mutta tämä määrittelee suhteen jatkon kohtaamisen jälkeen.
Mies35
Vierailija kirjoitti:
Joko naiseni on valehdellut minulle tärkeästä asiasta, tai sitten entinen kaverini puhuu paskaa. Ainoa tapa jolla asia selviää, on odottaa että kohtaamme porukalla jossain kaupassa. Tulen silloin vaatimaan tarkennusta miehen väitteisiin. Reaktioista pystyn päättelemään asian todellisen laidan.
Jaksan odottaa vuosia tapaamista, koska emme ole missään tekemisissä. Mutta tämä määrittelee suhteen jatkon kohtaamisen jälkeen.
Mies35
Usko naista. Ei aikuisella naisella ole mitään syytä valehdella tällaisista, jos on jotain kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies35
Usko naista. Ei aikuisella naisella ole mitään syytä valehdella tällaisista, jos on jotain kysytty.
Ehkä. Tai sitten on hävettänyt niin paljon, tai on muuten kerrottu vähän "vaihtoehtoista totuutta".
Mies35
Selvä hyväksikäyttötapaus, jos on harrastanut seksiä kanssasi tietämättämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Selvä hyväksikäyttötapaus, jos on harrastanut seksiä kanssasi tietämättämäsi.
No älä! Mietin ihan oikeasti, että eikai se mulkku oikeasti ole räplännyt minua unessa kun päästin sen luokseni kerran nukkumaan baarireissun jälkeen. Hyi helvetti.
AP
Itselläni oli vastaava kokemus, joka oli todella vaikeaa kääntää ympäri. Mies kun ihan oikeasti oli pannut kaikkea liikkuvaa, ja ilmeisesti olin ainoa jota ei ollut saanut nussittua. Siksi tämä sitten levitti tietoja jostain pesillä käynneistä.
Satun myös tietämään, että sillä miehellä on pieni penis. On vaikea ymmärtää, että miten se on saanut niin monta naista kaadettua sänkyynsä. Tai no, olihan se helppo.
Tunteeko tää tyyppi sun miesystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Siksi olenkin huolissani.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Siksi olenkin huolissani.
AP
Siinä tapauksessa kannattanee ottaa tämä puheeksi miehen kanssa ENNEN kuin tuo hyypiö saa viestinsä sinun miehesi korviin.
Luulen, että kunnianloukkaussyyte menisi läpi.
Ilmeisesti tämä on todella yleistä.
Oma kokemukseni on miehestä, joka vaikutti alkuunsa tosi ihanalta, mutta osoittautui aivan kamalaksi siaksi. Sitten otin etäisyyttä oikein vauhdilla, ennen kuin päästiin yhtään pidemmälle. No, 10 vuotta myöhemmin sain kuulla treffikaverilta joka tunsi sen, että tämä sika on kuulemma nussinut mua.
Aha. Hyvät treffit oli.