Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies puhuu paskaa?

Vierailija
17.11.2020 |

Miksi entinen tuttu on väittänyt ystävälleni harrastaneensa ties mitä seksiä kanssani, vaikka emme päässeet touhuissa halailua pidemmälle? Miksi ihmeessä mies puhuu paskaa? Tapailustammekin on vuosia aikaa.

Kyse on vielä perheellisestä miehestä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko tää tyyppi sun miesystäväsi?

Joo. Siksi olenkin huolissani.

AP

Siinä tapauksessa kannattanee ottaa tämä puheeksi miehen kanssa ENNEN kuin tuo hyypiö saa viestinsä sinun miehesi korviin.

Täytyy varmaan harkita.

AP

Vierailija
42/53 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset harrastavat tätä usein. Miehillä tämä on harvinaisempaa ja siksi paljon vaarallisempaa.

Mies kun ajattelee heti, ettei mitään syytä miksi se olisi valetta. Sitä neitimäistä paskapuhetta kun harrastaa niin harva mies.

Siis mielestäsi naiset usein väittävät paneskelleensa miehen kanssa jonka kanssa tällaista ei ole tapahtunut? Enpä ole koskaan törmännyt, sen sijaan tämä ap:n skenaario on hyvinkin tuttu. Yleisemmin paskanpuhumiseen osallistuu taas kokemukseni mukaan hyvin sekalainen porukka mitä sukupuoleen tulee, ei todellakaan harvinaista miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä kenen kanssa on paneskellut menneisyydessä sinkkuna? Joo, joskus saattanut arvostelukyky pettää ja paneskeltu ei niin hohdokasta tyyppiä. Toiseksi, kerrotteko kaikki entiset hoitonne nykyiselle puolisollenne ja miksi?

Miehet, miksi jonkun random tyypin retostelu sillä, että on pannut nykyistä naistanne menisi ihon alle jos te saatte nykyään panna eikä tää random?

M37

Vierailija
44/53 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä sen vaimoon.

Vierailija
45/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tarkoittaa pahaa.

Vierailija
46/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli vastaava kokemus, joka oli todella vaikeaa kääntää ympäri. Mies kun ihan oikeasti oli pannut kaikkea liikkuvaa, ja ilmeisesti olin ainoa jota ei ollut saanut nussittua. Siksi tämä sitten levitti tietoja jostain pesillä käynneistä.

Satun myös tietämään, että sillä miehellä on pieni penis. On vaikea ymmärtää, että miten se on saanut niin monta naista kaadettua sänkyynsä. Tai no, olihan se helppo.

Tätä olen itsekin ihmetellyt, että miksi se kaikkein limasin mies on aina suosituin?

Vierailija
47/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinsalmi on edullista asumista ja on sitoutunut varmistamaan että kaikki palvelut samasta paikasta.

Vierailija
48/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluu samaan kategoriaan kuin miesten tarve (usein humalassa) kehuskella uudelle tyttöystävälle entisillä hoidoillaan ja yksityiskohtaisilla kuvauksilla mitä ovat exien kanssa puuhailleet.

En voi kerta kaikkiaan käsittää miksi?

Itse olen ainakin sen verran "mustasukkainen" että kaikki tällaiset puheet jäävät kyllä mieleen, eivätkä todellakaan herätä luottamusta uutta kumppania kohtaan.

Vierailija
49/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ystäväsi puhunut paskaa miehestä?

Kehen voi luottaa?

Vierailija
50/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan korottaa itseään tuttujenssa silmissä. Näitä paskanpuhujia on nähty.

Niin, mutta mikä ihme saa aikuisen, perheellisen keski-ikäisen miehen väittämään tällaisia? Eikö näitä yhtään hävetä? Olen sanaton.

AP

Omassa elämässä on ongelmia, ja tyhjyyttä.

Vierailija
51/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä sen vaimoon.

EIköhän se tarkoittanut että kauan sitten.

Vierailija
52/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan korottaa itseään tuttujenssa silmissä. Näitä paskanpuhujia on nähty.

Niin, mutta mikä ihme saa aikuisen, perheellisen keski-ikäisen miehen väittämään tällaisia? Eikö näitä yhtään hävetä? Olen sanaton.

AP

Johan toi tyyppi vastasi sulle. Etkö sinä osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
53/53 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi karmivaa. Pistää miettimään, mitä väitteitä itsestä sitä mahtaa olla tuolla kylillä liikkunut, joista ei tiedä mitään. Ensimmäinen poika, jonka kanssa seurustelin teini-iässä ei halunnut tai uskaltanut harrastaa kanssani seksiä ja kuulin sitten myöhemmin hänen kaveriltaan, että minä en kuulemma antanut. Todellisuudessa asia oli toisin päin. Minulle oli tosi ahdistavaa että nuori jätkä, jonka nyt olettaisi olevan kiinnostunut seksistä, ei vaikuttanut olevan kovinkaan kiinnostunut koskemaan minuun haluistani huolimatta. Söi itsesuntoa. Aika pian hän minut jättikin. Joskus mietin, olikohan hän aseksuaali. Kaverini totesi minulle jälkikäteen "helmiä sioille" ja treffipyyntöjä kyllä riitti eron jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi