Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko käydä yksin hampurilaisella?

Vierailija
16.03.2014 |

Musta se on noloa. Mietin että joku luulee mun olevan yksinäinen ihminen ja vedän kaksin käsin lohturuokaa masennukseeni. Oikeasti olen onnellisesti naimissa ja paljon ystäviä.

Jos olen yksin liikenteessä ja nälkä iskee ja päätän hakea mättöä, niin menen drive inniin ja ajan sen jälkeen johonkin paikkaan missä ei ole muita ja syön autossa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Tottakai kehtaan.

Vierailija
2/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Minä käyn jopa ravintoloissa syömässä yksinäni. Kun tekee työmatkoja yksikseen, niin on pakko tottua myös syömäänkin yksikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmistä ei kuitenkaan ajattele noin hassuja. 

Vierailija
4/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa. Joskus syön hamppariaterian luonaaksi töissä ja silloin haen aterian mukaan ja syön töissä. Toki sekin hävettää koska joku voi olla samaan aikaan kahvihuoneessa.

Vierailija
5/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkään. Iskee julmeton paniikkihäiriö, psykoosi yms. jos joutuu olemaan hetken yksin tai vieraiden ihmisten seurassa jotka eivät ole hyvää pataa, vaan katsovat että mikä se tuokin oikein on.

Tää aivan näit perusjutuja elämässä jotka pitäisi tietää.

Vierailija
6/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ja moni muukin käy. Mulla alkaa kerran viikossa kurssi klo 17 ja pääsen töistä klo 16. En ehdi siinä välissä käymään kotona, joten käyn jossain aina yksin tuolloin syömässä, subissa, hampurilaisella tms., kävisin oikeassakin ravintolassa, mutta tuossa ajassa ei ehdi. 

Vierailija
7/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen monta kertaa viikossa hampparin yksin.

Vierailija
8/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti kehtaan, sen sijaan hienommissa ravintoloissa en oikein kehtaa käydä yksin.

Vierailija
9/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:16"]

Helposti kehtaan, sen sijaan hienommissa ravintoloissa en oikein kehtaa käydä yksin.

[/quote]

Arkena paremmassakin ravintolassa yksin käynti ihan tavallista, kun on esim. työmatkalaisia, joille ei välttämättä aina löydy asiakkaista  tai yhteistyökumppaneista seuraa, koska ihmisillä on omat iltamenonsa. 

Vierailija
10/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampparilla nimenomaan kehtaan käydä yksin, mutta sellaisessa ravintolassa, jossa tilaus tehdään pöydässä, pitää olla seuraa. 

Vierailija
11/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasaikaan oli niin täyttä, että rupesimme rupattelemaan niitä näitä rouvan kanssa. Ei tarvinnutkaan yksin istua :) Ei suomalaiset mitään ujoja ole. 

Vierailija
12/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin voin subwayssa käydä yksin syömässä ja ravintolassa, mut tollanen hampurilainen hävettää, koska se on just se masentuneen ihmisen ruoka.

AP

Vierailija
13/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pakottanut itseni syömään julkisesti entisen salailun sijaan, vaikka olenkin satakiloinen läski. Eli sen kerran kun otan hampurilaisen, myös syön sen pöydän ääressä kaikessa rauhassa.

Vierailija
14/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yksin saisi hampparille millään, koska en sitä ruokaa voi sietää. Kun syön, haluan syödä hyvää ruokaa. käyn hampparilla vain kun lapset sinne välttämättä haluaa.

Vierailija
15/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:11"]

Onko sulla muita mt-ongelmia? Eihän tuollainen ole normaalia. Ellet sitten ole 13v.

Musta se on noloa. Mietin että joku luulee mun olevan yksinäinen ihminen ja vedän kaksin käsin lohturuokaa masennukseeni. Oikeasti olen onnellisesti naimissa ja paljon ystäviä.

Jos olen yksin liikenteessä ja nälkä iskee ja päätän hakea mättöä, niin menen drive inniin ja ajan sen jälkeen johonkin paikkaan missä ei ole muita ja syön autossa.

[/quote]

Vierailija
16/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:27"]

Onko sulla muita mt-ongelmia? Eihän tuollainen ole normaalia. Ellet sitten ole 13v.

[/quote]

[/quote] Ei ole

AP

Vierailija
17/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikki hampurilaisia syövät ovat siis masentuneita? Vai vaan ne, jotka syövät yksin hampurilaisia? 

Olet kyllä aika omituinen noine ajatuksinesi.

Vierailija
18/18 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote] Ei ole

AP

[/quote]

Jotain vikaa päässä kuitenkin on. Surkea itsetunto, sairaalloinen muiden miellyttämisen tarve, vainoharhaisuutta vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi