Miltä kuulostaa tällainen ruokavalio? Kauanko kestäisit?
- ei alkoholia
- ei kahvia tai teetä
- ei hiilihapollisia juomia kuten limsoja
- ei suklaata
- ei mausteisia ruokia
- ei kermapohjaisia ruokia
- ei tomaattikastiketta (mm. pizzat ja pastat pois)
- ei punaista lihaa
- ei paistettua tai leivitettyä kalaa
- ei sitrushedelmiä eikä tuoremehuja
- ei tomaattia, sipulia, paprikaa tai kurkkua
- pienet ruoka-annokset useita kertoja päivässä
- ennen liikuntaa 2-3 tunnin tauko ruokailusta
- ennen nukkumaanmenoa 2-3 tunnin tauko ruokailusta
Mun BMI on pudonnut kuukaudessa 20 -> 19 eikä loppua näy. Hieno homma :(
Kommentit (25)
Vaikeinta olisi olla ilman tomaattia, sipulia ja kahvia. Muuten ruokavalioni kuulostaa hyvin samanlaiselta ja voin oikein hyvin. Olen vegaani ja himokahvinjuoja.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:24"]
Tekeehän noista vaikka mitä. Tosi rajoittunutta ajatella, että ilman punaista lihaa, kermakstiketta ja paistinpannua ei voisi elää
[/quote]
Jospa vain apn refluksitauti olisi tullut sinulle, kun olet selvästi niin avarakatseinen ettei edes harmittaisi.
On muuten ihan sama, kuinka sivistyneitä ja etnisiä tarjoiluja ihminen väsää, jos on ylimielinen ja epäempaattinen.
Voisin muuten lisätä listaan vielä tuoreet hedelmät (banaani, omena, päärynä, persikka, luumu jne.), joita en voi syödä allergiani vuoksi... Broileri (ja nyt-jo-kielletty-rasvainen-porsas) on muuten käytännössä ainoa ruoka-aine, jota olen välttänyt eettisistä syistä. Nyt joudun miettimään sen syömistä uudelleen. Kyllä muuten harmittaa! AP
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:24"]
Tekeehän noista vaikka mitä. Tosi rajoittunutta ajatella, että ilman punaista lihaa, kermakstiketta ja paistinpannua ei voisi elää
[/quote]
Jospa vain apn refluksitauti olisi tullut sinulle, kun olet selvästi niin avarakatseinen ettei edes harmittaisi.
On muuten ihan sama, kuinka sivistyneitä ja etnisiä tarjoiluja ihminen väsää, jos on ylimielinen ja epäempaattinen.
[/quote]
Totta, myös besserwisserismi tai alentuvuus on ärsyttävää. Minusta tuo lista ei ole vaativa, syön aika tavalla tuohon tapaan itsekin. En näe sitä mahdottomana millään muotoa. Kaipaisin kurkkua ja tomaattia sekä sipulia.
Ikävä. Eniten haittaisi nämä:
- ei sitrushedelmiä eikä tuoremehuja
- ei tomaattia, sipulia, paprikaa tai kurkkua