Miespuolinen sh ottaa aina minut kahvitauolla
Kommentit (26)
Paa jalkaan puuterinväriset sloggit.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:25"]Paa jalkaan puuterinväriset sloggit.
[/quote]
Kokeilin, ei auttanut.
ap
Onko kyseessä sama Jami, joka ottaa aina sen muumimukin?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:38"]Onko kyseessä sama Jami, joka ottaa aina sen muumimukin?
[/quote]
No ihan sama. Olen ajatellut tuoda töihin muumimukin jos Jami vaikka innostuisi siitä.
Ei jaksa enää...
ap
Sano Jamille, että voi tulla ottamaan minut väkisin.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:06"]
Saada maksu?
[/quote]
Saada muksu?
Jospa vain heräät niiltä päiväuniltas urpo.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:06"]
Saada maksu?
[/quote]
Saada muksu?
[/quote]
Tuo voisi toimiakin...
Säikähdin otsikon nähdessäni, että täällä puhuttiin Markosta. :D Oon tullut vähän vainoharhaiseksi, kun hän aloitti työt naisvaltaisella alalla. :D Onneksi ketjusta selvisi, että ei ollut Marko.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:19"]Säikähdin otsikon nähdessäni, että täällä puhuttiin Markosta. :D Oon tullut vähän vainoharhaiseksi, kun hän aloitti työt naisvaltaisella alalla. :D Onneksi ketjusta selvisi, että ei ollut Marko.
[/quote]
Oletko ihan varma?
Ehdota sille että alkaisi ottaa sitä hemulimukin omistajaa ;)
Luulen, että miehen nimi on Antto.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:19"]Säikähdin otsikon nähdessäni, että täällä puhuttiin Markosta. :D Oon tullut vähän vainoharhaiseksi, kun hän aloitti työt naisvaltaisella alalla. :D Onneksi ketjusta selvisi, että ei ollut Marko.
[/quote]
Meillä on töissä yksi Marko. Sillä taitaa olla sutinaa useamman työkaverin kanssa.
Pure kalu poikki... sano että otat suihin... ja isket hampaasi häneen