miten pyöritetään hula hula-vannetta?
En vain osaa. Lapsena osasin kyllä mutta nyt yli kolmekymppisenä ei lähde. Sain vinkin että toinen jalka hiukan edessä, ei lähde silti. Miten sen pyörimisliikkeen saa onnistumaan??
Kommentit (19)
Voiko olla noin epämotorisia ihmisiä?
Se hula hula pitäisi olla tarpeeksi painavakin . Muovinen en saanut pyörivän
Harjoittele, kyllä se sieltä löytyy. Mä pyöritän aina hulavannetta, kun katson salkkareita. Joskus pysyy vyötäröllä koko ohjelman ajan.
Mun mielestä siihen ei tarvitse mitään isoa pyörivää liikettä, vaan sellanen pieni eteen-taakse-eteen-taakse... -nytke riittää. Mäkin pyöritän vannetta joskus telkkaria katsoessa ja osaan myös kävellä vannetta pyörittäen :D
Jos on liian iso ihminen niin ei se pyöri
Saakohan liki metrisellä vyötäröllä pyöritettyä? Oppiiko kämpelö tumpelokin, jos vaan harjoittelee sinnikkäästi? Kokemuksia?
Osta sellainen kasattava painovanne. Löytyy marketeista urheiluosastolta. Se pyörii aikuisella paljon helpommin kuin lasten kevyt vanne ja auttaa kaventamaan samalla vyötäröä.
Joo, mää teen aina noin salkkareita katsoessa
Vierailija kirjoitti:
On myös tyhmiä ihmisiä, kuten kommentistasi näkee.
Vierailija kirjoitti:
No osaan monta muuta asiaa.
Mulla se pyörii niin itsestään että tuntuu onko oikea taktiikka ja pitäisikö tuntua jossain? Vähän tulee kyllä hiki kun tarpeeksi kauan pyörittää.
Hulapallo kirjoitti:
Ei onnistu, jos on pallomaha.
Höpöhöpö
Kaksi kuukautta yrittänyt ja kun ei onnistu, niin ei onnistu. Olen todennut, että hulavanteen pyöritys on ihan sama juttu kuin mikä muu tahansa laji. Jotkut eivät osaa hiihtää vaan kävelevät suksien kanssa, minulla ei hulavanne pyöri ja se siitä. En todellakaan aio enää stressata mokoman vanteen kanssa itseäni.
Vierailija kirjoitti:
täältä https://hooplovers.tv/
Oletko itse kokeillut noita treenejä? Noissa näytetään käytettävän sellaista kevyttä hulavannetta eikä sitä painavaa.
"Näytetään käyttävän"? Tarkoitat kai "näkyy käytettävän".
Mullakin vaikeaa, lapsena osasin kahdella samaan aikaan ja olin siinä hyvä, nyt yli komekymppisenä', täysin unohtunut, äsken koitin ja sain ehkä noin 10 kierrosta, mutta luulen että tarvii harjoitusta paljon ennen kun onnistuu mutta kivalta vaikuttaa edelleen! mulla on tollanen painavampi hula ja sitten sellanen 80 lapsena ollut tosi kevyt, monet sanoo et painavampi parempi mut mä sain kyllä paremmin pyörii ton kevyen!