Parisuhde tauolla-miten selviän tästä järjissäni?
Mies tahtoi tauon, ja olemme sopineet ettemme pidä mitään yhteyttä. Yleensä soittelemme päivittäin, ja puhumattomuus on minulle vaikeaa. Tauon aikana mies sanoi miettivänsä, haluaako jatkaa yhdessä vai erota.
Mitä teen, että saan ajan kulumaan? Mitä tässä tilanteessa uskaltaa ajatella? Jos olen toiveikas yhteenpaluusta, eikä sitä tapahdukaan.. En edes halua miettiä sitä vaihtoehtoa.
Olen koittanut puuhastella kaikenlaista, etten ajattelisi miestä ja mitä hän päättää. Silti päivät tuntuvat kamalan pitkiltä ja aika menee hitaasti, ja tuntuu että ajatukset tekevät minut hulluksi, varsinkin yöaikaan.. Eipä nukkumisesta ole tullut oikein mitään.
Mitä voin tehdä? Onko joku kokenut samaa?
Kommentit (65)
Miten pitkästä tauosta on ollut/tulee olemaan kyse?
Mun ex-mies ei toisen lapsen syntymän jälkeen tiennyt mitä tahtoo.. lopulta pakkasin kamat ja muutin pois, erosta nyt reilu vuosi, miehellä toinen nainen kuvioissa, mutta eipä se tiedä vieläkään mitä tahtoo, ketä tahtoo ja kenet tahtoo.
Sun pitäisi myöskin miettiä että mitä SINÄ haluat jatkossa?
Mikä sun mielestä teidän suhteessa on pielessä ja vaatii muutosta?
Miksi sun mielestä mies on onneton suhteessa, voitko omalla käytöksellä vaikuttaa siihen? Mitä teet jos mies ei haluakaan jatkaa?
Haluatko jatkaa, vaikka mies on niin epävarma suhteestanne?
Älä laita nyt päätä pensaaseen, vaan kävelet peilin eteen ja sanot itsellesi ääneen että mies lähti, eikä välttämättä palaa ja mun pitää keksiä mitä sitten.
Samaa mieltä. Vaikuttaa, että suhde ei ole balanssissa, kun tuollainen epäsuhta vallitsee. Yhtä paljon kyse on sinun, kuin miehenkin toiveista. Yrittääkö mies alistaa? Päästä niskan päälle?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:26"]Sun pitäisi myöskin miettiä että mitä SINÄ haluat jatkossa?
Mikä sun mielestä teidän suhteessa on pielessä ja vaatii muutosta?
Miksi sun mielestä mies on onneton suhteessa, voitko omalla käytöksellä vaikuttaa siihen? Mitä teet jos mies ei haluakaan jatkaa?
Haluatko jatkaa, vaikka mies on niin epävarma suhteestanne?
Älä laita nyt päätä pensaaseen, vaan kävelet peilin eteen ja sanot itsellesi ääneen että mies lähti, eikä välttämättä palaa ja mun pitää keksiä mitä sitten.
[/quote]
Kiitos, en tässä mielentilassa tullut ajatelleeksi mitään tuollaista.
Tilanne on siksi vaikea, että mies ei itsekään tiedä, mitä tunteille tapahtui. Meillä oli yhdessä hauskaa, ja jos emme olleet onnellisia niin emme kyllä onnettomiakaan. Hän ei osannut nimetä suhteesta tai minusta yhtään huonoa puolta, enkä minäkään ole keksinyt mitään. Tuntuu turhauttavalta miettiä, mitä ihmettä olisi voinut tehdä toisin..
Meillä ihan täysin sama tilanne. Tekis mieli ottaa henk.koht. yhteyttä, mut mitenkäs sekin onnistuis...
Etsi haulla sellanen ketju kuin "avaudumpa minäkin (tai minäki) äijästäni", jos viitsit ni uppaa se, se on mun alottama. T. Nro 5 (oon kännykällä itte ny ni en voi hakee sitä)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:29"]Samaa mieltä. Vaikuttaa, että suhde ei ole balanssissa, kun tuollainen epäsuhta vallitsee. Yhtä paljon kyse on sinun, kuin miehenkin toiveista. Yrittääkö mies alistaa? Päästä niskan päälle?
[/quote]
Niin, epäsuhtaista onkin se, että miehen täytyy miettiä tunteitaan ja minun ei. Minun mielestäni kaikki oli hyvin.. En oikein usko että mies haluaisi "hallita" minua tällä tavoin. Vaikka eihän tässä nyt voi muutakaan kuin odottaa mitä hän päättää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:38"]Etsi haulla sellanen ketju kuin "avaudumpa minäkin (tai minäki) äijästäni", jos viitsit ni uppaa se, se on mun alottama. T. Nro 5 (oon kännykällä itte ny ni en voi hakee sitä)
[/quote]
Kuulostaa kyllä hirveältä kuinka sun mies odotuttaa sua. Toivon ettei meillä mene tilanne tuohon.. Lapsia meillä ei ole, mutta avoliitossa ollaan oltu muutama vuosi. Odottaminen on yhtä tuskaa. Oikeastaan mikään ei vie ajatuksia pois tilanteesta. Eilen olin kyllä tosi kovassa humalassa, ja silloin en miettinyt yhtään miestä. Mutta enhän voi olla kännissä joka päivä, ja krapulassa ajatukset ovat vieläkin synkempiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:29"]Samaa mieltä. Vaikuttaa, että suhde ei ole balanssissa, kun tuollainen epäsuhta vallitsee. Yhtä paljon kyse on sinun, kuin miehenkin toiveista. Yrittääkö mies alistaa? Päästä niskan päälle?
[/quote]
Niin, epäsuhtaista onkin se, että miehen täytyy miettiä tunteitaan ja minun ei. Minun mielestäni kaikki oli hyvin.. En oikein usko että mies haluaisi "hallita" minua tällä tavoin. Vaikka eihän tässä nyt voi muutakaan kuin odottaa mitä hän päättää.
Ap
[/quote]
Tarkkaile... Siis, kun mies sitten "suvaitsee" keskustella, että onko sävy enemmänkin sääntöjä ja ehtoja lateleva vai aidosti vuorovaikutteinen.
Nonni, löysit ton ketjun... Siellä hyviä kommentteja ja näkökulmia... Tiedän niiiin tunteesi. Voimia roppakaupalla!
Mikä sen miehen mielestä teillä menee pieleen?
No eipäs toi tauko kauaa kestänyt!
Meillä sama tilanne.. mies lähti ja halusi katsella parin vkon jälkeen. Luulen et tämä oli tässä mut katsotaan kuin käy. En aio ottaa mitään yhteyttä. Tiedän että väkisin viestittely tms. vaan ahdistaisi tilannetta entisestään.
Eroat, hommaat tinderin, hommaat hyvää seuraa ->profit
Testasin, ja ei oo vanha suola janottanut.
Mies laittoi eilen aamulla viestiä. Heti kun en pariin tuntiin vastannut niin tuli toinen viesti että ” sopii mulle ettei pidetä mitään yhteyttä”. En tajua. Eka haluaa omaa tilaa ja sit kun sitä annan enkä ole heti vastaamassa niin tulee tuollainen viesti..no vastasin niin tilanne taas neutraali.
nyt olen onneksi itse toisella paikkakunnalla ja yritän olla ajattelematta koko asiaa, vaikka helppoahan se ei ole. Tänään on ollut hiljaista koko päivän.
Tyttöystäväni sanoi myös vuosi sitten, että voisi pitää suhteesta taukoa ja katsoa uudelleen myöhemmin.. Muutti omaan asuntoon jne. Otin uuden muijan ja laitoin viestin, että ei katella turhaan enää mitään. Olen sitä mieltä, että jos ollaa niin sitten ollaan ilma mitään miettimispaskaa, joka ei johda muutenkaan kuin eroon. Turha pitkittää.
"Tauko" tarkoittaa yleensä sitä että haluaa paneskella ympäriinsä tai on löytänyt jonkun kumppaniehdokkaan. Pistä poikki kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni sanoi myös vuosi sitten, että voisi pitää suhteesta taukoa ja katsoa uudelleen myöhemmin.. Muutti omaan asuntoon jne. Otin uuden muijan ja laitoin viestin, että ei katella turhaan enää mitään. Olen sitä mieltä, että jos ollaa niin sitten ollaan ilma mitään miettimispaskaa, joka ei johda muutenkaan kuin eroon. Turha pitkittää.
Joillakin sitä on heti tarjokkaita näköjään.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin sitä on heti tarjokkaita näköjään.
M35
Niin ei se vaikeeta ole. Tinderi on hyvä mesta.
En itsekään mihinkään taukoon suostuisi, se kun yleensä meinaa sitä että kokeillaan sinkkuelämää kun suhde alkaa maistua puulta.
Oma aika ja päänselvittely ei meinaa samaa kuin tauko.