Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä menkat tälläistä?

Vierailija
11.04.2022 |

Koko aamupäivä ja päivä tosi niukkaa vuotoa, sitten yhtäkkiä illalla kaikki valahtaa housuihin!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on joo.

Vierailija
2/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on joo.

ärsyttävä juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo.

Vierailija
4/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaiden menkkojen aikaan aivastaminen on aika vaarallista.. monta kertaa tapahtunut tuo ja sitten onkin kiiruhdettava pesulle

Vierailija
5/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joskus valahtaa väärässä paikassa eikä vessaa lähellä niin siinä sitten kaikki sotkussa.

Vierailija
6/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla voi olla pari päivää ilman mitään vuotoa, ja sitten yhtäkkiä valahtaa. Ja tätä se on joka kierrossa.

Vierailija
7/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin, että ensimmäinen päivä runsas, toinen todella niukka, kolmantena päivänä tulee uusi lyhyempi aalto. Sitten vielä 3-4 päivää jatkuvasti pientä asteittain vaalenevaa vuotoa. Eli en koskaan osaa edes sanoa, kestävätkö kuukautiseni 3 vai 7 päivää.

Vierailija
8/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä kun vaihdan kylkeä, kaikki valuu ulos. Olen siis hereillä ja juoksen vessaan vaihtamaan kuukautissuojaa.

Vierailija
9/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompia siteitä käyttöön. Yöksi laitoin itsekin virtsankarkailuun tarkoitetun suojan, kun menkat olivat runsaimmillaan eli yleensä toisen ja kolmannen yön aikaan.

Vierailija
10/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa sellaisella mielettömällä tulvalla ilman mitään varoitusta. Toki tiedän, että parin päivän sisään on alkamassa, mutta se hetki aina yllättää. Ei ole mitään tiputtelua aluksi niin kuin kai muilla yleensä.

Vierailija
11/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä kulkee viikko hikisissä isoissa vaipoissa vain siksi kun ei tiedä milloin syöksähtää. Muun ajan riittäisi pikkuhousunsuoja.

Vierailija
12/12 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kirjaa millainen on ekapvä toinen päivä..vuodon suhteen ja näin opin myös varautumaan päiviin eli sopivan kokoista sidettä mukaan töihin, lomalle jne.Migreeni esimerkiksi pari pvää ennen menkkoja ja polvikivut kertoivat, että menkat lähellä. Tosin menkat olleet aina kellontarkat. Eli aamu 6 ja kierto tasan 23 päivää. Joskus on vaan pakko laittaa se "vaippa".eikä se ulospäin näy kun ottaa pukeutumisessa huomioon. Ajatelkaa omaa mukavuuttanne ja hyvinvointianne. Pitäähän ne vaipat taas vanhanakin alle laittaa kun mummokotiin joutuu. Ymmärrän senkin, jos jollekin on ehdoton No way siteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi