Tamperelaiset!! Mikä on paras intialainen ravintola
Kommentit (12)
Nanda Devissä on paras ruoka, mutta palvelu on ollut viime aikoina ala-arvoista.
Kiitos, onko muita?
Millä lailla se Nanda Devin palvelu on ala-arvoista?
Kiitos, onko muita?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 11:36"]
[/quote]
Esimerkiksi viime kerralla pöytä jätettiin pyyhkimättä puhtaaksi edellisten asiakkaiden jäljiltä, tarjoilija tuntui käyvän pöydissä ottamassa tilauksia silloin kuin sattui muistamaan ja pöytää jonottaville jaettiin vapautuvia pöytiä väärässä järjestyksessä (ekana tullut ei saanut ekana). Asenne tuntuu olevan välinpitämätön ja järjestelmällisyys puuttuu.
Olen käynyt Nanda Devissä useita vuosia ja palvelutaso on selvästi huonontunut. Erityisesti miestarjoilija tuntuu ottavan työnsä hieman liiankin rennosti. Paikka on kuitenkin tosi suosittu, pöydät aina täynnä, joten ihmiset eivät ainakaan vielä ole äänestäneet jaloillaan.
Toinen saman omistajan ravintola on Swagath Aleksanterinkadulla. Itse en ole siellä käynyt kuin kerran, kun paikalla on jotenkin oudot aukioloajat. Taitaa olla iltaisin auki vain viikonloppuna.
Toisen henkilön mainitsemaa Gopalia olen pitänyt vain lounasravintolana. Lounas on ihan hyvä, mutta sieltä saa vain kasvisruokaa, joten ei liene kaikkien makuun. Toinen kiva "lounasintilainen" on Tullintorin Bengol Curry.
Ei intialainen, vaan nepalilainen (samantapaista ruokaa): Katmandu Satakunnankadulla, lähellä Nanda Deviä. Loistava paikka.
Toinen hyvä, mutta enemmän lounasruokapaikka on Tullintorilla sijaitseva.. olikohan se joku Bengal tms.
Nepalilaiset suositukset käyvät Myös hyvin!!!
Nepalilaiset suositukset käyvät Myös hyvin!!!
Ei mikään. Intialainen ruoka ei myy tampereella. Ei ole yhtään erinomaisen hyvää paikkaa. Tampereella japanilainen ruoka on taas pop ja ainut oikea paikka siihen maruseki
Itse olen saanut Nanda Devistä hyvää ruokaa, mutta juuri vähän aikaa sitten kaverini kertoi, että ruoka oli ollut todella pahaa. En tiedä liekö kokki vaihtunut, tms.
Katsokaa tästä kantsiiko mennä ravintolaan: https://www.oivahymy.fi/portal/fi/hae+yrityksia/
Näkee ainakin onko ollut siistiä vai ei
Swagthin ja Nanda devin lounasruokaa parempaa intialaista ei ainakaan Pirkanmaalta toista löydy. Listaruoatkin okei, tosin yleensä tulee käytyä lounailla. Täällä ei mausteista pihistellä mikä on hyvä.
Gopaliin petyin, oli aika mautonta, ollakseen "intialaistyyppisesti" tehtyä ruokaa. Mautonta papupataa taisi olla mitä tilasin ja syömättä jäi.
http://www.gopal.fi/