Hoi työntekijät! Tänään S-marketissa tapahtunutta.
Eli siis hyllyttäjä pisteli hodareita hyllyyn niistä isoista valkoisista laatikoista. Hän heitteli ensin niitä hodareita (laatikkopino oli korkea, joten tiputteli niitä aika korkealta) siihen lattialle ja alkoi sitten siitä asettelemaan niitä hyllyyn.
Onko tämä ihan normi toimintaa? Piti itse ottaa paketti riisipiirakoita, mutta jäi ottamatta.
Täällä vielä ihan kurakeli ja lattiat kaupassa sen näköiset. Ja lie mitä koiranpaskaa kengistä jäänyt.
En ole ennen nähnyt, että ensin tuotteet heitellään lattialle kasaan ja siitä sitten hyllyyn. Ja se, että kyseessä elintarvike mikä laitetaan jääkaappiin. Luulisi, että edes jonkin verran hygieenisempaa olisi laittaa ne siitä laatikosta suoraan hyllyyn.
Onko täällä työntekijöitä paikalla? Ei kai näin voi tehdä? En ole turhasta valittaja, mutta eka kertaa elämässä tekisi mieli laittaa ko kauppaan palautetta.
Kommentit (68)
Minkä takia luulette, että lapset ei saa olla kenkineen ostoskärryissä?
Jos ravintolan keittiössä tippuu vahingossa tilaamasi pihvi lattialle, niin se huuhdellaan, ja laitetaan pannuun ja sinun gourmet ruoka-annokseesi. Etkä sinä tiedä mitään. Liian arvokas menemään hävikiksi.
Voi kuule. Ne hodarit on voineet kaatua jo moneen kertaan kuljetuksissa ja varastoinnissa. Takas vaan jossei rikki mene.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran isossa marketissa kun viinaan menevän oloinen pariskunta kosmetiikkahyllyllä availi suihkusaippuapulloja, tunkivat nenänsä kiinni siihen pullon suuaukkoon ja haistelivat. Sanoin myyjälle, että eikös noita voisi kieltää koska pilaavat tuotteita, itse en ainakaan haluaisi ostaa saippuapulloa jonkun nenän eritteillä. Myyjä katsoi minua kuin hieman höperöä ja sanoi, ettei hän voi sille mitään, ei voi kieltää. Liikkeessä oli vartijakin, ilmeisesti hänkään ei voinut kieltää.
Saavatko asiakkaat todella pilata myytäviä tuotteita joita joku sitten pahaa aavistamatta ostaa, eikö voi kieltää eikä laittaa maksamaan myyntikelvottomiksi liattuja tuotteita?
Tuo on ihan jokapäiväistä. Pirih*rot myös meikkaavat rupinaamansa marketin meikeillä. Eivätkä todellakaan niillä testereillä! Tämän takia en ikinä osta mitään meikkejä ruokahypermarketeista! Keski-ikärouvat nappaavat lukulaseja kauppakierroksille hikiseen naamaansa ja vievät takaisin ennen kassalle menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sitten sanonut sille hyllyttäjälle tai ylipäätään kenellekään mitään siellä kaupassa? Ajattelitko että me täältä mennään asiasta sanomaan?
En sanonut, olisi varmaan pitänyt. Sitä täällä nyt kysynkin, että ei kai voi olla ihan normi toimintaa? Koska ajattelin tosiaan laittaa palautetta.
Ap
Kyllä ne siellä kaupassa olisi osannut sanoa onko normitoimintaa, mutta samalla ne olis muistanut, että sähän hait tänne viime kesänä kassaan duuniin... ja itse asiassa meillä ei ees myydä hodareita.
Mitään hodareita siellä myydä. Porvoossa on ap maleksinut.
Sä oot vaan joku S-ketjun vihaaja. Keksit omasta päästäs tän jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sitten sanonut sille hyllyttäjälle tai ylipäätään kenellekään mitään siellä kaupassa? Ajattelitko että me täältä mennään asiasta sanomaan?
En sanonut, olisi varmaan pitänyt. Sitä täällä nyt kysynkin, että ei kai voi olla ihan normi toimintaa? Koska ajattelin tosiaan laittaa palautetta.
Ap
Kyllä ne siellä kaupassa olisi osannut sanoa onko normitoimintaa, mutta samalla ne olis muistanut, että sähän hait tänne viime kesänä kassaan duuniin... ja itse asiassa meillä ei ees myydä hodareita.
Mutta sittenhän asia olisi pysynyt ap:n ja kaupan välisenä. Ja se ei tainnut olla se pointti :/
Käyn aina itse keräämässä mansikat.