Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muille itsestäänselviä asioita, joita teidän on aina ollut vaikea sisäistää?

Vierailija
16.11.2020 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikka noin yleisesti

Vierailija
2/7 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiikkihan on periaatteessa rakennnnettu esim suomalaiseen kulttuuriin ja esiim globaaali markkinatalous on ihan jotain muuuta mitä suomalaisen pääässä vilkkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiikkihan on periaatteessa rakennnnettu esim suomalaiseen kulttuuriin ja esiim globaaali markkinatalous on ihan jotain muuuta mitä suomalaisen pääässä vilkkuu.

Suoomalaisen ihmisen maailma on niin pieni mm siksi etttä suomalainen elää niin kaukana muuusta euroopasta, joilla on omansalainen kulttuuri, omnsalaiinen historia jne.

Vierailija
4/7 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeuden koko on jotain, mitä en ymmärrä. Samoin maapallon sekä elämän ikä, vaikea hahmottaa.

Vierailija
5/7 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi. Etten juo lasia ruoan kanssa tai yhtä saunan jälkeen. Jos otetaan niin sitten vedetään muisti pois, muuten pidän ennemmin vaikka vissystä.

Vierailija
6/7 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymys näyttää heti alussa olevan monelle mahdoton ymmärtää.

Vierailija
7/7 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että osan ihmisten ajattelutapa ja laiskuus. Mulle on äärimmäisen vaikea välillä päästä sisään muiden loogiseen ajatteluun. Ihan perus esimerkiksi pitää päästä paikasta a paikkaan b. Minä katson metrokarttaa, että mennään tuonne ja päästään yhdellä vaihdolla ja kävellään 1,5 km. Muutama kaveri katsoo samaa karttaa, että mennään tuonne ja vaihetaan tuolla ja päästään tuonne ja vaihdetaan taas 700 m päähän määränpäästä. Eli kahdella vaihdolla + luultavasti aika sama määrä askeleita. Kuitenkin kun minulla on niin paska itsetunto niin toki ajattelen, että joku muu tietää paremmin ja suostun tietenkin siihen toisen ehdotukseen.