MasterChef Australia, katsotko?
Kuka on suosikkisi? Mun ehkä Andy, kun Amina putosi. Se oli suosikkini ennen, ihanan luonteensa takia.
Kaikista vähiten tykkäsin Debistä. Onneksi se niuhottaja tippui.
Kommentit (16)
Katson, mun lempparisarjoja. Kilpailijoilla hyvä ryhmähenki ja reiluja toisilleen, muutenkin positiivista menoa. Tuomarit miellyttävimpiä personiltaan. Ja ihania ruokia, laajemmalla skaalalla eri keittiöitä kuin muissa. Varsinkin ihania kala- ja äyriäisruokia.
Masterchf USA on pelkkää kilpailijoiden vittuilua toisilleen ja jotenkin kaiken kaikkiaan liian kilpailuhenkistä. Suomiversio jotenkin onnetonta räpellystä.
Kyllä katson silloin tällöin ja pidän ohjelmasta.
Katsottu on jo loppuun tämä nyt Suomessa pyörivä kausi :) Mutta tykkään kyllä, kilpailijat ovat reiluja toisiaan kohtaan ja tuomaritkin ovat jotenkin hauskoja ja miellyttäviä. Jos vertaa esimerkiksi Suomen versioon, niin taso on Australiassa korkeammalla. Australian versio on kyllä ehdottomasti viihdyttävin.
Suomen junnukokit olivat esimerkillisiä.
Tässä versiossa on tosiaan hyvä yhteishenki ja positiivinen fiilis, samaa kaipaisin kotimaisiin versioihin.
Mutta miksi jokaisen Aussikokkausohjelman alkutunnari on kamalaa homopoppia??
Australialaisilla on jotenkin ihanan tsemppaava ja hyvä meininki! Kiva katsella sitä, vaikka yleensä tykkäänkin, että realityssä on vähän draamaa... Mutta esimerkiksi jenkkiversion toisten nälvimiset ovat vaan jotenkin inhottavia. Suomen versio on kamalan puiseva ja tylsä, eivätkä ihmiset ikävä kyllä kovin lahjakkaita.
Tykkään tosi paljon, etenkin siitä että ohjelmassa on positiivinen henki, hyvää huumoria ja kaikki auttaa toisiaan. Tykkään myös siitä että näytetään enemmän miten ruokia tehdään ja vähemmän jotain keskinäisiä kähinöitä. Suosikkini kokkiohjelmista! Ja voittajaehdokkaat, Mindy on suosikkini, mutta Kylie ja Audra ovat loistavia myös ja toivon että joku näistä kolmesta voittaa.
Deb oli kyllä niiiiiin ärsyttävä. Suretti kun Amina tippui.. Uskoisin että voiton veisi Mindy tai Audra
Austarian masterchef 2014 season 7 näkyy tääältä
http://www.free-tv-video-online.me/internet/masterchef_australia/
MAsterchef on ihan paras! Tosiaan ainoastaan Australian versio. Jenkkiversio on leikattukin niin säpsähtelevästi, ettei mitään kuvaa ehdi katsoa sekuntia pitempään. Jotenkin levotonta. Ja kauhea Gordon ramsay siellä vittuilemassa.
Aussiversiossa parasta on miellyttävyys. Miellyttävät ihmiset ja miellyttävästi kuvattu. Ruoat vaikuttavat aivan mahtavilta! Suomiversio tosiaan ihan räpellystä Eivät osaa edes kananmunaa keittää! Siellä ei ole yhtään oikeasti superlahjakasta kokkia.
Aussiversiossa Amina oli suosikki, nyt ehhkä Kylie, Audra ja Andy. Inhokit oli Deb ja se kalju mies vahvoilla kulmakarvoilla.
Mua ärsyttää niin paljon, kun vahingossa sain tietää kärkikolmikon ja voittajan jossain kauden puolessa välissä... Rasittavaa katsoa pudotuksia, kun aina tietää kuka tippuu ja kuka ei. Mutta täytyy kyllä sanoa, että kärkikolmikko (ja voittaja) yllätti ainakin mut, jotenkin olisin kuvitellut siihen ihan eri ihmiset :)
Mun suosikkeja on/oli Amina, Mindy, Andy ja Ben, ehkä myös Audra. Jostain syystä Julia ärsyttää, ja jo pudonneista myös Alice. Wade oli alkukaudesta ihan mukava, mutta muuttui rasittavaksi sen jälkeen kun alkoi menestyä vähän paremmin.
Australian MasterChef on ihan paras! Siinä tuomarit on mukavan leppoisia ja kannustavia.
Miten minkään ohjelman yksi tuotantokausi VOI pyöriä niin loputtoman kauan kuin Masterchef Australian? :D Kiva ohjelma toki, tykkään kyllä katsoa...
Beau <3 Ei ehkä se kaikkein paras ja luovin kokki, mutta Beau oli niin viihdyttävä!
Enpä olis uskonut että Andy ja Julia on finaalikaksikko, olin aivan varma että siellä olisi Mindy ja Audra. Ben, Andy, Kylie ja Audra oli mun lempparit :)