Anoppini ei ymmärrä huumoriani ja nyt hän
työnsi alahampaansa uhkaavasti ja vihaisen näköisesti esille, kun ei ymmärtänyt hauskaksi huumoriksi sitä mitä sanoin.
Kokee kaiken arvosteluna itseään kohtaan. Loukkaantuu helposti ja usein. En yritä loukata häntä tarkoituksella, mutta niin taas kävi,että kun olin hetken oma itseni ja soitin leikkisästi suutani, se kolahti tavalla, jota en tarkoittanut. Anoppi ei ymmärrä ironiaa, sarkasmia eikä leikkisää ja hymyilyttävää tilannekomiikkaa. Sanoin vielä, että hän teki aivan oikein omalla tavallaan, että en sanonut arvostellakseni häntä, mutta kyllä nauratti, kun oli niin hauska tapa, jolla hän yritti ko yhtä asiaa hoitaa.
Kommentit (10)
Sanoppa muuta. On kyllä haukkunut, mutta ei "Hau hau" vaan minua panetellen ja sadatellen.
ap
En minäkään anopistani pidä, mutta eipä kyllä tulisi mieleen hänelle (tai kellekään muullekaan!) alkaa vittuilemaan... Anopiltasi voi mielestäsi puuttua huumorintaju, mutta sinulta puuttuu sosiaalinen älykkyys kokonaan. Olet aika mulkvisti - ja tämä ihan ilman ironiaa, jos (kun) et muuten tajunnut asian oikeaa laitaa.
Anoppi sekaantuu meidän perheen asioihin. Huomasin, että kuinka hän oli hankkinut ongelmia itselleen lastemme kanssa ja vihjasin, että voi hyvin jatkaa samaan malliin tai sitten ottaa lastemme kehitystason huomioon ja antaa lasten tehdä jotain itsekin. Anoppi palveli liikaa lapsia ja siitä syntyi komiikkaa ja lapset eivät pidä, kun joutuvat odottamaan ja odottamaan anopin komenneltavana, vaikka hoitavat tavallisesti nämä jutut itse.
ap
Ei ollut ironiaa eikä sarkasmia tällä kertaa. Vain hassuja tilanteita. Avasin vähän lasten ajatusmaailmaa. Lapsetkin myönsivät, että olivat käyttäneet hyväksi anoppia passuuttamalla koko ajan itseään.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 00:28"]
Anoppi sekaantuu meidän perheen asioihin. Huomasin, että kuinka hän oli hankkinut ongelmia itselleen lastemme kanssa ja vihjasin, että voi hyvin jatkaa samaan malliin tai sitten ottaa lastemme kehitystason huomioon ja antaa lasten tehdä jotain itsekin. Anoppi palveli liikaa lapsia ja siitä syntyi komiikkaa ja lapset eivät pidä, kun joutuvat odottamaan ja odottamaan anopin komenneltavana, vaikka hoitavat tavallisesti nämä jutut itse.
ap
[/quote]
Miksei tuota asiaa voinut hoitaa ihan aikuisten tapaan, ei vittuilemalla?
anoppi näytti hampaitaan? Täh? Nyt ne antipsykoottiset lääkkeet muorille ja äkkiä!
En vittuillut. Ei koskaan vittuile. Ääneni ei ole vittuuntunut. Ei ikinä. Vittuilu ei ole hyväntahtoista. Minä olen hyväntahtoinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 00:43"]
En vittuillut. Ei koskaan vittuile. Ääneni ei ole vittuuntunut. Ei ikinä. Vittuilu ei ole hyväntahtoista. Minä olen hyväntahtoinen.
ap
[/quote]
Niinhän ne koulukiusaajatkin mielestään vain vitsailevat.
häh