Mies kutsui viikonlopuksi Pieksänmäelle mökille,
mutta olemme vasta kuukauden tapailleet. En ehkä vielä haluaisi mennä noin intiimiin ympäristöön. Ulkohuussikin... Miten pelaan kortit niin, ettei mies pahastu? Ihana mies on.
Kommentit (29)
Kun mökki lämpiää, imelä mädän tuoksu nousee lattialautojen välistä.
Ihan ymmärrettävää jos kyseessä on uusi tuttavuus että et muutaman (?) tapaamiskerran jälkeen (vai montako kertaa kuukaudessa nyt on ehtinyt nähdä) halua lähteä mökille vielä.
Luotan itse omiin tuntemuksiin noissa asioissa ja ystävällisesti selitän etten voi lähteä jos on siltä siinä vaiheessa tuntunut. Ja jälkeenpäin on ollutkin ihan täysin selvää miksi kiirehtiminen ei joidenkin kohdalla ole tuntunut hyvältä, en todellakaan ole noita miehiä tuntenut tarpeeksi ja myöhemmin on sitten selvinnyt ikäviä asioita.
Ehtiihän sitä myöhemminkin jos on hyvä tyyppi, miehet ei vaan aina ymmärrä että naiselle ventovieraan kanssa metsään lähteminen on riski.
Vierailija kirjoitti:
PIEKSUN Norman Bates mökittää
Hopeakettu pieksuissa!
Vierailija kirjoitti:
PIEKSUN Norman Bates mökittää
No hyvä ettei raiskaa
Senkus menet vaan. Se on todennäköisesti mun mieheni, josta haluaisin muutenkin eroon. Parempi vaan jos poimit pois kuljeksimasta.
Minä menisin, enkä kyllä muutenkaan jaksaisi mitään tuollaista kuukauden kestävää tapailua tms. ihme säätämistä. Mut kukin tyylillään. Rehellisyys ois varmaan se terveellisin tie.
Toihan on ihan hyvä tilaisuus keskustelulle ja muutenkin selviää vähän onko miehellä esimerkiksi kykyä asettua toisen asemaan. Jos kilahtaa siitä että et halua lähteä tuntemattoman miehen kanssa mökille niin kertoo jotain, jos hyväksyy sulta ihan itsenäiset valinnat niin kertoo taas jotain muuta jne.
Miettikääpä, jos mistä tahansa muusta ihmisryhmästä kuin miehistä puhuttaisiin tähän tapaan.