Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv. 24 ja mies "ei kiinnosta hevonveetäkään"

Vierailija
15.03.2014 |

Opiskelen ja olin uskossa että yllätyslapsi olisi hieno asia ja aluksi mies oli innoissaan ja tuki minua. Puolessa vuodessa on asenne muuttunut täysin eikä nykyään omien sanojensa mukaan kiinnosta hevonvittuakaan. Että mitä seuraavaksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me täällä voida tietää. Mutta ihan epätodelliselta ja tosi surulliselta kuulostaa. Voin uskoa ettei kiinnosta jatkossakaan, on tuo niin vahvasti tuotu ilmi.

Voimia sinulle, en tiedä mitä muuta sanoisin. Ehkä olisi parempi jatkaa yksin, niin minä ainakin sijassasi tekisin, olisi ollut ihan liikaa tuollaisen kuuleminen, en voi kuvitella millainen ihminen voi sanoa noin. Tsemppiä valitsemallasi tiellä.

Vierailija
2/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun yllätyslapseni isä oli aluksi innoissaan ja vielä oikein vannotti, miten tulee olemaan lapsen elämässä mukana ja miten on onnellinen vauvasta ja mahtavaa tulla isäksi. Tämä vaikutti paljon myös päätökseeni pitää lapsi. Muutin jopa uuteen asuntoon isän kannalta helpompien kulkuyhteyksien päähän, vaikka muualta olisin saanut halvemman kämpän.

Rv. 21 ja isää ei tunnu kiinnostavan enää ollenkaan. Ultraan raahautui mutta vaikutti kiinnostuneemmalta ultrauslaitteista (yritti kysellä niistä vaikka mitä hoitajalta, sikiöstä ei mitään) kuin sikiöstä ja mullekin selitti vaan työasioistaan ja kepeästi mainitsi jossain sivulauseessa suunnitelmistaan MUUTTAA ULKOMAILLE! Vittu ei sitten voinut puhua niistä mitään silloin alkuraskaudesta, kun mullakin olisi ollut vielä jotain päätäntävaltaa sen suhteen, haluanko totaaliyksinhuoltajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää mitä tapahtuu .Sitäkin tapahtuu, että se mies lähtee kuvioista. Joskus se on jopa parempi kaikille osapuolille kuin se, että vastentahtoisesti jäisi siihen "velvollisuudentunnosta" mutta olisi koko ajan vittumainen ja hankala kun kokisi että lapsi on sitonut hänet elämään jota hän ei halua.

Mutta hyvä puoli on että yksinkin lapsen kanssa pärjää, itse olen pärjännyt jo 8 vuotta totaaliyksinhuoltajana.

Vierailija
4/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kolmonen seurannut ulkomaille? Hä? Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
5/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 19:33"]Olisi kolmonen seurannut ulkomaille? Hä? Ei se sen vaikeampaa ole.[/quote]

Ai yksin työttömäksi ilman mitään tuloja, oikeutusta paikalliseen sairaanhoitoon tai sosiaaliturvaan ja ilman yhtäkään ystävää, läheistä ihmistä tai mitään muita tukiverkkoja kuin mies, jota ei oma lapsi tunnu kiinnostavan nytkään ja joka on ehtinyt hankkia jo uuden tyttöystävänkin? Maahan jonka kieltä en osaa sanaakaan, jonka kulttuuri on minulle vieras ja jossa asumiseen minulla ei koskaan ole ollut minkäänlaista mielenkiintoa?

En todellakaan muut, en keksi yhtä ainutta syytä muuttaa.

Vierailija
6/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 19:33"]Olisi kolmonen seurannut ulkomaille? Hä? Ei se sen vaikeampaa ole.[/quote] Yök, tuo "hä?" on jotenkin tosi nolo. Olet käyttänyt samaa ennenkin ja joka ikinen kerta se on yhtä kamalan näköistä. Kuulen jo mielessäni ylimielisen "hä?" kysymyksen ja näen edessäni kopean ja vastenmieliseti katsovan kysyjän... :-(

Vierailija
7/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisitte ihmiset ehkäisyä niin ei tulisi mitään ylläriraskauksia.

Vierailija
8/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme halunneet lasta mutta ei vaan kuulunut. Oli jo ikääkin mukavasti ja sitten yks kaks yllättäen olin raskaana. Mies ei innostunut ollenkaan ja melkein ehdotti abortttia. Luin sellaiset madonluvut että hiljeni. Erottu on aikoja sitten ja lapsi on isälleen hyvin rakas.

Vierailija
9/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.. rv30 :(

Vierailija
10/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatteko olla eukot niin täynnä raskauttanne että äijät kyllästyy ennen aikojaan?

Vierailija
11/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:10"]käyttäisitte ihmiset ehkäisyä niin ei tulisi mitään ylläriraskauksia.

[/quote]

Ylläriraskauksia tulee vuosittain sadoille ehkäisyä täysin oikein ja tunnollisesti käyttäneille, koska mikään ehkäisy (edes sterilisaatio) ei ole täysin varma. 99% on eri asia kuin 100 % - esim. e - pillereitä käyttää Suomessa satoja tuhansia naisia, joten se 1% jolla pillerit pettävät oikeinkin käytettynä on tuhansia naisia.

Vierailija
12/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olet hössöttänyt vauvasta aivan liikaa? mies varmaan kyllästyy kun kaikki päivät on pelkkää tulevaa vauvaa, tämän nimeä ja vaatteita. äijä luulee, että lapsen syntymän jälkeen ei ole enää yhtään vapaa-aikaa jne. se perus tarina.

Vierailija
13/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täälläpä ei oo seksiä ainakaan yhtään :( Eipä näytä miestä kiinnostavan..

Vierailija
14/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:42"]ehkä olet hössöttänyt vauvasta aivan liikaa? mies varmaan kyllästyy kun kaikki päivät on pelkkää tulevaa vauvaa, tämän nimeä ja vaatteita. äijä luulee, että lapsen syntymän jälkeen ei ole enää yhtään vapaa-aikaa jne. se perus tarina.

[/quote]

En ole hössöttänyt, alkuraskauden järkyn pahoinvoinnin loputtua Olen välillä itsekin unohtanut koko raskauden.

Oikeastaan ainoita asioita, mistä on puhuttu, on ollut ajankäyttö ja juuri se, miten saadaan huolehdittua, että molemmilla on mahdollisuus myös vapaa-aikaan. Isä ihan oma-aloitteisesti otti asian puheeksi ja sovimme täydessä yhteisymmärryksessä molempia miellyttäneestä työnjaosta (mies ehdotti, minusta se kuulosti hyvältä) . Siksi minulla on nyt todella huijattu olo, kun mies aikookin liueta ilmoitusluontoisena asiana koko maasta. Ei vauvaa voi minkään Skypen välityksellä hoitaa...

Nimestä en ole puhunut enkä paljoa miettinyt koko asiaa, tavaroita olen pikkuhiljaa saanut kavereilta ja niitä kasaillut kellarikomeroon pois tieltä. Ekan vaatteen vauvalle ostin itse eilen, enpä ole tälläkään tiedolla miestä rasittanut.

Vierailija
15/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 19:05"]Opiskelen ja olin uskossa että yllätyslapsi olisi hieno asia ja aluksi mies oli innoissaan ja tuki minua. Puolessa vuodessa on asenne muuttunut täysin eikä nykyään omien sanojensa mukaan kiinnosta hevonvittuakaan. Että mitä seuraavaksi?[/quote]

Vetoa hänen miehisyyteensä, jos sitä jäljellä on. Itse haukkuisin tuollaisen velton ukon pataluhaksi, ja käskisin laittamaan hameen päälle, jos ei aio olla edes omasta lapsestaan kiinnostunut.

Muutamille velttoilijoille olisi kyllä tarpeen pieni asennekasvatus, joka ehkä lapsuudenkodissa tai armeijassa on jäänyt kesken. Jos miehellä meinaa mennä kiinnostus kokonaan, niin on lakattava kannustaminen ja pantava kunnolla kova kovaa vastaan.

Jos ei hyvällä, niin sitten vaikka väkipakolla.

Vierailija
16/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ratsastus harrastus tai ravit jos mies on kiinnostunut hevon vitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme