Ja mitäs kuuluu lauantai-iltaasi?
Meillä kohta saunaan, sitten hyvää iltapalaa ja lapset pelailee pleikalla, itse rupean katsomaan rästiiin jääneitä tv-ohjelmia. Mies loimuttaa lohta. Ihana rauha :)
Kommentit (49)
Teen serkkuni kanssa sämpylöitä,kanasalaattia ja katsomme sinkkuelämää. Olen siis hänen luona yötä :)
Lapsi isällään. Tulin juuri kaverilta kahvilta. Valmistelen vähän sapuskaa, syön nopsaan ja lähden salille. Sitten voisi katsoa vaikka jotain elokuvaa sängyssä pötkötellen.
Siivosin koko asunnon, hinkutin keittiön kaapit ja sokkelitkin kun auringonvalo sopivasti valaisi epäkohdat. Nyt avasin viinitonkan ja etsin pian Netflixistä jotain katsottavaa. Heti kun olen pelannut Candy Crush elämäni loppuun ;D
Just syötiin kiinalaista jota haimme lähi-Wongi ravintolasta. Jälkkäriksi jätskiä. Nyt sohvalla loikoilua ja kuppi kahvia. Hieman myöhemmin saunaan. Sit siideri ja iltapalaa. Iltapalaksi maalaisleipää johon oliiviöljyä, valkosipulia ja juustoa, uunissa laitan.
Laiska lauantai meillä. Lapsi kekkuloinut koko päivän pyjamassa.
Mies lähti hakemaan saunakaljaa. Katsellaan lasten kanssa leffaa nauhalta. Kohta mennään saunaan. Pyykit pitäis laittaa kuivamaan ja laittaa vielä toinen koneellinen. Siinäpä ne illan kohokohdat.
7, millaisessa pakkauksessa ruoka oli?
Mies on mettätöissä, meillä lasten kanssa omatekoinen pizza uunissa ja sauna lämpeämässä. Katsellaan VoFfia ja itse luultavasti pelaan vähän pleikkaa ja otan lasin punkkua kun lapset ovat nukkumassa. Ajoissa itsekin unille, kun pienempi varmasti herää yskän takia muutaman kerran yöllä.
Saunasta tultiin just, seuraavaksi lasten kanssa Avara luonto, jonka jälkeen iltapala ja nukkumaan. Ihanan tylsää ja tavallista ;)
Tässä palstailen ja Farmin uusintoja kattelen. Kohta suihkuun ja varmaankin takasin telkkarin ääreen, tai sitten voisin ottaa kuulokkeet ja kuunnella musiikkia.
Joo tiedän, tylsää. Mut viikonloppu saa ollakin..=)
Menen katsomaan Chris Holmesia Gloriaan. Oli ihastukseni esiteininä :)
Mä lähden katsomaan Olavi Uusivirtaa enkä edes tiedä, millaista musiikkia se esittää.
Grillausta, ihan hyvä keli siihen hommaan. sitten saunaan. Telkusta euroviisujen töllötystä, muutama kalja..
Saunomista ja bilettämistä. Pitkästä aikaa :)
Nautin ihanasta rauhasta. Sauna lämpiää ja pitsa on uunissa. Mies ja lapset tulevat kohta tahoiltaan..
Mukavaa yhdessä oloa perheen kesken. Kohta saunaan.
Syötiin äsken tortilloja, nyt aletaan katselemaan elokuvaa elisa viihteestä. :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:09"]7, millaisessa pakkauksessa ruoka oli?
[/quote]
Jossain muovikipoissa oli. Miten niin?
Nro7
Kuulosta hyvältä ap. Mä yritän päättää illan aikana minkä liittymän valitsisin uutukaiseen älypuhelimeeni.