Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump on seonnut lopullisesti

Vierailija
16.11.2020 |

https://www.twitter.com/realDonaldTrump/status/1328334945148952576

Tässä tyyppiesimerkki viimepäivien ulosannista. Ei ole terveen ihmisen tekstiä.

Kommentit (289)

Vierailija
261/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump voittaa jos lasketaan vain lailliset äänet, Biden jos lailliset ja vilpilliset.

Ps.Miltä teistä tuntuu olla valtamedian vietävissä? Ihan mielenkiinnosta kysyn, haluaisin ymmärtää ihmisiä jotka uskoo ilman todisteita asioita joita valtamedia kirjoittaa.

Johtuuko se pelosta, vai omasta poliittisesta suunnasta, vai ei kiinnosta asenteesta vai sinisilmäisyydestä kertokaa.

Itse olen persoona joka käyttää omia aivoja,eikä minua niin vain huijata tai viedä, en mene massan mukana rotkosta alas.

No onpas heikko provo! :)

Vierailija
262/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.L. Harrison kirjoitti:

KL. Harrison kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump voittaa jos lasketaan vain lailliset äänet, Biden jos lailliset ja vilpilliset.

Ps.Miltä teistä tuntuu olla valtamedian vietävissä? Ihan mielenkiinnosta kysyn, haluaisin ymmärtää ihmisiä jotka uskoo ilman todisteita asioita joita valtamedia kirjoittaa.

Johtuuko se pelosta, vai omasta poliittisesta suunnasta, vai ei kiinnosta asenteesta vai sinisilmäisyydestä kertokaa.

Itse olen persoona joka käyttää omia aivoja,eikä minua niin vain huijata tai viedä, en mene massan mukana rotkosta alas.

Miksi lampaat väittävät aina olevansa muuta kuin lampaita ja hyödyllisiä hölmöjä?

Kauhuelokuvissa on aina yksi rooli hahmo joka sanoo että kellarissa on murhaaja ja seuraavaksi hän menee kellariin...

Roolihahmo on yhdyssana.

Kyllä se nyt vain on yhdyssana, vaikka mammat kuinka alapeukuttelisivat nyreissään.

Jos ei sulla ole mitään annettavaa keskusteluun niin mene tumputtamaan jonnekin muualle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Suomenki trumpistit on kyllä sillain aidosti hulluja, että eivät näe omaa mielisaurattaan ja kuvittelevat olevansa terveitä. Tämäkin ketju todistaa sen. Kyseessä ei ole pelkästään uskokooko vaalien oleen vilpilliset jne. vaan harhaisuus ja todellisuudentajun katoaminen paistaa läpi niin monestaa kohtaa kuin Mestarin päänahka.

Vierailija
264/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K.L. Harrison kirjoitti:

KL. Harrison kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lampaat väittävät aina olevansa muuta kuin lampaita ja hyödyllisiä hölmöjä?

Kauhuelokuvissa on aina yksi rooli hahmo joka sanoo että kellarissa on murhaaja ja seuraavaksi hän menee kellariin...

Roolihahmo on yhdyssana.

Kyllä se nyt vain on yhdyssana, vaikka mammat kuinka alapeukuttelisivat nyreissään.

Jos ei sulla ole mitään annettavaa keskusteluun niin mene tumputtamaan jonnekin muualle. 

https://media4.giphy.com/media/THBmR8Gm8A3jtZ36fC/giphy.gif

Vierailija
265/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K.L. Harrison kirjoitti:

KL. Harrison kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roolihahmo on yhdyssana.

Miten kukaan viitsii edes provosoitua tuollaisesta?

Vierailija
266/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on persujen, öyhöttäjien ja kämyjen ex-presidentti. Meille fiksuille hän on rasistinen öykkäri, jonka paikka on vankilassa.

Onneksi Joe Biden normaali!

https://www.today.com/news/photo-famously-friendly-biden-goes-viral-2D1…

https://media1.tenor.com/images/9a922f3f0d678fd55925a1f3c54d6daf/tenor…

https://i.imgur.com/CoJf5WY.jpg

Vierailija
267/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Suomenki trumpistit on kyllä sillain aidosti hulluja, että eivät näe omaa mielisaurattaan ja kuvittelevat olevansa terveitä. Tämäkin ketju todistaa sen. Kyseessä ei ole pelkästään uskokooko vaalien oleen vilpilliset jne. vaan harhaisuus ja todellisuudentajun katoaminen paistaa läpi niin monestaa kohtaa kuin Mestarin päänahka.

Ihanan normaalia tekstiä! Ei yhtään mielenvikaista.

Vierailija
268/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuu olla täysin jonkun yksittäisen ihmisen (Trumpin) vietävissä ja uskoa narsistin suuruudenhulluja, omaa etua ja kunniaa tavoittelevia juttuja? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Haluaisin ymmärtää ihmisiä, jota Trumpin juttuja ilman todisteita uskoo.

Johtuuko se pelosta, poliittisesta suunnasta vai sinisilmäisyydestä, että mennään tuolla lailla rotkosta alas uskoen diktatuurista haaveilevan, hätäpäissään valheita kehittelevän tulevan ex-presidentin juttuja?

Vierailija
269/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuu olla täysin jonkun yksittäisen ihmisen (Trumpin) vietävissä ja uskoa narsistin suuruudenhulluja, omaa etua ja kunniaa tavoittelevia juttuja? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Haluaisin ymmärtää ihmisiä, jota Trumpin juttuja ilman todisteita uskoo.

Johtuuko se pelosta, poliittisesta suunnasta vai sinisilmäisyydestä, että mennään tuolla lailla rotkosta alas uskoen diktatuurista haaveilevan, hätäpäissään valheita kehittelevän tulevan ex-presidentin juttuja?

Hei. Nämä ovat pelkkiä trolleja, yrittävät provosoida ja herättää vihakeskustelua. Ei kannata huomioida heitä. Luusereita, joilla ei ole muuta elämää, kuin suoltaa soopaa keskustelupalstalle.

Vierailija
270/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump-fanitus alkaa kyllä olla jo melkoinen mainehaitta perussuomalaisille.

Vierailija
271/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Nämä ovat pelkkiä trolleja, yrittävät provosoida ja herättää vihakeskustelua. Ei kannata huomioida heitä. Luusereita, joilla ei ole muuta elämää, kuin suoltaa soopaa keskustelupalstalle.

Todennäköisesti näin. Surullinen tosiasia kuitenkin on, että Trumpin kannattajissa on oikeasti tuota porukkaa, joka nielee purematta mitkä tahansa ihailemansa ihmisen puheet. Sitten syyttelevät muita lampaiksi, hmmm.

Vierailija
272/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan normaalia tekstiä! Ei yhtään mielenvikaista.

Selvästi liskoihminen tunneleista!

Vierailija
273/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vaaleja uutisissa kerrottiin kuinka tuhannet noidat langettavat loitsuja estääkseen Trumpin valinnan presidentiksi. Kyllä te okkultistiset noita-akat tiedätte kumpi ehdokkaista oli hyvän puolella.

Okkultistiset noita-akat??? Ihan oikeasti nyt ihminen, fantasia on oikein mukavaa ajanvietettä, muttei siihen kannata ruveta uskomaan. Kaikenlaista aivosyöpää se Q-Anon joukkio ihmisille tuputtaakin. 

Onko muunkinlaisia noitia kuin okkultistisia? 😮 Enkä nyt tarkoita lasten leikkejä.

Vierailija
274/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin touhut alkavat olla historiaa joten ei niistä kannata enää välittää. Biden rakentaa jo tulevaisuutta, joka on ihan kohta käsillä.

Vierailija
275/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tänne politiikkaa inhoavia ihmisiä. Jotka eivät ole yhtään kenenkään puolella.

Jos on olemassa yksikin puolueeton media, heittäkää tänne edes yksi linkki, kiitos.

Sama suomeksi: "95% maailman mediasta on puolueellista, koska eikä myötäile Trumpia. Laittakaa yksikin Trumpin hyväksymä lähde, joka ei ole juonut hänen kulttinsa koolaidia, niin uskon."

Vierailija
276/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoonkin trollikommentti, mutta tämänhetkisten faktojen valossahan tuo tarkoittaa: "Trump voittaa jos lasketaan vain Trumpille menneet äänet. Biden vain, lasketaan muutkin äänet."

Trumpia ihannoivat suomalaiset ovat minulle täysi mysteeri. Tosin epäilenpä kovasti, että siellä taitaa olla kirjoittelemassa Dimitri.

Vierailija
277/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on kiukutteleva narsistipikkulapsi, jolle Putin ja pieni rakettimies nauravat. Maailman suurin poliittinen pelle.

Vierailija
278/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Joe Biden on arvojohtaja ja kunnioitettu mies ympäri maailmaa. Ollaan ylpeitä että saadaan Usaa johtamaan tällainen mies. Hänellä on yli 50 vuotinen historia politiikan kentiltä. Hän ei ole syyllistynyt korruptioon eikä valehteluun. Hänellä on hyvät välit Obamaan ja Clintoneihin. Hyvä Joe ja ihana Kamala.

Vierailija
279/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihanaa kun saadaan ihan tavallinen poliitikko USA: han presidentiksi. Enpä olisi näin uskonut joskus sanovani, mutta oli tämä Trump vaan sellainen kokemus ettei sitä halua toistaa. Liian hapokasta seurattavaa.

Vierailija
280/289 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demokraattien vilppi on paljastumassa.

No paljasta nyt, ala pida meita jannityksessa!