Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puren yhtäkkiä poskihampailla poskien ihoa haavoille?

Vierailija
15.03.2014 |

Sattuu inhottavasti ja poskien limakalvot nyt ihan rikki :( Mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäposket varmaan jotenkin turvoksissa ja ne "liukuu" hampaiden väliin. Joskus käy, menee ohi.

Vierailija
2/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö turvoksissa :) Sinulla on purentavika, mars hammaslääkärille niin saat purentakiskot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena purin. Oli jännitystä.

Vierailija
4/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 09:33"]Höpöhöpö turvoksissa :) Sinulla on purentavika, mars hammaslääkärille niin saat purentakiskot.

[/quote]

minulla on ihan sellaiset vallit poskissa kun olen niin purrut. Ja purenta ei tosiaan ole ideaalinen.

Vierailija
5/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti hammaslääkärissä. Ens viikolla olen taas menossa. Minulla on kyllä syväpurenta, mutta en ole koskaan poskia näin purrut rikki. Inhottavaa vain, kun koko suu nyt kipeänä :( Ja siis nyt viikon verran purrut. Minusta vain jotenkin outoa.

-ap-

Vierailija
6/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran oikein kunnolla puraisee, niin se kohta poskesta kyllä turpoaa pariksi päiväksi ja sitten siihen puree helposti uudestaan. Näin ollen kierre jatkuu useamman päivän. Myös hiljattain puhjenneet viisaudenhampaat voivat aiheuttaa poskien puremista.

Vierailija
7/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo taipumus ja täältä löytyy kyllä purentavikaakin. 

Vierailija
8/10 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapsesta asti purrut posket ja huulten sisäpinnat rikki, se on vain tapa... sama kuin joku pureskelee kynsiä (hyi) tai naksuttelee sormia. En usko että on tekemistä jännityksen kanssa kun puren milloin sattuu missä sattuu :D

Vierailija
9/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen purrut molemmat posket taaimpien ylähampaitten kohdalta niin että limajalvo on muuttunut valkoiseksi. Tämä tulkittiin punajäkäläksi. En oikein jaksa uskoa tähän diagnoosiin. En kehtaa tyrkyttää näkemystäni lääkärille hän kun oli niin sympaattinen ja täysin vakuuttunut siitä, että kyseessä oli tämä autoimmuunitau964ti.

Vierailija
10/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen purrut molemmat posket taaimpien ylähampaitten kohdalta niin että limajalvo on muuttunut valkoiseksi. Tämä tulkittiin punajäkäläksi. En oikein jaksa uskoa tähän diagnoosiin. En kehtaa tyrkyttää näkemystäni lääkärille hän kun oli niin sympaattinen ja täysin vakuuttunut siitä, että kyseessä oli tämä autoimmuunitau964ti.

Eikö noista yleensä oteta koepalat, jolla se varmistetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi