Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimo ja uusperheongelmat

Vierailija
16.11.2020 |

Uusimmassa blogi-kirjoituksessaan Johanna kertoo että savut nousee joskus ihan höpsöistä asioista uusperheeseen liittyen.

Minua harmittaa ihan älyttömästi että hän on sulkenut kommentointi-osion blogistaan. Mielestäni tämä olisi todella arvokas ja mielenkiintoinen aihe, johon taatusti miltei jokainen uusperheessä asuva voisi samaistua. On mielestäni todella hyvä että Johanna ei yritäkään esittää asioita niin että kaikki on aivan ihanaa. Mutta itse varsinaisessa uusperhemyllyssä nujutettuna olisin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta, etenkin kun juurikin Johannalla on aikalailla sama tilanne kuin minulla (miehen lapset vanhempia jne).

En tiedä onko täällä käsitelty aihetta mutta minkähän takia kommentointi on blokattu blogissa? Epäasialliset kommentithan voi poistaa eikä niitä tarvitse julkaista.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niistä keskustelemaan? On tyhmää ottaa mies jolla on jo lapsia ja tehdä uusperhe.

Vierailija
2/69 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhearki ärsyttää vain jos vaihtamalla ei parantunut. Hormoonihöyryissä tehdyt kumppanin vaihdot lennossa pitäisi olla laittomia. Laki saisi suojella lasten oikeutta ydinperheeseen paremmin. On ihan hullua että joku työpaikkapano voi olla syy hajottaa perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä tuota ratkaisua ostaa yhteinen talo.

Johannalla oli ihana oma tupa, ja miehellä on. Tuohan on kaikista paras ja stressittömin vaihtoehto. Myös lapsille.

Mut jokainen tavallaan..

Vierailija
4/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kv:n tanssivideo instassa oli huippuhyvä! Olavi jalkatyöskentely oli mahtavaa!

Vierailija
5/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tätä kyseistä tapausta, mutta yleisellä tasolla sanon, että uusperheet harvoin toimivat.

Olen kahden uusperheen välissä kasvanut. Paskaa oli. Toivottavasti en ikinä sorru tekemään samaa omille lapsilleni!

Vierailija
6/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän kirjoittanut niistä ongelmista mitään, koronaa liittyen oli:

"Keskellä pimeintä marraskuuta eikä oikein saa edes kutsua vieraita kotiin. Alkaa olemaan aika synkkää. Huomaan että hermoja kiristää vähän helpommin ja etenkin tää uusperhehomma (kamala myöntää) saa joskus pään kiehumaan oikeastaan ihan syyttä suotta."

Ei mitään muuta. Tuo nyt ei ole mikään kutsu keskustelemaan aiheesta, vaikka voisikin kommentoida. Koita nyt ap selvitä.

Vierailija
7/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lukijat loppuivat? Bloggari sai kenkään kun ketään ei enää kiinnosta mainokset.

Vierailija
8/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mielenkiintoista, että moniko loppujen lopuksi on tyytyväinen eroon ja uusperheeseen. Ydinperheessä on ongelmansa, niin oli varmasti Johannallakin, mutta onko ne ongelmat silti isompia nyt uusperheessä?

Vierailija
9/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän kirjoittanut niistä ongelmista mitään, koronaa liittyen oli:

"Keskellä pimeintä marraskuuta eikä oikein saa edes kutsua vieraita kotiin. Alkaa olemaan aika synkkää. Huomaan että hermoja kiristää vähän helpommin ja etenkin tää uusperhehomma (kamala myöntää) saa joskus pään kiehumaan oikeastaan ihan syyttä suotta."

Ei mitään muuta. Tuo nyt ei ole mikään kutsu keskustelemaan aiheesta, vaikka voisikin kommentoida. Koita nyt ap selvitä.

Onko AP blokkari joka kerjää seuraajia?

Vierailija
10/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mielenkiintoista, että moniko loppujen lopuksi on tyytyväinen eroon ja uusperheeseen. Ydinperheessä on ongelmansa, niin oli varmasti Johannallakin, mutta onko ne ongelmat silti isompia nyt uusperheessä?

Mä olin, 14 vuotta eleltiin uusperheenä. Ja nyt jo aikuinen lapsikin on ok asian kanssa, tosin ei muista ydinperhettään, onneksi.

Vierailija
11/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin, 14 vuotta eleltiin uusperheenä. Ja nyt jo aikuinen lapsikin on ok asian kanssa, tosin ei muista ydinperhettään, onneksi.

Ja nyt olet eronnut tästä uusperheen aikaisesta miehestä?

Vierailija
12/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo uusperhe on vähän jo vanhanaikaiset.

Itse en lähtökohtaisesti tykkäisi että mun kodissa asuu ns vieraita lapsia. Enkä olisi lapsena tykännyt jos olisin joutunut muuttamaan uusperheeseen.

Siksi asustelen lapsen kanssa kahden ja miehellä oma asunto.

Vierailija
13/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tyytyväinen ydinperheeseen, enkä olisi sitä ikinä rikkonut. Mutta kun mies ei suostunut toista naista jättämään, niin pakko oli lähteä.

Muutamia vuosia olin sinkkuna haavojani nuollen ennen uusperheen perustamista. Ei, en ole tyytyväinen eroon, mutta uusperheeseen kyllä. Suurin kiitos kuuluu miehelle, joka ei nipota ja pystyy antamaan kaikkien kukkien kukkia.

Ydinperheeni ongelma oli toinen nainen. Uusperheeni ongelma on on se, että entistä useamman mielipidettä tulee kuunnella. Ei näitä voi pistää samaan vaakakuppiin ja miettiä, kumpi on isompi ongelma.

Vierailija
14/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimon blogi oli ihana ennen kuin päätti haukkua exän ja nythän nyxä saa samaa käsittelyä. Että ehkä ongelma ei olekaan miehissä vaan naisessa miesten rinnalla.

Vierailija
15/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt olet eronnut tästä uusperheen aikaisesta miehestä?

En, vaan lapsi kasvoi aikuiseksi ja lähti maailmalle, nyt ollaan jo kaksin. 

Vierailija
16/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna teki pahan virheen kun möi oman talonsa pois! Paha juttu.

Olisivat vaikka viettäneet Olavin asunnossa uusperheenä aikaa, ja välillä Johanna olisi voinut vetäytyä omaan rauhaan lasten kanssa.

En luota että tuo merirosvo olisi mikään täydellinen mies. Jotenkin epäilyttävä.

Hätiköity juttu kaiken kaikkiaan hypätä avioliitosta lennossa uuteen suhteeseen, olisi edes hetken ollut yksin.

Vierailija
17/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen! Uusperheenä oltu jo 14 vuotta ja vanhin lapsi jo muuttanut kotoa. Meillä on aina mennyt hyvin eikä ole ollut sen kummempia ongelmia kuin mitä nyt on ydinperheissäkin. Ehkä siksi, ettei ole koskaan eroteltu kuka on kenenkin lapsi vaan kaikki ovat samalla viivalla. Eroaminen exästä oli yksi elämäni parhaista ratkaisuista, mutta se ei kylläkään liity millään tapaa nykyiseen puolisooni, jonka kanssa aloin seurustella vasta oltuani jo jonkin aikaa sinkkuna.

Vierailija
18/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä että uusperheessä tulee ongelmia. Johanna on typerä ja naiivi jos kuvittelee toisin.

Vierailija
19/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastaja oli itsenäinen ja liikkuva toiminnan mies, piti hyvää huolta perheestään ja antoi myös rouvalle omaa aikaa toteuttaa unelmiaan. Niinhän toisiaan rakastavat ja kunnioittavat ihmiset tekevät.

Valitettavasti ”mies ilman mielipiteitä” nyhverö aloitti kilvankosiskelun ja nainen meni halpaan ja kuvitteli että voi muuttaa koko elämänsä ja saavuttaa suuremman onnen kuin ydinperheessä?

Vaikea uskoa miten onnen voisi saavuttaa luopumalla kokopäivä vanhemmuudesta, hyvästä puolisosta ja kauniista kodista ja ottaa tilalle jeesjeesmiehen.

Vierailija
20/69 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa alapeukutetaan noita vastauksia, joissa kerrotaan että uusperheessä on sujunut hyvin? Eikö se muka ole hyvä asia vai mikä teidän alapeukuttajien ajatus oikein on ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme