Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioi tämän päivän kalorimääräni, perseelleen meni tää päivä

Vierailija
14.03.2014 |

Oon dietillä, paino lähtenyt kilon viikossa, mut tää päivä meni huonosti, sorruin karkkiin ja muutenkin huonoa ruokaa

Aamulla 7.00 Yksi viipale ranskanleipää, jonka päällä beceliä ja juustonsiivu

Menin takas nukkuun ja sit ku heräsin 12.00, söin

Elovena minuuttipuuron ja siihen vähäkalorista mehukeittoa

Lounas

Fetasalaatti, ehkä 2 rkl kastiiketta siinä

Sit meni 110 gramman tv-mikspussi, yksi paksu kaurakeksi ja neljä vaahtokarkkia

Ja nyt syön 200 grammaa luumutomaatteja ja tällasen uudenlaisen Vitalinea pro-mustikkarahkan.

Juonut oon ligt jaffaa ja vettä.

Liikuntana 40 minsan kävely keskustasta kotiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioi itse, Kalorilaskurin ilmasversio http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto tai/ja Fineli http://www.fineli.fi/index.php?lang=fi auttavat.

Vierailija
2/5 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän proteiinia ja kasviksia. Ranskanleivän tilalle mieluiten ruisleipä. Etkä ole syönyt päivällä oikeaa lämmintä ruokaa edes, sen sijaan vetäny herkkuja. Ei hyvä. Välillä saa ja voi herkutella (kohtuudella) mutta sä oot ikäänkuin korvannu lämpimän päivällisen herkuilla nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä 1200 kaloria jos sitäkään? :-D aivan liian vähän mutta aivan liikaa sokeria/hiilareita!

Vierailija
4/5 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät eineksillä? :/ hirveä syöpä- ja sairausriski noilla lisäaineilla. Kannattaisi alkaa syömään enemmän ja luonnollisia ruokia :)

Vierailija
5/5 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä syön tosi typerästi, tiedän. Toi ranskanleipä oli kyl poikkeus, aamulla ei ollut mitään muuta kuin sitä, koska en jaksanut käydä illalla töiden jälkeen kaupassa ja sitä oli pakastimessa. En yleensä syö leipää ollenkaan. Menee noita rahkoja, puuroa, salaatteja, hedelmiä ja jotain tomaatteja. En oikein keksi mitä ruokaa laittaisin, ettei tulis liikaa kaloreita. ap