Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustin juuri siskolleni 21 vuoden jälkeen

Vierailija
14.03.2014 |

että eno käytti mua hyväksi kun olin pieni. Kenellekkään en ole asiasta puhunut, paitsi aviomiehelleni. Vieläkin oli hävettävää ottaa asia esiin....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sisko siihen? Miksi häpeät?

Vierailija
2/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun otit sen esille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko oli varmaan vähän järkyttynyt, tai emmä tiedä ku puhelimessa kerroin. Häpeän sen takia et semmonen asia on tapahtunut. Aina se asia on mulle ollu häpeällinen. -ap

Vierailija
4/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eno vielä elossa? Voimia sulle!!!

Vierailija
5/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elossa. Olen saanut asian ihan hyvin käsiteltyä itteni kanssa, mutta välillä asia tulee painajaisiin. -ap

Vierailija
6/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koto enolle! Munat solmuun tai jotain muuta kidutusta!

Vierailija
7/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ koSto

Vierailija
8/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kostamaan lähde 20 vuoden takaisia asioita, se on ollutta ja mennyttä, ja selvisin hengissä. -ap

Vierailija
9/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäpä jos eno jatkaa pedofiilin touhujaan edelleen? Eikö kannattaisi kertoa koko suvulle, että osaavat varautua ja eno joutuu ainakin henkisesti vastuuseen touhuistaan.

Vierailija
10/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on semmoinen pieni juttu että eno on kehitysvaimmainen, uskon ettei hän muille ole näin tehnyt. Ja suku on vanhoillislestadiolainen( minun vanhemmat eivät ole uskovaisia), joten vielä vaikeampaa kertoa. -ap

Vierailija
11/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tosi rohkea kun kerroit! :)

Itsekin olen valitettavasti kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa, tämä henkilö on nykyisin kuollut mutta en ole saanut kerrottua asiasta kenellekään, vaikka monista muista henkilökohtaisista asioista olen ollut avoin. Epäilen myös että yksi lapsuuden kavereista joutui saman henkilön hyväksikäyttämäksi :( emme enää ole pahemmin yhteyksissä enkä tiedä miten asian edes ottaisin esille hänen kanssaan..

Tsemppiä ja voimia sinulle! <3

Vierailija
12/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:46"]

siinä on semmoinen pieni juttu että eno on kehitysvaimmainen, uskon ettei hän muille ole näin tehnyt. Ja suku on vanhoillislestadiolainen( minun vanhemmat eivät ole uskovaisia), joten vielä vaikeampaa kertoa. -ap

[/quote]

Todennäköisesti on kuitenkin tehnyt. Miksi se vaan sua olis hyväksikäyttänyt. Todennäköisesti suku jopa tietää, homma on vaan painettu villasella.

Vierailija
13/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pahasti kehitusvammainen? Ymmärsi kuitenkin,mitä teki. Vai? Minkäikäinen olit?

Vierailija
14/16 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni vanhoillislestadiolaislahkon sairaudesta sai taas vahvistusta. 

Vierailija
15/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäyttö tapahtui minun ollessa 2-6 luokalla. kehitysvamman astetta en osaa sanoa kun ei siitä koskaan olla puhuttu suvussa sen tarkemmin, mutta eno käy töissä jossain palvelukeskuksessa, mutta ei osaa lukea tai ymmärrä muutenkaan numeroita. -ap

Vierailija
16/16 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otat yhteyttä ihmisiin, jotka ovat hänen kanssaan tekemisissä! Jos suku on vliä, enon " ulottuvilla" on todennäköisesti tavallista enemmän lapsia. Tai pyydä siskoasi kertomaan. Myös toimintakeskuksen porukan olisi hyvä tietää asiasta, sielläkin käy nuoria naisia, jotka ovat suojattomampia kuin terveet.

- itsekin vl