Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naista kiihottaa?

Makecfnm
16.11.2020 |

Kertokaas nyt ihan omin sanoin mikä on kiihottavaa. Miehen riisuminen? Alistaminen? Eroottiset valokuvat/kuvaaminen? Fantasiointi....

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Minkä enemmän, sitä kiihottavampaa.

Vierailija
2/46 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia kiihottaa mies jonka tallissa on land rover pinkillä avaimenperällä.

mies joka on töissä 24 7

mies joka pyytää piilottamaan verotiedot

mies joka on valmis minutissa

mies joka on poika.

miehinen mies joka siivoaa, miehinen uros joka ei muita katsele.

mies joka soittaa kitaraa, laulaa ja tuoksuu havupuu metsälle.

unelmamies jonka tapaa jokaisessa unessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mies joka laittaa sfääreihiin uskomattomiin! Aina haluaa heti kohta uuden orgasmin. Sellainen on mun mies; uskomattoman hellät sormet ja suu..ja se kalu- kun siihen kosken se siis turpoaa kiimaan. auts.

Vierailija
4/46 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko

Vierailija
5/46 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso

Vierailija
6/46 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies haluaa minua niin paljon, että tutkii kaikin keinoin reaktioitani erilaisiin kosketuksiin/asentoihin/vireyksiin ja muokkaa omaa toimintaansa koko ajan sen mukaan.

Molemmin puoleinen syvä haluaminen ja kunnioitus näyttäytyy aina aivan erinomaisena seksinä. Se on vain niin virtaavaa, koska molemmat virittyvät toisistaan ja teoillaan ”yllyttävät” toisen asteittain lisääntyvää kiihottumista tilanteen edetessä ❤️

Vierailija
7/46 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, valta, isot lihakset, iso kalu, matala ääni.

Vierailija
8/46 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ja kädet. Se että mies tutkii ja etsii mun kropasta kaiken. Huulet. Otteet jotka ottaa kiinni mun ranteista tai kaulasta.

Vierailija
9/46 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna pyllyyn.

Vierailija
10/46 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täytyy kemiat kohdata ja mun haluta tätä kyseistä miestä ja luottaa häneen. Sillon kiihottaa:

*vahvat kädet, jotka tarttuu muhun vaativasti mutta hellästi

*miehen himon ja voiman tunteminen

*määrätietoiset otteet

*suutelee mua kunnolla, himokas katse

Vierailija
11/46 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mikään

12/46 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tähän kysymykseen ei ole yhtä oikeaa vastausta, kiihottumisen syitä on yhtä paljon kuin on naisia. Toki löytyy joitakin asioita, jotka istuvat monen makuun.

Annankin ap:n kysymykseen vastauksen, että naista kiihottaa mies joka vastaa ko. naisen preferenssejä.

Vierailija
13/46 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin täytyy kemiat kohdata ja mun haluta tätä kyseistä miestä ja luottaa häneen. Sillon kiihottaa:

*vahvat kädet, jotka tarttuu muhun vaativasti mutta hellästi

*miehen himon ja voiman tunteminen

*määrätietoiset otteet

*suutelee mua kunnolla, himokas katse

Juuri näin.

Vierailija
14/46 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso

Maha vai?

15/46 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat, määrätietoiset ja kevyesti alistavat otteet, kun näkee miehen olevan kiihottunut, masturbointi on myös kiihottavaa katseltavaa.

N44

Vierailija
16/46 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Varmat, määrätietoiset ja kevyesti alistavat otteet, kun näkee miehen olevan kiihottunut, masturbointi on myös kiihottavaa katseltavaa.

N44

Olen mies ja nautin tästä suunnattomasti kun nainen katselee käteenvetämistäni. Harvassa vaan ovat naiset jotka tästä pitävät :( 

Vierailija
17/46 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on vahva ja vie. Kun näkee kuinka himona mies on. Kun mies suutelee ja ottaa sen kummemmin kyselemättä. Kun mies määrää tahdin, esimerkiksi pitkittää nautintoa. Kun mies kirjoittaa/puhuu seksiin liittyviä asioita. Kun mies hyväilee ja koskettelee vaikka ei heti päästäisi seksiin. Kun mies huomioi, kehuu, antaa lahjan yms.

Vierailija
18/46 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on vahva ja vie. Kun näkee kuinka himona mies on. Kun mies suutelee ja ottaa sen kummemmin kyselemättä. Kun mies määrää tahdin, esimerkiksi pitkittää nautintoa. Kun mies kirjoittaa/puhuu seksiin liittyviä asioita. Kun mies hyväilee ja koskettelee vaikka ei heti päästäisi seksiin. Kun mies huomioi, kehuu, antaa lahjan yms.

Valitettavasti on miehiä , jotka tosiaankin vievät: ja se tarkoittaa, että alkavat vaan panna ilman mitään ja sitten kun laukeavat, loppuu ns. seksi siihen. Tosi nastaa.

Ja em mieheteivät hyväile eivätkä koskettele ei ennen eikä varsinkaan jälkeen.

Vierailija
19/46 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti on miehiä , jotka tosiaankin vievät: ja se tarkoittaa, että alkavat vaan panna ilman mitään ja sitten kun laukeavat, loppuu ns. seksi siihen. Tosi nastaa.

Ja em mieheteivät hyväile eivätkä koskettele ei ennen eikä varsinkaan jälkeen.

Niin totta, valitettavasti! Ja sitten joku idioottii kiittää jokapäivä Jumalaa, että nainen saa kalulla orgasmin, niin ei "tarvitse" koskea mihinkään!!! Vissi naisten päiväuni! Näitä vatipäitä riittää..

Vierailija
20/46 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan seksiä niin siinä kiihottavaa on kun mies uskaltaa heittäytyä hetkeen (seksi ei ole mikään suoritus) ja antaa himoillensa vallan ja ilmaisee itseään seksuaalisesti rohkeasti eli oikeesti niin ett kuuulee ja näkee et on kikseissä. Tietty varmat otteet on ihanat seksissä et mies vie grrrrr

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi