Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naista kiihottaa?

Makecfnm
16.11.2020 |

Kertokaas nyt ihan omin sanoin mikä on kiihottavaa. Miehen riisuminen? Alistaminen? Eroottiset valokuvat/kuvaaminen? Fantasiointi....

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen himokas katse ja varmat, määrätietoiset otteet.

Vierailija
42/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möreä ääni, itsevarma ja itsensä kanssa sinut oleva olemus nyt ensin. Seksissä erittäin määrätietoiset otteet ja tunne siitä että mies ottaa mitä tahtoo, kun himoitsee minua. Kiihottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun hieron miehen kalua eikä hän pysty pidättelemään ja tulee rinnoilleni voimakkain ryöpsähdyksin.

Vierailija
44/46 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möreä ääni, itsevarma ja itsensä kanssa sinut oleva olemus nyt ensin. Seksissä erittäin määrätietoiset otteet ja tunne siitä että mies ottaa mitä tahtoo, kun himoitsee minua. Kiihottaa!

Kunhan ymmärtää tahtoa ja ottaa niitä asioita, joita nainen haluaa.

Vierailija
45/46 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa Isot Munat. Kun hikiset miehet tappelee alastomana saunassa, munat heiluu ja kirosanat raikuvat. 

Vierailija
46/46 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset, huomattavan lihaksikas yläkroppa etenkin käsivarret... Voimaero, kokoero. Se että mies himoitsee minua. Itsevarmuus, röyhkeyskin. Pieni ilkeily, dominointi, huumori, toki näiden viimeksi mainittujen pitää olla sellaisia että meillä synkkaa niiltä osin, eihän siitä muuten mitään tule. Olen myös melko nirso kasvonpiirteistä, ilmeisesti siihen suuntaan että preferenssi on siellä jopa "ruman" maskuuliinisella puolella vert. ystävien mieltymykset tai yleinen komeuskäsitys. 

Se taas miten siitä älyttömästä kiihottumisesta edetään seksiin niin kyllähän se omalla kohdallani vaatii luottamusta, tiedon siitä missä mennään, että mies on kuitenkin sen verran huomaavainen ja kiinnostunut hyvinvoinnistani, että haluaa minunkin nauttivan. Vaikka melkoisesta sikameiningistä tykkäänkin. 

Suhteessa sytyttää ja viehättää näiden lisäksi miehen vakaus ja turvallisuus ja sitoutuneisuus, minun sekoiluihin ei välttämättä tarvitse lähteä mukaan ja saa myös sanoa ihan suoraan että nyt riittää. :D etenkin kun tiedän että samalla puolella tässä kuitenkin ollaan. Kaikenlainen epävarmuus ja miehen alistuva tai herkkä asenne karkottaa minut vuorille. Pl. jos on joku oikea kriisi tai menetys hänellä ja kaipaa tukea, en sentään hirviö ole. Mutta en siis kaipaa mitään runoilijaa tai romantikkoa ja minä ja alistuva mies ei oltaisi match -on kokeiltu, 0/10 molemmilta. 

Ei varmaan se yleisin mistä suurin osa naisista syttyy, mutta tuskin nyt mikään täysi tilastopoikkeamakaan olen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme