Kuinka moni syö karkkia lähes päivittäin?
Mulla menee varmaankin 3-5 päivänä viikossa irtokarkkeja tai suklaata. Ei liikapainoa.
Kommentit (25)
Tummaa suklaata joka päivä, välillä muutakin. Narkkari en ole enkä ylipainoinen.
Sama täällä. Olen hoikka. Karkkia uppoaa etenkin silloin, kun parempi puolisko on työmatkalla eikä tunnu olevan mitään hyvää syytä kokata :D
Eikö teitä huoleta hampaiden puolesta?
Minäkin :( Ja minulla on kyllä ylipainoakin.
Ei ole hampaissa ongelmia moneen vuoteen.
Minä, painoa 135kg. Elän suklaalla ja jugurtilla. Menee joskus montakin päivää peräkkäin etten syö mitään normaalia ruokaa.
Herkuttelen joka päivä, mutta määrät on pakko pitää kohtuullisena enkä aio kerryttää pudottamiani liikakiloja takaisin. Muutama pala suklaata tai pieni määrä muuta karkkia mahtuu aivan mainiosti ruokavalioon.
En syö lainkaan makeisia, ei tee mitään makeaa ikinä mieli.
Syön päivittäin tai lähes päivittäin, mutta kohtuudella. Perjantaisin saattaa mennä vähän enemmän irtsareita mutta muina päivinä esim. 1-2 palaa suklaata.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:45"]
Eikö teitä huoleta hampaiden puolesta?
[/quote]
En oo osannut huolestua kun on muutenkin reikiä niin harvoin, yksi reikä kymmenessä vuodessa. Ja tämä tapa syödä karkkia joka päivä on ollut mulla jo yhden kymmenen vuotta.
-7
Mä söin ennen karkkia ihan joka päivä, iltapalakin oli usein suklaapatukka. Olin ihan normaalipainoinen mutta sellainen löllerö silti ja olo oli nuutunut vaikka en sitä silloin tajunnutkaan. Sitten pistin karkin mässytykselle stopin, nykyään syön karkkia vaan lauantaisin ja silloinkin kohtuudella..kroppa on tiivistynyt ja se höttökerros on kadonnut, nyt vasta tajuan miten paljon virkeämpi olen ilman jokapäiväistä sokerikuorrutusta ja moni on kysynyt mitä olen tehnyt kun näytän hehkeämmältä..ja tosiaan se väritön naama hehkuu ihan erilailla. Mitään muuta en ole tehnyt enkä edes laihtunut.
Meillä on töissä lähes päivittäin tarjolla suklaata tai irtokarkkeja. Tulee tauoilla napsittua niitä reilusti. Kotiin ostan joskus suklaalevyn (tummaa suklaata inhoan) tai karkkipussin. Ahmin reilusti kerralla ja sitten voi tulla viikon, parin tauko. Paino ei ole noussut moneen vuoteen, päinvastoin. Olen normaalipainossa. Liikun päivittäin ja hoitoalan työ on raskasta muutenkin.
Mulle jäi raskausajasta pahaksi tavaksi herkuttelu ja silloim mietin että synnytyksen jälkeen loppuu! No sitten ajattelin että imetyksen jälkeen loppuu... Loppu jo, pääsin sokeri/mässykoukusta pari päivää sitten ja tuntui hyvältä!
Ei siinä, hampaissa ei ikinä reiän reikää tms eikä ylipainoa (bmi 18-21) mutta on se kurja olla sokerikoukussa! Riippuvuus mikä riippuvuus :(
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:14"]Mulle jäi raskausajasta pahaksi tavaksi herkuttelu ja silloim mietin että synnytyksen jälkeen loppuu! No sitten ajattelin että imetyksen jälkeen loppuu... Loppu jo, pääsin sokeri/mässykoukusta pari päivää sitten ja tuntui hyvältä!
Ei siinä, hampaissa ei ikinä reiän reikää tms eikä ylipainoa (bmi 18-21) mutta on se kurja olla sokerikoukussa! Riippuvuus mikä riippuvuus :(
[/quote]
Niin siis imetän vielä :P
En syö lähes joka päivä, vaan joka päivä. En ole keksinyt vielä syytä miksi en söisi. :)
Mä en ymmärrä aikuisia jotka syö karkkia. Etenkään irtokarkkeja. Jotenkin antaa vajaan vaikutelman karkkia mässyttävä aikuinen.
Minä, 46v. Olen sokeriaddikti. Painoni on juuri. normaalin ylärajalla. Kunpa pääsisin tavasta eroon.
Syön usein salmiakkeja, suklaata pari kertaa viikossa. Painoindeksi 21 ollut vuosia.
Minä, joka päivä vähintään tyyliin karkkipussi ja suklaata. Tänään mennyt yksi Geisha patukka, nyt menossa Hopeatoffee pussi ja illan mittaan menee iso Fazerin sininen. Näin on mennyt kymmeniä vuosia, ei ongelmaa myöskään paino ja syön joka päivä myös kahvileipää ja reilusti herkkuruokia!