Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni syö karkkia lähes päivittäin?

Vierailija
14.03.2014 |

Mulla menee varmaankin 3-5 päivänä viikossa irtokarkkeja tai suklaata. Ei liikapainoa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, joka päivä vähintään tyyliin karkkipussi ja suklaata. Tänään mennyt yksi Geisha patukka, nyt menossa Hopeatoffee pussi ja illan mittaan menee iso Fazerin sininen. Näin on mennyt kymmeniä vuosia, ei ongelmaa myöskään paino ja syön joka päivä myös kahvileipää ja reilusti herkkuruokia!

Vierailija
2/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa suklaata joka päivä, välillä muutakin. Narkkari en ole enkä ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen hoikka. Karkkia uppoaa etenkin silloin, kun parempi puolisko on työmatkalla eikä tunnu olevan mitään hyvää syytä kokata :D

Vierailija
4/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä huoleta hampaiden puolesta?

Vierailija
5/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin :(  Ja minulla on kyllä ylipainoakin.

Vierailija
6/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hampaissa ongelmia moneen vuoteen.

Vierailija
7/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, painoa 135kg. Elän suklaalla ja jugurtilla. Menee joskus montakin päivää peräkkäin etten syö mitään normaalia ruokaa.

Vierailija
8/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen joka päivä, mutta määrät on pakko pitää kohtuullisena enkä aio kerryttää pudottamiani liikakiloja takaisin. Muutama pala suklaata tai pieni määrä muuta karkkia mahtuu aivan mainiosti ruokavalioon.

Vierailija
9/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lainkaan makeisia, ei tee mitään makeaa ikinä mieli.

Vierailija
10/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päivittäin tai lähes päivittäin, mutta kohtuudella. Perjantaisin saattaa mennä vähän enemmän irtsareita mutta muina päivinä esim. 1-2 palaa suklaata.

Vierailija
11/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:45"]

Eikö teitä huoleta hampaiden puolesta?

[/quote]

En oo osannut huolestua kun on muutenkin reikiä niin harvoin, yksi reikä kymmenessä vuodessa. Ja tämä tapa syödä karkkia joka päivä on ollut mulla jo yhden kymmenen vuotta.

-7

Vierailija
12/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin ennen karkkia ihan joka päivä, iltapalakin oli usein suklaapatukka. Olin ihan normaalipainoinen mutta sellainen löllerö silti ja olo oli nuutunut vaikka en sitä silloin tajunnutkaan. Sitten pistin karkin mässytykselle stopin, nykyään syön karkkia vaan lauantaisin ja silloinkin kohtuudella..kroppa on tiivistynyt ja se höttökerros on kadonnut, nyt vasta tajuan miten paljon virkeämpi olen ilman jokapäiväistä sokerikuorrutusta ja moni on kysynyt mitä olen tehnyt kun näytän hehkeämmältä..ja tosiaan se väritön naama hehkuu ihan erilailla. Mitään muuta en ole tehnyt enkä edes laihtunut.

Vierailija
13/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä lähes päivittäin tarjolla suklaata tai irtokarkkeja. Tulee tauoilla napsittua niitä reilusti. Kotiin ostan joskus suklaalevyn (tummaa suklaata inhoan) tai karkkipussin. Ahmin reilusti kerralla ja sitten voi tulla viikon, parin tauko. Paino ei ole noussut moneen vuoteen, päinvastoin. Olen normaalipainossa. Liikun päivittäin ja hoitoalan työ on raskasta muutenkin.

Vierailija
14/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi raskausajasta pahaksi tavaksi herkuttelu ja silloim mietin että synnytyksen jälkeen loppuu! No sitten ajattelin että imetyksen jälkeen loppuu... Loppu jo, pääsin sokeri/mässykoukusta pari päivää sitten ja tuntui hyvältä!

Ei siinä, hampaissa ei ikinä reiän reikää tms eikä ylipainoa (bmi 18-21) mutta on se kurja olla sokerikoukussa! Riippuvuus mikä riippuvuus :(

Vierailija
15/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:14"]Mulle jäi raskausajasta pahaksi tavaksi herkuttelu ja silloim mietin että synnytyksen jälkeen loppuu! No sitten ajattelin että imetyksen jälkeen loppuu... Loppu jo, pääsin sokeri/mässykoukusta pari päivää sitten ja tuntui hyvältä!

Ei siinä, hampaissa ei ikinä reiän reikää tms eikä ylipainoa (bmi 18-21) mutta on se kurja olla sokerikoukussa! Riippuvuus mikä riippuvuus :(

[/quote]

Niin siis imetän vielä :P

Vierailija
16/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lähes joka päivä, vaan joka päivä. En ole keksinyt vielä syytä miksi en söisi. :)

Vierailija
17/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä aikuisia jotka syö karkkia. Etenkään irtokarkkeja. Jotenkin antaa vajaan vaikutelman karkkia mässyttävä aikuinen.

Vierailija
18/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 46v. Olen sokeriaddikti. Painoni on juuri. normaalin ylärajalla. Kunpa pääsisin tavasta eroon.

Vierailija
19/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
20/25 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön usein salmiakkeja, suklaata pari kertaa viikossa. Painoindeksi 21 ollut vuosia.