Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuuko tai osallistuiko joku lankkuhaasteeseen?

Vierailija
14.03.2014 |

Minä, mutta en ole ihan noviisi, koska käyn bodypumpissa ja coressa ja noiden ohjelmissa on välillä lankkuja. Mutta on se rankkaa siitä huolimatta. Oma tavoitteeni on vahvistaa selkää. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenin aikataulussa, mutta sitten tyssäsi. Nyt pitkä tauko. Kaksi viikkoa haasteesta vielä tekemättä.

Vierailija
2/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin jonkun aikaa, mutta eipä se sitten onnistunut kun en osaa vetää vatsalihaksia sisään lankkuasennossa ( eli se ei varmaan tehoa), sukat luistaa, pölyinen lattia alkoi ahdistaa henkeä (astma) Kyllästyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty helmikuussa. Tai vähän meni maaliskuun puolelle, kun helmikuussa on vain 28 päivää. Viimeisenä päivänä meni 5,5 min.

Vierailija
4/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:41"]

Mulla ei ole yhrään toimivaa sekuntikelloa tällä hetkellä. Aloitin eilen ja laskin hitaasti 20:een, uskon että todellinen aika oli puoli minuuttia. Sykemittari on jossain, maanantaina vasta ehdin hankkimaan siihen paristot.  Tavoite on kova, maanantaina yritän jo minuutin. Coressa teen aika helposti polvet maassa, mutta nyt olen itselleni tiukka. t. aloittaja

[/quote]

Onko sulla älypuhelin? Sekuntikelloja löytyy appseina, itse käytin sellaista.

Vierailija
5/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Aloitin omasta maksimista, joka ekana iltana oli 1 min :) Tuttu liike vuosien takaa jo, mutta tällä hetkellä keskivartalo on kyllä huonossa kunnossa. Tänään neljäs ilta peräkkäin 2 min ja huomenna sitten 2,5. Yllättävän nopeasti tuossa tosiaan kehittyy!

Vierailija
6/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhrään toimivaa sekuntikelloa tällä hetkellä. Aloitin eilen ja laskin hitaasti 20:een, uskon että todellinen aika oli puoli minuuttia. Sykemittari on jossain, maanantaina vasta ehdin hankkimaan siihen paristot.  Tavoite on kova, maanantaina yritän jo minuutin. Coressa teen aika helposti polvet maassa, mutta nyt olen itselleni tiukka. t. aloittaja

Vierailija
7/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon lankun kunnolla oppimiseen löytyvät hyvät ohjeet?

Vierailija
8/9 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osallistuin ja suureksi ylpeydekseni onnistuin määritellyllä aikataululla ja ilman huijaamista (peppu nostettuna tms.). Mutta kyllä se 5min on ihan järjettömän pitkä aika! Olen jatkanut haasteen jälkeen satunnaisesti tuon vitosen tekemistä ja lisäksi ottanut mukaan kylkilankut.Jos se vaikka joskus muuttuisi helpommaksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi