Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hengitys haisee kun käyttää maskia

Vierailija
16.11.2020 |

Hampaat pesen ja lankaan 2x päivässä sekä käytän suuvettä. Silti haistan aina pahan hengityksen hajun kun maski päälle hengittelen :( Mistä johtuu?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain hengitys haisee aivan hirveälle. Ihminen ei itse edes tajua sitä, mutta tuleppa tälläisen ihmisen makuuhuoneeseen aamulla ulkoa raittiista ilmasta niin meinaa taju lähteä.

Vierailija
22/30 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka vaikuttaa. Se mitä olet syönyt äskettäin tai jopa eilen. Töissä lakkasin syömästä jugurttia, kun sen jälkeen haisi aina pahalle heti kun uuden maskin sai päähän. Vähän auttoi, jos viimeksi joi vettä. Mutta pitäisi olla enemmän aikaa syömisen jälkeen. valkosipuli haisee varmasti.

Sitä olen miettinyt miten tupakoitsijat sietää sitä tupakan hajua? Luulisi, ettei tarvitse niin usein pilttaakaan, kun hajut jää kerrankin omalle naamalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman. Kyllä sen erottaa, onko se hengityksen haju vai haiseeko maski. Ja eiköhän se hengitys ole.

Minulla auttoi ahkerampi lankaaminen ja kielen tarkempi puhdistus. Ostin apteekista kielenpuhdistajan. Sitä saa aika syvälle tunkea, että kielen takaosakin puhdistuu.

Vierailija
24/30 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikkien hengitys joltain haisee. Hengitätkö suun kautta? Opettele hengittämään nenän kautta.

Vierailija
25/30 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kaikkien hengitys joltain haisee. Hengitätkö suun kautta? Opettele hengittämään nenän kautta.

Hengitän kyllä nenän kautta. Haju lävähtää nenälle jos maski päässä huokaisen tai haukottelen.

Vierailija
26/30 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaissa reikiä.

Itselläni oli kaksi reikää piilossa jossain hammasvälissä ja kun ne paikattiin niin nyt hengitys ei haise enää ollenkaan.

Vierailija
27/30 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasmaskit haisee kammottavalle! Ja kyse ei ole taatusti minun hengityksestä.

Suuhygienia kunnossa (hampaiden pesu 2x päivässä, iltaisin lisäksi hammasvälit langalla ja/tai hammasväliharjalla sekä aamuisin lisänä kielen putsaus) . Hammaslääkärillä ja suuhygienistillä käyn säännöllisesti, ei ole nielu eikä kitarisoja (eli ei proppuja).

Miesystäväni kyllä sanoo hyvin suoraan, jos hengitys haisee esim aamulla herätessä tai sipulia syötyäni, eikä hänen mielestänsä minun hengitys todellakaan haise, kuin tyyliin edellämainituissa tilanteissa.

Olen jutellut tästä aiheesta monen ihmisen kanssa ja kaikki ovat sanoneet, että todellakin kertakäyttömaski (ainakin ne halvimmat) haisee aivan kamalalle.

Vierailija
28/30 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain hengitys haisee aivan hirveälle. Ihminen ei itse edes tajua sitä, mutta tuleppa tälläisen ihmisen makuuhuoneeseen aamulla ulkoa raittiista ilmasta niin meinaa taju lähteä.

Miten aamuseksi toimii tuollaisen kanssa? Kestätkö vai teettekö jotain toiminpiteitä?

Vierailija
29/30 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haisee vaikka hengittelisin vain nenän kautta. En ole päässyt itseni kanssa yksimielisyyteen siitä tuleeko paha haju maskista vai nenäonteloistani.

Vierailija
30/30 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen apu pahanhajuiseen hengitykseen - http://tonzes.com/dyhanie.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti