Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haamu

27.07.2006 |

Sain acon early detectioniin haamuviivan, selkeesti punertava ja näkyi jo melkeen heti, 2min päästä oli ihan selkeesti nähtävissä. Tietysti tosi tosi haalee eli on ns haamu. Ja heh mä tiedän mä olin ihan liian hätäinen, en itsekkään ymmärrä miks mä sen testin nyt jo tein..Mutta tulipahan tehtyä.

Onko se tod mahdollista, mietin vaikka siis kuitenkin haalean viivan toivossa sen tein...

dpo 9 ja kp 27/32

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haamu siitä vahvistuu, kunhan pari päivää odottelet.

Että varovainen onnittelu sinulle!

Vierailija
2/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltirumpu: Mihin kohtaan sulla se haamu ilmestyi? muutaman millin päähän vai n.1sentin? mä olen nimittäin saanut kahteen saman merkkiseen testiin punaista viivan näköistä tulosta mutta molemmissa väri erikohdissa.. olen vähän hämilläni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haamu oli selkeästi yhtä levee viiva kun kontrollikin mutta siis ihan tosi haalea. Kuivuttuaan haaleni sitten entisestään mutta lukuajan sisällä se oli ihan selkeesti luettavissa haaleaksi haamuviivaksi...

Vierailija
4/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen besurella tuli vajaassa minuutissa plussaviiva...IIks meille tulee huhtikuussa vauva..Ihanaa!!!

Peltis ja masumatkaaja 4+0

Vierailija
5/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin testasin sillä apteekin besurella ja sain sillä hyvin vahvan viivan, vaikka apteekin oma näytti seuraavana päivänä paljon hailakampaa. Eli besure taitaa olla hyvä testi =).

Terkuin Kashmir tuolta odotuspuolen huhtiksista.

Vierailija
6/6 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi tänään samalla tavalla. Testasin hätäpäissäni kp 27/29-32 ja siihen tosi herkkään testiin ilmesty haalea vaalean punainen selkeä viiva aika nopeasti! Toivottavasti meillekkin käy yhtä hyvin ja viikonlopun testiin ilmestyis selkeät kaks viivaa. Toivottavasti nähdään huhtikuun odottajissa!!! :)