pliis vastatkaa..
voinko olla raskaana ku viikkoa ennen ku kuukautisten ois pitäny alkaa niin harrastin seksiä mut en ole varma et laukesko se mun sisään..??menkat ei ole alkanu mut sellasia kipuja on et alkais mut mitään ei näy..oireet kestäny melkein 2 viikkoa ja menkat saman verran myöhäs..
Onko mahollista et voin olla raskaana..??
Kommentit (5)
jos asiaa paljon miettii ja jännittää, voi se jo itsessään siirtää menkkoja! Oireitaki voi olla pelkästään itsensä tutkiskelusta, kokemusta on ja paljon ;)
Kaikkea hyvää!
Testin tekoon, niin loppuu piina.. jos on plussaa pääset miettimään seuraavaa askelta..jos nega niin kyllä ne menkatkin sieltä sitten aikoinaan tulee...Jännitys on oikeen kipaka keino pitää hilloviikot poissa.. kokemusta omaa...ja paljon!
Wiwi
en mä oota menkkoja vaan ihmetyttää et miks ne on jääny pois..enkä viitti turhaan elättää toiveita et oisin raskaana mut teen mä jossain vaihees testin jos ne ei ala..
aattelin oottaa viel muutaman viikon et jos ei sit ala niin teen testin...
...ihan viikkojen odotus ei kuitenkaan taida ihan järkevää olla...
Niitä on muitakin syitä minkä takia kuukautiset jäisivät pois, eikä niiden kaikkein ikävimpien kanssa todellakaan kannata jäädä odottamaan viikoiksi...
Ja mikäpä olisi kamalampaa, kuin viikkojen odottelun jälkeen selviäisikin, että syynä ei ollutkaan raskaus, vaikka syynä olisi miten mitätön muu asia... Koko sen ajan kuitenkin mielessään kasvattaisi sitä haave-vaaviakin..
Mutta miljuuna kiloa vauva-tomua!
dbdbdbdbdbdbdbdbdbdb
JuneGrace kp 28/31
vaikka ovulaatio oliskin osunut tuon seksin aikoihin -olettaen, että mies laukesi- jää ns.luteaalivaihe aika lyhyeksi (aika oviksesta oletettuihin menkkoihin) jolloin mahdollisesti hedelmöittyneen alkion kiinnittymiseen on liian vähän aikaa. Poikkeuksia voi kyllä olla, onko sun kierto säännöllinen?
Kannattaa tehdä testi!
*halauksia*
Tutti