Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen tulisi näyttää, jotta toiset naiset hyväksyisivät hänet?

Vierailija
16.11.2020 |

Pelkään näyttäväni pultsarilta, vaikka olen hoikka, tupakoimaton absolutistinainen. Kasvonpiirteeni ovat vain rumahkot ja näytän helposti epäsiistiltä. Miltä minun tulisi näyttää, jotta muut naiset suhtautuisivat positiivisesti ja voisin joskus vaikkapa ystävystyäkin naisten kanssa?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiilta ja puhtaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin kasvonpiirteesi ovat rumahkot?

Vierailija
4/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raittiilta ja puhtaalta.

Olen raitis, mutta ihoni punoittaa ilman meikkiä helposti ja lisäksi kasvonpiirteeni ovat epäsymmetriset. Hiukseni myös muuttuvat rasvoittuneen näköisiksi nopeasti. Pitääkö mun siis meikata joka päivä ja pestä hiuksetkin vain muiden naisten vuoksi? En jaksaisi sinänsä sellaista.

Vierailija
5/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin kasvonpiirteesi ovat rumahkot?

Epäsymmetriset ja erikoiset.

Vierailija
6/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkänäköisten naisten haluat hyväksyvän sinut. Sitten vaan sulaudut ryhmään.

Vierailija
7/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiilta ja puhtaalta.

Olen raitis, mutta ihoni punoittaa ilman meikkiä helposti ja lisäksi kasvonpiirteeni ovat epäsymmetriset. Hiukseni myös muuttuvat rasvoittuneen näköisiksi nopeasti. Pitääkö mun siis meikata joka päivä ja pestä hiuksetkin vain muiden naisten vuoksi? En jaksaisi sinänsä sellaista.

Miksi ajattelet, että meikit olisivat puhtautta? Nehän pestään pois, joten ovat likaa.

Vierailija
8/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vähän huonommolta kuin muut.

Silloin kelpaat, et ole vaaraksi kenellekään.

Vierailija
9/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä minkänäköisten naisten haluat hyväksyvän sinut. Sitten vaan sulaudut ryhmään.

Mua ei hyväksy juurikaan kukaan nainen, eivät edes ne oikeat pultsarit tule juttelemaan mulle missään. En ole sinänsä ennakkoluuloinen itse. Ainoat kaverini ovat lukioajoilta.

Vierailija
10/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiilta ja puhtaalta.

Rasvoittunut likainen tukka on kaikilla ihmisillä epämiellyttävän näköinen.

Vierailija
11/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sinä tarvitset heidän hyväksyntää? Jos et kelpaa omana itsenäsi, on parempi olla vaikka yksin. 

Vierailija
12/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rumahkot kasvonpiirteethän ovat hyvä juttu. Eivät ämmät ainakaan kateuden takia syrji.

Tukka kannattaa leikata lyhyeksi jonhonkin poikamaiseen epäviehättävään malliin.

Hoikkuus on paha. Etenkin jos pysyt mitoissa ilman mitään hirveää dieettiputkea. Kätevintä olisi lihottaa vähän ennenkuin kehenkään yrittää tutustua. Mikään ei yhdistä siskoja niinkuin herkkujen mutustelu samalla kun puhuu siitä, että voivoi pitäs niiiin alottaa karppaus ja lenkkeily.

Vierailija
13/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu vartalon muodot peittäviin maanläheisiin vaatteisiin, miestyyliset saattaa pukea. Ja pitkät hiukset, jotka sidot reilusti kiinni, tai jos siedettävissä, vapaasti kiharana kasvoilla peittämässä. Koruja sen mukaan kuin kasvot kestää, mutta muualla mieluusti yksityiskohtia asusteissa. 

Vierailija
14/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet toisten hyväksyntää? Ei se kannata. Ole oma itsesi, se kannattaa. Kukaan ei näe absolutistimiasi naamastasi.

Vierailija
15/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haet toisten hyväksyntää? Ei se kannata. Ole oma itsesi, se kannattaa. Kukaan ei näe absolutistimiasi naamastasi.

Eikä sitä arvosteta, vaan pidetään haittana. Kännäävä nainen kokee itsensä ikuisesti huonommaksi.

Vierailija
16/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiilta ja puhtaalta.

Miksi ajattelet, että meikit olisivat puhtautta? Nehän pestään pois, joten ovat likaa.

Ettäkö ihmiset likaa laittaisivat tahallaan kasvoilleen? Ei tuo analogiasi oikein toimi.

Vierailija
17/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten rasvaisuuteen vinkki. Kun peset hiukset, laita niihin ennen hiustenkuivaajaa muotovaahtoa. Se pitää omat rasvoittuneisuuteen taipuvaiset hiukset puhtaampina. Kun hiukset kuivattu voi niihin vielä laittaa kuivashampoota. Näillä vinkeillä pidennän pesuväliä helpostikin 2 päivällä. Itselläni on sellaiset hiukset olalle että kun aamulla pesen ja jos en laita muotoilutuotteita on ne illalla jo rasvaisen näköiset. Mutta edellä mainituin konstein ne näyttää puhatailta 2-3 päivää. Ihan Lidl tuotteilla edullisesti. Olen siis kokeillut kalliimpia tuotteita kampaajalta, mutta en huomaa eroa muussa kuin tuoksussa. 

Vierailija
18/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, josta suurin osa muista naisista pitää heti. Olen pitkä ja normaalivartaloinen, aina siisti ja puhdas, meikkaan aina, mutta hillitysti ja sulaudun niin sanotusti tapettiin. Olen kasvonpiirteiltäni tavis ja mieleenpainumaton. Hymyilen paljon.

Miehet ovat minuun jostain syystä aina ärsyyntyneitä ja vittuuntuneita. Olen heille neutraalin ystävällinen, mutta jokin ulkonäössäni tuntuu herättävän heissä inhoa. Mutta naisten reaktioistahan ap halusi tietää.

Vierailija
19/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sinua ei hyväksytä tai hylätä ulkonäkösi, vaan käytöksesi perusteella. Voit pukeutua ihan miten huvittaa, samoin kammata hiuksesi ja meikata tai jättää meikkaamatta ihan miten huvittaa. Toki se on selvä, että ihmiset, joilla on saman tyyppinen kulttuuritausta ja maku, usein viihtyvät yhdessä. Eli jos olet sprottinen ja haluat psorttisia kavereita, kannattaa pukeutua sporttisesti. jos olet romantikko ja haluat romantikkokavereita, kannattaa pukeutua romanttisemmin. Jos olet bilehile ja haluat bilehilekavereita niin kannattaa pukeutua bilehileeksi. Jne. You get the drift.

Ja hei kaikki te, joiden hiukset rasvoittuvat todella nopeasti: Se on merkki siitä, että hiuspohja ei voi hyvin. Teidän kannattaa kokeilla ihonpohjan sienitauteihin tai seborreaan tarkoitettuja lääkeshampoita.  Todennäköisesti kyse on jommasta kummasta näistä vioista, eikä siitä ole pakko kärsiä kun sen voi helposti hoitaa pois.

Vierailija
20/54 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vähän huonommolta kuin muut.

Silloin kelpaat, et ole vaaraksi kenellekään.

Oletan, että olen siinä tapauksessa reilusti rumempi kuin "vaatimattoman näköinen". Muhun suhtauduttiin negatiivisesti todella nuorenakin varsinkin naisten taholta; miehille olen aika yhdentekevä ollut aina. Kaipa siinä vaatimattomuuden näköisyydessäkin on joku alarajansa? Miten naiset suhtautuvat sitten sellaisiin oikeasti sysirumiin naisiin, joilla on selviä ulkonäkövirheitä? (Oletan itse olevani sellainen). Miten ne sysirumat voisivat päästä sille vaatimaton-levelille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi