Apua. Onko tää huolestuttavaa? Teini on nukkunut koko viikonlopun. Ollut hereillä vain muutaman tunnin per päivä.
Muuten ei mitään oireita, ei satu mihinkään eikä ole kuumetta. En kai mä tota kouluun voi laittaa, kun ei jaksa edes nousta sängystä, vaikka on nukkunut lauantai-iltapäivästä alkaen putkeen, ollut hereillä vain pieniä pätkiä jolloin syönyt, juonut ja käynyt vessassa.
Kommentit (29)
Sydänsuruja. Sanoo nukkuvansa, mutta oikeasti vain suree peiton alla.
Tuollainen nukkuminenon ihan normaalia jos vasta yksi viikonloppu mennyt noin.
Päihteet myös vaikuttaa noin. Eli valvotaan ja nukutaan. En kyl oikein sisäistä tätä tilannetta muutenkaan nyt... Ja helppo huudella vierestä nyt kun teini-ikä vasta x vuoden päässä, mut ei meillä kyl annettu kääntää vuorokausirytmiä edes väsyttävässä ja lässynlää teini-iässä, saatikka, et ruokahuolto ois pelannut kuin hotellissa, tai että kouluun ei olisi tarvinnut mennä kun väsyttää. Siis mitä hittoa? Joutuuko teinisi vastuuseen mistään? Noin kasvatetaan syrjäytyneitä. Kaikenkertovaa tuo sun kevyt suhtautuminen kouluun, että voivoi, hän ei nyt jaksa -sä oot koulusi jo käynyt, ihan sama, mut teinilläsi on oma elämä vasta edessä. Todella surullista.
Jos on oikeasti nukkunut koko tuon ajan eikä ole sängyssä lukenut, pelannut, somettanut tms., niin eihän se ihan normaalia ole. Ehkä on tulossa sairaaksi tai on vaikka se muuten oireeton korona. Seuraile ja soittele lääkäriin, jos vielä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole saanut mitään rokotetta viime aikoina?
HPV rokotteen pari viikkoa sitten.
Ja joku sanoi ettei usko että jättää puhelimen muiden ulottuville. Miksi valehtelisin? Kuten sanoin, on erittäin väsynyt. Toki puhelin on lukittu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on huolestuttavaa mun mielestä, jos nukkuu koko viikonlopun pieniä taukoja lukuunottamatta, eikä maanantaina jaksa silti mennä kouluun. Ja kyllä on nukkunut yöt eikä pelannut, oon ollut huolissani ja kurkkinut oven raosta vähän väliä. Normaalista poiketen ei ole edes sulkenut oveaan. On vaan nukkunut. Puhelinkin on ollut olohuoneen pöydällä, normaalisti ei sitä kädestään juuri laske.
ApTuohon en kyllä usko, että jättäisi puhelimen muiden ulottuville.
Miksei jättäisi? Meilläkin teini jättää tasan 22.30 puhelimensa olohuoneen pöydälle yöksi lataukseen. Meillä ei valvota öisin.
En ole teini, mutta minua väsyttää aivan järjettömästi aina näihin kellojen siirron aikoihin. Voisin nukkua 12 tuntia vuorokaudessa. Tuo väsy kestää ehkä 2-3 viikkoa joka syksy.
Sillä on jotain huolia.Ero tyttöystävästä,bestiksestä....Joku kiusaa/haukkuu/kiristää koulussa.Tehnyt jotain tyhmää itse??? Kysele ja patistele,josko kertoisi mistä on kyse..Tai sitten on sairas/käyttää jotain huumeita..
Kaikkea sitä, itellä ei teininä tullut kuuloonkaan että olisi koko päivä nukuttu.
Heikkouninen isä saatoi satunnisesti tarkistaa että valot on pois päältä. Puhelin otettiin talteen ja koneelta ajettiin nukkumaan viimeistään 23 myös viikonloppuina.
Sisko saattoi herättää kasilta, koska itseään ei nukuttanut pidempään ja sitä ärsytti jos nukun enemmän.
APlle, eiköhän janari ole vain pelannut koko yön. Ota puhelin ja kone pois 23 jälkeen niin eiköhän se nuori nuku paremmin.
Eihän ole saanut mitään rokotetta viime aikoina?