Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla oli yöllä?

Vierailija
14.03.2014 |

*Ällövaroitus!*

Onko kellään aavistusta/kokemusta mikähän kohtaus mulla oli yöllä? Heräsin yhden aikaan yöllä siihen että pallean korkeudelta keskeltä rintaa sattui. Se tuntui sellaiselta kovalta närästyskivulta. Olin ottanut nukkumaan mennessä panacodin joten en halunnut ottaa lisää särkylääkettä... laitoin sitten särkevään kohtaan kuumavesipullon. Ei mennyt kauaa kun alkoi oksettaa. Kävin oksentamassa (vihertävää) ja takaisin nukkumaan. Heräsin n. parin tunnin päästä uudestaan kovaan särkyyn ja pahaan oloon --> uudestaan oksentamaan (pelkkää vettä). Taas unta palloon ja noin neljän aikoihin heräsin pahoinvointiin. Kipu oli alkanut jo vähän hellittää mutta oli pakko taas oksentaa (pelkkää vettä). Tällä kertaa pyörryin oksennuksen voimasta :(

Nyt aamusta on sitten ollu maha löysällä... Voiko olla pelkkä vatsatauti? Miten tuo palleakipu liittyisi mahatautiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodin sivuvaikutus.

Vierailija
2/4 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:44"]

*Ällövaroitus!*

Onko kellään aavistusta/kokemusta mikähän kohtaus mulla oli yöllä? Heräsin yhden aikaan yöllä siihen että pallean korkeudelta keskeltä rintaa sattui. Se tuntui sellaiselta kovalta närästyskivulta. Olin ottanut nukkumaan mennessä panacodin joten en halunnut ottaa lisää särkylääkettä... laitoin sitten särkevään kohtaan kuumavesipullon. Ei mennyt kauaa kun alkoi oksettaa. Kävin oksentamassa (vihertävää) ja takaisin nukkumaan. Heräsin n. parin tunnin päästä uudestaan kovaan särkyyn ja pahaan oloon --> uudestaan oksentamaan (pelkkää vettä). Taas unta palloon ja noin neljän aikoihin heräsin pahoinvointiin. Kipu oli alkanut jo vähän hellittää mutta oli pakko taas oksentaa (pelkkää vettä). Tällä kertaa pyörryin oksennuksen voimasta :(

Nyt aamusta on sitten ollu maha löysällä... Voiko olla pelkkä vatsatauti? Miten tuo palleakipu liittyisi mahatautiin?

[/quote]Todennäköisesti sappikohtaus. Panacod ei sovi sappivaivaisille (kodeiini) se laukaisee kohtauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodi + Kävin oksentamassa (vihertävää) = sappi

Vierailija
4/4 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaan sappikiviä. Itse oksensin meljein aina ja sattui helvetisti kun kihtaus tuli. Ja ne tuli yleensä yötä vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän