Stay-up sukat on ihanan seksikkäät
Kommentit (36)
Minulle heti vaimoksi nainen, joka pitää minimekkoja ja stay uppeja ;)
t. m46
Sukkanauhaliivit naisella on kyllä monin verroin seksikkäämmät.
M46
Olkoon staypparit taikka liivisukat. Parasta on se paljas iho, minkä tuntee ennenkuin saavuttaa rakkauden pulppuavan lähteen... *lurps*
Jos vielä on stringit hyvänmuotoisen pepun vaossa, viisari värähtää heti takaa katsottaessa. Eikä tarvitse edes pyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä on stringit hyvänmuotoisen pepun vaossa, viisari värähtää heti takaa katsottaessa. Eikä tarvitse edes pyllistää.
Oman rouvan vai vierasmpi takamus?
Meillä mies laittaa staypparit jalkaansa, kun haluaa minun käyttävän strapparia :)
Minulla on kolmet eri sukat erityisellänsäkin erityistilanteisiin. Jouluna punaiset + kaunis röyhelökoriste reiteen.
No niin on. Etenkin naisten jaloissa.
Niin on ja minä puen ne lähes aina kun harrastetaan seksiä ja jos haluan pikapanon esim. päivällä niin laitan stay-upit jalkaan ja vähän vilautan pitsireunusta miehelleni niin hän on minuutissa valmis. Ei voi vastustaa staykkareita.
haluusin katsella vaimon kanssa mitä tilaan hälke mut hällä ei ole kiinnostusta. mitä teen?
Meillä ei käytä vaimo, ja jos minä laittaisin jalkaani, vaimo nauraisi itsensä kuoliaaksi :(. Hmmmm ...oliskohan hyvä keino päästä vaimosta eroon :)
Ehei.
Retro tyylin sukkanauhavyö on paljon sexympi. Kokonaisuus juuri jotain ihan aitoa 1940 luku- 1950 loppuun.
Vaikka What Katie Did
https://www.whatkatiedid.com/products/1940s-map-suspender-belt-l6109
En tiedä kyllä missä muualla olisi, vastaava.
Johonkin sen sitten yhdistää
Sukkanauhavyössä on se vaikeus, että jos haluu nussia sukkanauhavyö päällä niin niitä alushousuja ei sieltä välistä hevin pois saa.
Vierailija kirjoitti:
Sukkanauhavyössä on se vaikeus, että jos haluu nussia sukkanauhavyö päällä niin niitä alushousuja ei sieltä välistä hevin pois saa.
Mistä oot saanut päähäsi, että niitä pidetään juuri noin??
Joo, saahan ne jotaki aikaseks housuis. :D Ilman korkkareita on parempi. Ne klipsit vai mitkä ne onkaan mitkä pitää ne kiinni on kivat. :)
Vierailija kirjoitti:
Stay-up sukat on ihan kamalat. Haluan tuntea naisen paljaan ihon omaa ihoani vasten, en hiostavaa muovista makkarankuorta.
...niin olishan se kamalaa herätä tällaisen stay-up "sankarin" vierestä. Moni varmaan kiipeäisi parvekkeen kautta karkuun.
https://www.instagram.com/p/B_39JsuJVOU/?igshid=1ibediiububh0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, no avaa tuo stay up- kuva tuosta vähän ylempää ja kerro miten ne pöksyt saa sieltä välistä pois klipsejä avaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, no avaa tuo stay up- kuva tuosta vähän ylempää ja kerro miten ne pöksyt saa sieltä välistä pois klipsejä avaamatta?
Kyllä kokemus ja eletty elämä sinuakin opettaa
> > > Sukkanauhavyössä on se vaikeus, että jos haluu nussia sukkanauhavyö päällä
> > > niin niitä alushousuja ei sieltä välistä hevin pois saa.
> > Mistä oot saanut päähäsi, että niitä pidetään juuri noin??
> Öö, no avaa tuo stay up- kuva tuosta vähän ylempää ja kerro miten
> ne pöksyt saa sieltä välistä pois klipsejä avaamatta?
Helppo ratkaisu: pöksyt puetaan viimeisenä.
Jostain käsittämättömästä syystä suuressa osassa kuvia pöksyt on puettu ensimmäinenä. : (
Stay-up sukat on ihan kamalat. Haluan tuntea naisen paljaan ihon omaa ihoani vasten, en hiostavaa muovista makkarankuorta.