Jätin tammikuussa herkut pois ja olen laihtunut 8kg
Enää 7kg niin olen normaalipainoinen! Oli vaan pakko tulla hehkuttamaan.... Aina luulin ettei minusta olisi siihen, enkä koskaan tajunnut kuinka helppoa se oikeastaan onkin. Olen läpikäynyt suunnilleen kaikki kitudieetit ja nyt vasta oivaltanut mitä se "normaali" syöminen on.
Kommentit (17)
Hieno juttu, paljon onnea! Ei paljon enää jäljellä tavoitteeseesi... :)
Minä en ole lihottanut itseäni herkuilla, vaan normaalilla ruoalla. Nyt pitää annoskoot puolittaa. Neljä kiloa lähtenyt, mulla on tavoitteena 5 kiloa per kuukausi kesään mennessä. Boostaan välillä nutripäivillä. Kyllä tämä tästä.
Ilmeisesti taas kerran käytetään herkut-nimitystä ruoka-aineista, joissa on paljon rasvaa ja sokeria.
Minä ymmärrän herkuilla kaikkea turhaa, mitä ilmankin voi elää.
Vau! Hienoa! Tein saman, eikä ole lähtenyt kuin 1 kg. Ehkä herkutteluni on ollut maltillisempaa?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:08"]
Vau! Hienoa! Tein saman, eikä ole lähtenyt kuin 1 kg. Ehkä herkutteluni on ollut maltillisempaa?
[/quote]
Joo, luultavasti oli aika reilusti maltillisempaa:--D Söin suunnilleen joka päivä vähintäänkin suklaapatukan, niitä en oikeastaan edes laskenut herkuiksi. Joka ikinen viikonloppu vetäisin megapussin sipsejä ja kaksi dippiä yhdellä istumalla! Oikein odotin viikonloppua että pääsisin mättämään tuon kaamean kasan itseeni! En syönyt aamupalaa ollenkaan, joka sitten mielestäni "oikeutti" minut mättämään iltaisin pakasteranskalaisia ja paahtoleipää (yleensä joku 4kpl kerralla). Jos joku päivä aattelin että elänpäs oikein terveellisesti tänään niin se yleensä tarkoitti salaatinkastikkeessa lilluvaa salaatinlehteä. Nyt kun jätin kaiken tuon roskan pois, on se pakottanut minut miettimään muutakin sisältöä elämälleni kuin herkut. Nykyisin olen viikonloppuna aina menossa, ennen se viikonlopun kohokohta oli tuo sipsipussi. Suosittelen!
ap
Tyhmäkin tajuaa, että sokeri ja rasva lihottavat...
Joka päivä suklaapatukka?? No niinpä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:29"]
Tyhmäkin tajuaa, että sokeri ja rasva lihottavat...
Joka päivä suklaapatukka?? No niinpä.
[/quote]
Niin, kai minä sitten olin tyhmä.
Hienoa. Jatka valitsemallasi tiellä.
Mies
apua...mä syön lähes joka päivä karkkipussin.Lisäksi silloin tällöin leivoksen, pullan munkin tms.Laihtuisinkohan mäkin,jos ne vaan jätän pois...Nytkin vieressä karkkipussi ja suklaalevy...
onnea ap:lle!
Tuossa on kyse myös elämänmuutoksesta! Tuo kantaa paljon pidemmällä kuin pikadieetit.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:07"]
Ilmeisesti taas kerran käytetään herkut-nimitystä ruoka-aineista, joissa on paljon rasvaa ja sokeria.
[/quote]
Niin? Sitä sanaa käyttämällä kuitenkin suurin osa ihmisistä tietää mistä puhutaan. Tottakai jollekin "herkku" voi olla vaikka jänispata.
Ok. MInä lisäsin herkkuja, joita olen syönyt liian vähän: ruokasalaatteja, joiden päällä on paistetua halloumia. Mangovinegrettiä, paahdettuja siemeniä, paistettuja siitakesieniä. Pastaruokia, mutta pienempi annoskoko. Parsaa ja voita.
Olen myös syönyt enemmän avokadoa ja hyviä juustoja.
Sen sijaan jätin vähemälle leivän, donitsit ja suklaan.
Herkkuja on niin monenlaisia, kyllä niillä laihtuu esim. 6kg kuukaudessa.
Onko herkku- sanan käyttö jotenkin väärin?
Mullaki jonku verran ylipainoa.. Syön herkkuja kerran viikossa eli joko pe tai la. Yleensä syön 120g pikku pussin sipsejä ja 200g suklaalevyn. Liikun päivittäin 1h 20min - 1h 40min. Ja arkisin syön aika terveellisesti ja kohtuudella. Lihonkohan?? :(
Ok, minä en jättänyt vaan lisäsin herkuttelua ja olen lihonut jo kilon :( mutta on niin kiva nopostella kaikkea hyvää ja katsella samalla telkkua. Pitäisi lähteä ulos kuntoilemaan mieluummin.,