Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin tammikuussa herkut pois ja olen laihtunut 8kg

Vierailija
14.03.2014 |

Enää 7kg niin olen normaalipainoinen! Oli vaan pakko tulla hehkuttamaan.... Aina luulin ettei minusta olisi siihen, enkä koskaan tajunnut kuinka helppoa se oikeastaan onkin. Olen läpikäynyt suunnilleen kaikki kitudieetit ja nyt vasta oivaltanut mitä se "normaali" syöminen on.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, minä en jättänyt vaan lisäsin herkuttelua ja olen lihonut jo kilon :( mutta on niin kiva nopostella kaikkea hyvää ja katsella samalla telkkua. Pitäisi lähteä ulos kuntoilemaan mieluummin.,

Vierailija
2/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, paljon onnea! Ei paljon enää jäljellä tavoitteeseesi... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole lihottanut itseäni herkuilla, vaan normaalilla ruoalla. Nyt pitää annoskoot puolittaa. Neljä kiloa lähtenyt, mulla on tavoitteena 5 kiloa per kuukausi kesään mennessä. Boostaan välillä nutripäivillä. Kyllä tämä tästä.

Vierailija
4/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti taas kerran käytetään herkut-nimitystä ruoka-aineista, joissa on paljon rasvaa ja sokeria.

Vierailija
5/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän herkuilla kaikkea turhaa, mitä ilmankin voi elää.

Vierailija
6/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Hienoa! Tein saman, eikä ole lähtenyt kuin 1 kg. Ehkä herkutteluni on ollut maltillisempaa?

Vierailija
7/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:08"]

Vau! Hienoa! Tein saman, eikä ole lähtenyt kuin 1 kg. Ehkä herkutteluni on ollut maltillisempaa?

[/quote]

Joo, luultavasti oli aika reilusti maltillisempaa:--D Söin suunnilleen joka päivä vähintäänkin suklaapatukan, niitä en oikeastaan edes laskenut herkuiksi. Joka ikinen viikonloppu vetäisin megapussin sipsejä ja kaksi dippiä yhdellä istumalla! Oikein odotin viikonloppua että pääsisin mättämään tuon kaamean kasan itseeni! En syönyt aamupalaa ollenkaan, joka sitten mielestäni "oikeutti" minut mättämään iltaisin pakasteranskalaisia ja paahtoleipää (yleensä joku 4kpl kerralla). Jos joku päivä aattelin että elänpäs oikein terveellisesti tänään niin se yleensä tarkoitti salaatinkastikkeessa lilluvaa salaatinlehteä. Nyt kun jätin kaiken tuon roskan pois, on se pakottanut minut miettimään muutakin sisältöä elämälleni kuin herkut. Nykyisin olen viikonloppuna aina menossa, ennen se viikonlopun kohokohta oli tuo sipsipussi. Suosittelen!

ap

Vierailija
8/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllättävä uutinen oli ?

Vierailija
9/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkin tajuaa, että sokeri ja rasva lihottavat...

Joka päivä suklaapatukka?? No niinpä.

Vierailija
10/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:29"]

Tyhmäkin tajuaa, että sokeri ja rasva lihottavat...

Joka päivä suklaapatukka?? No niinpä.

[/quote]

Niin, kai minä sitten olin tyhmä.

Vierailija
11/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Jatka valitsemallasi tiellä.

Mies

Vierailija
12/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua...mä syön lähes joka päivä karkkipussin.Lisäksi silloin tällöin leivoksen, pullan munkin tms.Laihtuisinkohan mäkin,jos ne vaan jätän pois...Nytkin vieressä karkkipussi ja suklaalevy...

Vierailija
13/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ap:lle!

Tuossa on kyse myös elämänmuutoksesta! Tuo kantaa paljon pidemmällä kuin pikadieetit.

Vierailija
14/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:07"]

Ilmeisesti taas kerran käytetään herkut-nimitystä ruoka-aineista, joissa on paljon rasvaa ja sokeria.

[/quote]

Niin? Sitä sanaa käyttämällä kuitenkin suurin osa ihmisistä tietää mistä puhutaan. Tottakai jollekin "herkku" voi olla vaikka jänispata.

Vierailija
15/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. MInä lisäsin herkkuja, joita olen syönyt liian vähän: ruokasalaatteja, joiden päällä on paistetua halloumia. Mangovinegrettiä, paahdettuja siemeniä, paistettuja siitakesieniä. Pastaruokia, mutta pienempi annoskoko. Parsaa ja voita.

Olen myös syönyt enemmän avokadoa ja hyviä juustoja.

Sen sijaan jätin vähemälle leivän, donitsit ja suklaan.

Herkkuja on niin monenlaisia, kyllä niillä laihtuu esim. 6kg kuukaudessa.

Vierailija
16/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko herkku- sanan käyttö jotenkin väärin?

Vierailija
17/17 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki jonku verran ylipainoa.. Syön herkkuja kerran viikossa eli joko pe tai la. Yleensä syön 120g pikku pussin sipsejä ja 200g suklaalevyn. Liikun päivittäin 1h 20min - 1h 40min. Ja arkisin syön aika terveellisesti ja kohtuudella. Lihonkohan?? :(