Sattuu niin helkkaristi suuhun! Apua
Kuva aiheuttajasta https://aijaa.com/K0Stmn
Toi on 1,5-viikkoa vanha haava ja oon kahdesti käyny sen kanssa hammaspäivystyksessä, mutta sanovat lähinnä, että pitää vaan odottaa parantumista. MUTTA toi luu mikä tossa näkyy on alkanu liikkumaan, niin en oikein usko, että paranee. Millä mä saan tätä kipua helpotettua?? On aftavoide käytössä ja maksimi panadolia ja sit sain jotain etoricoxib tulehduskipulääkettä, mutta tää kipu vaan pahenee joka päivä D:
Kommentit (11)
Siis onko tuo viisaudenhammas joka puhkeamassa ja tulehtunut?
Vai onko viisuri tuo viereinen matala hammas..
Vierailija kirjoitti:
Natriumlauryylisulfaatti saa aikaan tuollaisia. Missä sitä on ollut?
Ei missään, koska osaan välttää sitä. Toi luunpala alko tunkeen läpi ikenestä, mutta hammalääkäri uskoo sen olevan osa kiinteää leukaluuta, mutta mä en oo enää kauheen vakuuttunut. ap
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo viisaudenhammas joka puhkeamassa ja tulehtunut?
Ei pitäis olla. En mä tiiä mikä toi on. Röntgen otettu, mutta näytti normaalilta. ap
Mene terveyskeskuksen päivystykseen.
Sinuna kävisin näyttämässä lääkärille hammaslääkärin sijaan. Huomenna.
Viisaudenhammas? Mulla näytti yhtä hurjalta kun puski läpi. Ja kipeä kun helvetti.
päläpälä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään, koska osaan välttää sitä. Toi luunpala alko tunkeen läpi ikenestä, mutta hammalääkäri uskoo sen olevan osa kiinteää leukaluuta, mutta mä en oo enää kauheen vakuuttunut. ap
No ei pitäisi olla mahdollista, että luut pirstoutuu ja huvikseen seilaa suun läpi , ellet sitten ole saanut iskua sinne.