Mistä tietää, että onko hyvännäköinen?
Kun peiliin katson niin siellä on komee mies ja sama valokuvista. Minua ei ole suoranaisesti kauheasti kehuttu ulkonäöstäni paitsi jotkut sukulaiset.
Urheilen paljon ja hyvät geenit, koska viehättävät vanhemmat! Voisiko joku auttaa?
Kommentit (15)
Jos tinderissä naiset laittaa sulle viestiä, niin oot, muuten; tavis.
Rehottaakos karvat munissas? Se ei ole mies eikä mikkä,jolla ei kasva sakeasti karkiaa karvaa kyrvän seudulla. Siitä ne naiset naidessa tykkää,kun karkiat karvat raapii heidän intiimialueellaan.
Vierailija kirjoitti:
Rehottaakos karvat munissas? Se ei ole mies eikä mikkä,jolla ei kasva sakeasti karkiaa karvaa kyrvän seudulla. Siitä ne naiset naidessa tykkää,kun karkiat karvat raapii heidän intiimialueellaan.
Varoitus: Hyljemies saalistaa!
Jos huomaat, että saat ihmisiltä kiinnostuneen ihailevia katseita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisiä ihmisiä ei itse asiassa kehuta kauheasti, koska ajatellaan että ne ylpistyy/että ne tietää jo vähän liiankin hyvin.
Eli sen takia hyvännäköiset ihmiset eivöt saa kehuja? Se saattaa viitata siihen että olen hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaat, että saat ihmisiltä kiinnostuneen ihailevia katseita.
No ainakin bussissa ja pysäkillä naiset usein katsovat minua joentuudestaan ennen kuin minä otan näköyhteyden. Joskus katsellaan toisiamme silmiin ja joskus sitten nainen katsoo heti pois.
Lasketaanko tuo ihailevaksi katseeksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos tinderissä naiset laittaa sulle viestiä, niin oot, muuten; tavis.
En oo käyttänyt koskaan tuommoista mutta voisi olla aika hyvä testata ja nähdä laittavatko naiset eka viestiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisiä ihmisiä ei itse asiassa kehuta kauheasti, koska ajatellaan että ne ylpistyy/että ne tietää jo vähän liiankin hyvin.
Vaihda ihmisten tilalle mies, sillä naisia kehutaan vähän liiankin kanssa ainakin useimpia. Ja todellakin nousee neste päähän tai vähintäänkin menettää se kehuminen vaikutuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda ihmisten tilalle mies, sillä naisia kehutaan vähän liiankin kanssa ainakin useimpia. Ja todellakin nousee neste päähän tai vähintäänkin menettää se kehuminen vaikutuksensa.
Meidän miesten ulkonäköä kehutaan niin harvoin...
Mummot ei enää välitä peleistä. Jos mummot sanovat jotain hyvää ulkonäöstäsi, se on 100% varma.
Samoin esteettömät kehitysvammaiset sanovat aina totuuden.
Käytä näitä barometrinä.