Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI pitäisi vaivautua panostamaan ulkonäköönsä

Vierailija
14.03.2014 |

miehen takia, jos mieskään ei panosta ulkonäköönsä?!

Sanokaapas se - etenkin palstamiehet!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta panostan ulkonäkööni ennenkaikkea siksi, että mulle tulee siitä hyvä mieli. 

Mieheni kyllä myös pitää ulkonäöstään huolta, luulen että samasta syystä. :)

Vierailija
2/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panosta ulkonäköön miesten takia vaan itseni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein panosta ulkonäkööni. Syynä on ihan raha ja sen puute. Ulkonäköön panostaminen maksaa. Jos olisi rahaa, kävisin parturissa, ostaisin kauniita vaatteita, kävisin kosmetologilla silloin tällöin, ostaisin meikkejä ja uudet silmälasit. 

Ulkonäköön panostamisesta tulee hyvä mieli.

Vierailija
4/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisestikin kysyjä ei saa suoraa mielihyvää ulkonäköönsä panostamisesta, kun tällaista kyselee. Siinä tapauksessa ulkonäköön panostamista voi perustella, että siitä saa sosiaalisia hyötyjä enemmän kuin se aiheuttaa vaivaa. Miehen tapauksessa se riippuu täysin miehestä. Jos mies on tavallinen rupsahtanut resupekka, niin naisen on aivan turha stressata sen takia, mutta jos nainen on saanut sitoutettua jonkun huippujätkän, voi olla että sitoutumisen ylläpitämiseksi on miellytettävä miestä.

Vierailija
5/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panosta, teen pakolliset ihon hoito jutskat, mutta en esim meikkaa. No siksi koska se tuntuu niin turhauttavalta, en saa sillä mitää eroa aikaan meikkaamattomaan naamaani. Toisin sanoen näytän VAIN meikatulta mutta en yhtään nuoremmalta,rypyttömättömämmältä, freesimmältä, silmäpussit eivät näytä yhtään pienemmiltä, ihohuokoset eivät näytä pienemmiltä.

KAIKKI ihon virheet näyttää korostuvan ja alkaa näyttää kun käyttää meikkivoidetta- ihan sama mitä, kaikki on kokeiltu.

Ainut josta on oikeasti hyötyä niin on ripsari ja sekin alkaa kirveleen kahden tunnin päästä.

Tuo meikkivoideasia on kaikkein pahin. Olen kokeillut kaikki mahdolliset BB CC ja mineraalimeikit niin mitkään eivät toimi mun iholla. Ne joko liukuvat pois nenältä, korostavat ihohuokosia, korostavat ryppyjä, rullautuvat, paakkuuntuvat ja kaikkea :(

Meikkaaminen on hanurista. Parasta kun ei edes yritä...Ja hiukset. Siitä en edes viitsi avautua kun kukaan ei jaksais lukea.

Vierailija
6/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle aivan yks lysti panostaako joku vai ei.

Mua ihmetyttää nää jotka luulee kaiken maailmassa olevan heitä varten "läski mäkis ällötti mua, meikkaamaton harakka kaupungilla ärsytti mua, vituttaa ku miehen sisko ei huolehi itestään"

Vierailija
7/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä pidetään ulkonäköön panostamisena, on täysin aikaan ja kulttuuriin sidotut juttu. Ei ole kauaa, kuin se tarkoitti sitä että kävi kerran viikossa saunassa ja ehkä otti permiksen. Nykyään pitää joka sentti ollan nypitty ja treenattu ja rasvattu ja joka päivälle pitää olla erit vaatteet, tukkaa pitää värjätä jne.

Minä laskin, että ihan tavallisella ulkonäköön panostamisella (dödö, pesuaineet, voiteet, muotoilutuotteet, meikki) laitan joka päivä iholleni imeytymään n. yhtätoista erilaista tuotetta, jotka ovat siis pelkkiä kemikaaleja. Ei se nyt voi edistää terveyttä, miettii sitä sitten miten päin vain. Suurinta osaa kemikaaleista ei ole koskaan edes tutkittu pitkällä aikavälillä. 

Vierailija
8/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tukka on tärkein, sen on oltava puhdas, kaunis ja laitettu, vaikka olisin yksin kotona.

Kun lähden kauppaa, laitan ripsiväriä, en muuta.

Miehiä varten en itseäni kaunista, miksi pitäisi?

Vierailija
9/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi panostaa. Olen muutenkin aika erakkoluonne, minulla ei ole m miesteä enkä sellaista haluakaan, en myöskään halua huomiota muilta ihmisiltä enkä välitä mitä he minusta ajattelee. Miksi ihmeessä siis vaivautuisin esim. meikkaamaan, laittamaan hiuksia, poistelemaan ihokarvoja tms. 

Vierailija
10/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kamalasti sitä tee. Mua ei kiinnosta pätkääkään, mutta joskus teen jotakin muiden takia.

Hiukset pesen, koska tuntuisivat muuten inhottavilta, sama harjauksen kanssa. Dödöä laitan, kun haisen muuten omaan ja muiden nenään niin pahalle. Viiksikarvat nypin miehen pyynnöstä, muuta en sitten teekään. :)

Vierailija
11/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Ei hyvänen aika todellakaan tarvi! Suhaa tuulipuvussa harakanpesähiuksillasi huonosti hoidetulla paljaalla naamalla. Se ei ole keneltäkään muulta pois. Jos jotain olen av:ltä oppinut, se on se, ettei joka asiaa pidä kysellä muilta, antaa todella hölmön vaikutelman.

Itse pynttäydyn koska olen malli. Ja mun mies tykkää kun olen kaunis ja itsevarma ja sitä saan huolitellusta ulkonäöstä. Kauniimmat naiset saavat parempaa kohtelua, kokeiltu on.

Vierailija
12/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin eilen puolisen tuntia ja lopputulos oli taas kerran se, että poskien couperosa-iho punoitti edelleen, silmämeikki suttaantui hetkessä (vaikka piti olla vedenpitävääkin..) ja varisi pitkin poskia. Tukkaan laitoin kahta eri ainetta, vaan lytyssä se oli silti heti. Vittu.

Vierailija
13/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun olet panostamatta. Minulle henkilökohtaisesti on aivan sama panostaako joku nainen ulkonäköönsä vai ei. 

En vain ole ikinä tavannut naista, joka ei panostaisi. Motiivit varmasti moninaisia.

Vierailija
14/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa panostaa itsensä laittamiseen, muuten joku voi langettaa ulkonaliikkumiskiellon.

Suomessa sen voisi saada arviolta yli 50% väestöstä.

Vierailija
15/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä hyväksy kavereiksi muita naisia jotka eivät meikkaa itseään eivätkä laita hiuksiaan, sillä onhan minun sentään kehdattava liikkua heidän kanssa julkisilla paikoilla!

Vierailija
16/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan itseeni siten, että pyrin syömään terveellisesti ja käyn säännöllisesti salilla ja huolehdin etten liho, mutta en tee sitä ulkonäön vaan olon takia. Ja että en ole likainen ja haiseva, mikä sekin on mukavuus- ja terveysperuste, eikä yritystä olla viehättävä.

Ap

Ihan miekenkiintoisia pointteja on tullut.

Vierailija
17/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin tuntuu paremmalta. Ja nyt en tarkoita meikkaamisen tai pukeutumisen kautta panostamista, vaan liikunnan.

Vierailija
18/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:52"]

miehen takia, jos mieskään ei panosta ulkonäköönsä?!

Sanokaapas se - etenkin palstamiehet!

[/quote]

Huoh...

Vierailija
19/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä laittaminen on myös toisten ihmisten kunnoittamista ja arvostamista, eli ei kannata vain aina tuijottaa siihen omaan napaan!

Terveiset ulkomailta.

Vierailija
20/64 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on nyt jotenkin korostuneen tärkeää painottaa ettet tee mitään ollaksesi viehättävä. Joskus kun joiltain naisilta kuulee tuota vakuuttelua, herää väkisinkin kysymys, miksi sitä niin ponnekkaasti on tuotava julki. 

Minä sen sijaan voin myöntää, että naiset ovat aivan puhtaasti ainoa syy, miksi jaksan vaihtaa sukat saati ajaa parran aamuisin. Jos en näkisi naisia missään enkä haluaisi miellyttää joitakin heistä, en varmasti kävisi parturissa juuri koskaan (jos ikinä), en tuhlaisi rahaa uusiin vaatteisiin vaan kulkisin tyytyväisenä aina samoissa vanhoissa jne.