Bloggaajien kaverit
Mainitseeko kukaan suosittu bloggaaja enää ystäviään blogissa? Muita kuin bloggaajia siis. Eikö niillä ole tavallisia tallaajia kavereina?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:23"]
Mietin tuosta työjutusta, että mitä sitten kun joskus on mentävä oikeasti töihin, vai elättävätkö itsensä blogilla koko elämänsä? :D miltä tuntuu olla sitten normaaleissa töissä kun ensin on saattanut itsensä naurunalaiseksi koko Suomen nähden? (Lähinnä mietin Emiliaa..) Mutta kyllä kai joku Iinakin saisi kuulla blogistaan missä ikinä olisikaan töissä :O vai tuleeko näistä kaikista joskus niitä "Tuksuja"? :D
[/quote]
Emiliahan on sanonut että menee kouluun kun noah on 3 vuotias
[/quote]
Ai on sanonut? On mennyt mulla ohi :O hakeeko se siis sairaanhoitajaksi? (kätilöksi)
Emilia on juuri niin vittumainen ja ailahteleva persoona että sopii hoitajien joukkoon oikein hyvin :DD en sitten tiedä millaisia kätilöt ovat, mutta työympäristö, kiire ym. ei tule sopimaan TUOLLE persoonalle IKINÄ! Voisi mennä töihin mieluummin muualle kuin noin herkkään työhön kun itse on mt-ongelmainen...
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:10"]
Emilia on juuri niin vittumainen ja ailahteleva persoona että sopii hoitajien joukkoon oikein hyvin :DD en sitten tiedä millaisia kätilöt ovat, mutta työympäristö, kiire ym. ei tule sopimaan TUOLLE persoonalle IKINÄ! Voisi mennä töihin mieluummin muualle kuin noin herkkään työhön kun itse on mt-ongelmainen...
[/quote]
kätilöksi aikoo hakea..myöskin karo aikoo hakea jonnekin kouluun, olisiko ollut sairaanhoitajaksi?
[/quote]
kätilöksi aikoo hakea..myöskin karo aikoo hakea jonnekin kouluun, olisiko ollut sairaanhoitajaksi?
[/quote]
[/quote]
Joo kätilöksi luetaan amk:ssa 4.5 vuotta ja samalla saavutetaan sh:n pätevyys. Mutta Emilia ei ehkä ihan tiedä että mitä kaikkea tuo kätilön työ pitää sisällään.. ei se ole vain synnytyssalissa uusien elämien alkuun auttamista :D on paljon muutakin... ja sairaalaympäristö on usein stressaava, ei tuollainen hienohelma siellä veren seassa kyllä tule pärjäämään.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 14:42"]
On muuten todella monta kertaa käynyt niin, että joku bloggaajan kaveri on näkynyt naamallaan blogissa. Sitten parin viikon päästä tulee postaus:
"Moikka hanipumpulamussukat! Tosi moni teistä on kysellyt, että onko mun frendillä Pilvi-Mansikalla omaa blogia. Ja nyt Jumala on vastannut rukouksiinne - Pilvis nimittäin on just aloittanut oman blogin, linkki tässä! Olkaa hyvä, hanimussukat" <3 <3"
Ihan oikeasti, onko edes hieman läkinäkyvää? Kaveri on aloittamassa blogia ja haluaa sille vähän nostetta kuuluisalta bloggaajakaveriltaan. Sitten seuraavat pari kuukautta molemmat esiintyvät ristiin toistensa blogeissa, linkkien kanssa tietenkin, ja yhdessä voidaan sitten käydä ostamassa macaronseja, parin tonnin merkkilaukkuja ja kuvata viisisataa kuvaa samasta asusta. Pidetään ihania shamppanjailtoja katsellen Pretty Little Liarsia MacBookin näytöltä.
Näinhän esimerkiksi Alexa nousi kuuluisuuteen - P.S. I Love Fashionin siivellä. Ymmärtääkseni myös WTD-Nata lyöttäytyi Nelliinan ja Mungo-Annan seuraan aloitellessaan. Laskelmoitua tai ei, mutta aina sitä voi miettiä, että olisivatko he ihan omin avuin päässeet blogikerman huipulle - ainakaan samalla nopeudella.
[/quote]
Totta. Näinhä nousi myös Strictly Style -Hannan sisko, jonka nimeä tai blogin nimeä en edes muista.
Mutta onhan esim. Nelliinalla, Polka Dots Jonnalla jne muitakin kavereita
Blogeja joista olen bongannut normaaleja ystäviä kuvissa tai kirjoituksissa: Polka dots, Stella H, Focus on fashion, Tickle your fancy, Nelliina.
Sen sijaan esim mungon kaikki entiset ja nykyiset kaverit aina olleet blogipiireistä kuten myös ilmeisesti Alexalla. Moumoullakaan ei tunnu olevan muita kuin uino ja muut blogisiskot. Pupulandian Jenni joskus kirjoitti jopa postauksen siitä ettei hänellä ole mitään ns. kaveriporukkaa.
Monella bloggarilla tuntuu ystävät vaihtuvan tiheään kuten mff-lauralla.
Toi voi olla että ettei enää haluta tai ei vain kohtaa jutut samalla tavalla "tavisten" kanssa ja on helpompi olla näiden "uusien ihkujen blogifrendien" kanssa kuin enää niiden tavisten kanssa.. tai sitten kaverit ovat niin "kateellisia" ettei tule vain nähtyä :DD
Tai jos sun kaverit eivät ole ehkä ihan niin muodikkaita tai laitettuja kuin itse niin et ehkä halua kertoa kaikille millaisissa piireissä liikut/olet liikkunut? ;o
Up