MIEHET millaisen viestin haluaisitte entiseltä ihastukselta?
Elikkä asuttiin erään jätkän kanssa ennen samalla paikkakunnalla, mutta koska olin nuori ja tyhmä annoin upean miehen kävellä ohitseni. Jälkeenpäin mietittynä ja tämän kavereita haastatelleena tajusin että mies oli todella kiinnostunut minusta ja minulla oli vain mielessä hauskan pito ja muu nuoruuden hömppä. Nyt myöhemmin kaduttaa ja asutaankin ihan eri suunnilla, mutta mahdollisuus on että tulevaisuudessa tiet kohtaa taas kun aloitan kisaamisen uudelleen yhteisen harrastuksen parissa.
Mietinkin miten kiva on saada ylläri tekstareita tai face viestejä vanhoilta tutuilta ja miksi ei myös vanhoilta "säädöiltä" ja mietin millainen viesti herättäisi mahdollisia vanhoja tunteita tässä kysyisessä jätkässä? Perus kuulumisien kysely kenties vain?
Toki naisetkin saa esittää mielipiteitä!:D
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:34"]
Elikkä asuttiin erään jätkän kanssa ennen samalla paikkakunnalla, mutta koska olin nuori ja tyhmä annoin upean miehen kävellä ohitseni. Jälkeenpäin mietittynä ja tämän kavereita haastatelleena tajusin että mies oli todella kiinnostunut minusta ja minulla oli vain mielessä hauskan pito ja muu nuoruuden hömppä. Nyt myöhemmin kaduttaa ja asutaankin ihan eri suunnilla, mutta mahdollisuus on että tulevaisuudessa tiet kohtaa taas kun aloitan kisaamisen uudelleen yhteisen harrastuksen parissa.
Mietinkin miten kiva on saada ylläri tekstareita tai face viestejä vanhoilta tutuilta ja miksi ei myös vanhoilta "säädöiltä" ja mietin millainen viesti herättäisi mahdollisia vanhoja tunteita tässä kysyisessä jätkässä? Perus kuulumisien kysely kenties vain?
Toki naisetkin saa esittää mielipiteitä!:D
[/quote]
Ilmoita suoraan asiasi. Lähetä tekstiviesti misä tietenkin ensiksi kyselet kuulumisia mutta sitten kerrot että olet ajatellut häntä ja sinua on kaduttanut että päästit hänet menemään. Älä kiertele ja kaartele vaan sano suoraan. Mutta älä ole hyökkäävä.
Mieluusti kerro itsestäsikin siinä viestissä jotta mies ei tunne että olet liian hyökkäävä. Sitten kysyt että haluaisiko hän pitää yhteyttä.
Ota ensiksi selvää onko mies varattu! Jos ei niin vaikkapa Facebookissa pyydät kaveriksi jne. Tai sitten vaa textaria että moi mitä kuuluu muistaks mua olis kiva nähdä lässynlää...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 01:29"]
Onks jätkät tosiaan tälläsiä, hyvä kun kysyin! Mutta jos tarkennan niin olemme kuitenkin myös ystäviä useamman vuoden takaa ja hän esim tykännyt useasta reissukuvastani kuukauden takaa... kummallakaan ei mitään vakavaa meneillään
ap
[/quote]
Itse olen mies ja en ensiks haluaisi tosiaankaan mitään pillunkuvaa kännykkääni. Viestitä hänelle ja kerro mitä olet puuhaillut ja kerro omat ajatuksesi rehellisesti. Eli mitä haluaisit tapahtuvan. Jos haluaisit tavata hänet kaveruuden merkeissä niin sano se. Jos romanssisemmissa merkeissä niin ole hellävarovaisempi mutta kuitenkin suora. Sano että että olet hänen mielessä ja olisi kiva tavata sinut. Kysele tietenkin hänenkin kuulumisia.
Minkä ikäinen oikein olet, tarvitsee täälä kysellä. Ja käytät sanaa jätkä... Itse en ole kuullut kyseistä sanaa kenenkään yli 20v suusta.
Miehistä sellainen juttu, että nuorempana tollaset vanha suola janottaa jutut on ihan kivoja. 25 vuoden paremmalla puolella useat miehet pitävät näitä vähän lapsellisina ja epätoivoisina tapauksina. Meri on kuitenkin täynnä kaloja myös miehille.
Et kai ole tässä välissä ehtinyt pyöräyttää paria muksua jollekin toiselle?
Olen 21 ja jätkä minua pari vuotta vanhempi. Eli saan kai siis virallisesti käyttää sanaa jätkä?:D Puhun pääasiassa englantia ja käyttäysin sanaa guy niinkuin useat minua vanhemmat ystävänikin.
Ja ei ole varattu ja ollaan tunnettu monta vuotta, nyt vain väli matka erottanut pariksi viime vuodeksi kun olemme opiskelleet ja itsekkin kieltämättä semi huono pitämään pitkiä aikoja keskusteluita yllä facessa tms. Nyt kuitenkin tiet ovat taas mahdollisesti kohtaamassa ja noh niin kuin joku mainitsikin niin vanha suola janottaa ja harmittaa miten olen ohittanut hänen todella selvät eleensä.
Ap
Laita viesti, että täällä tarjolla tiukkaa pimppaa ilman sitoumuksia.
Mites ois, naitaisko taas pitkästä aikaa?
Lämmittäis ainakin mun mieltä :)
hahaha naurattaa että melkeen kaikki tähän vastanneet ovat miehiä ja osa asiallisia ja osa ei niinkään, mutta silti asiallisempia vastauksia kuin vastaavasssa missä naiset vastaa:D
Mikset ottaisi yhteyttä? Mitä menetät siinä?:)
ja niille, kenen mielestä meri on täynnä kaloja; toisille ei ole. Tai siis, mä en ole ainakaan itse eksäni jälkeen tavannut yhtäkään ihmistä, joka sais mussa mitään isompia tunteita aikaan. Kaikille ei riitä ihan kiva:)
Ja kyllä musta ois kiva, jos vanha säätö ottais yhteyttä, en mä sitä tyhmänä pitäis vaik ite en olislaan enää kiinnostunut. Mutta moni voi ollakin:)
Pillunkuvan :D
Ei vaan, ei minkäänlaista. Menneet kuuluu menneisyyteen. Tuollaisesta yhteydenotosta haudan takaa tulisi lähinnä mieleen, että tyypillä on jokin ikäkriisi tai muuten vaan epätoivoinen.
Onks jätkät tosiaan tälläsiä, hyvä kun kysyin! Mutta jos tarkennan niin olemme kuitenkin myös ystäviä useamman vuoden takaa ja hän esim tykännyt useasta reissukuvastani kuukauden takaa... kummallakaan ei mitään vakavaa meneillään
ap
Älä varmistele. Hei, jos sä haluat sen niin sä otat yhteyttä! Sattuu jos sattuu, sitten tiedät. Tee siten miltä tuntuu niin et kadu koskasn :)
Terv. Täti
Kyllä musta miehenä olis kiva saada viesti jos tunteitakin vielä olis ja tuosta ei olis paria vuotta pidempi aika.