Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein syöt sipsejä?

Vierailija
15.11.2020 |

Ja kuinka paljon kerralla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lasten synttäreillä saatan syödä kourallisen. Eli pari kertaa vuodessa ehkä.

Muuten en koskaan. Olen tehnyt niin monta vuotta töitä terveemmän kehon eteen, että tuollaista teollista kurayhdistelmää en sisääni tunge. Kaloreitakin aivan älytön määrä per gramma.

Vierailija
2/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Syön 300 g pussin viikossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macadamianpähkinöissä on vielä enemmän.

Vierailija
4/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super, super harvoin. En välttämättä kertaakaan vuodessa. En tykkää sipseistä kovin paljon.

Vierailija
5/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, milloin olisin viimeksi sipsejä syönyt. Mies kyllä vetää pikkupussin ainakin kerran viikossa.

Vierailija
6/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä oikein puhut?

Vierailija
7/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vuosikausia, etten syönyt lainkaan. Tänä vuonna olen syönyt kolmisen pussia. Ovat kyllä hyviä. Pitäisi ehkä totuttaa itsensä takaisin siihen, ettei syö niitä. Olen kylläkin hoikka.

Vierailija
8/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin pari kertaa kuukaudessa muutaman sipsin, kun jossain on tarjolla. Kotiin ostan sipsipussin n. kahdesti vuodessa, pussi hupenee kolmessa illassa. Taffelin nacho cheese ballseja voisin syödä vaikka päivittäin, mutta pitäydyn tuossa kahdessa pussissa per vuosi, liian työlästä olisi sulatella kaikki se pashka kropasta joka viikko.

Vierailija
9/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä oikein puhut?

Unohdin lainata. Liittyi tuohon kommenttiin " Kaloreitakin aivan älytön määrä per gramma.""

Vierailija
10/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 2 megapussia viikossa

Vierailija
11/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa pieni pussi.

Vierailija
12/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen mässäillyt päivittäin, mutta en kovin usein vuoteen verrattuna. Sanotaan vaikka yleisesti 2 kertaa kuukaudessa. Olen nykyään tylsistynyt ja helposti menee 2 pussia viikossa.

M27

Vierailija
13/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikein pieniä pusseja perunalastuja, ostaisin joskus. Ovat hyvä rapea lisä voileipien ja sämpylöiden väliin. Mutta kun ei ole, niin en varmaan joka vuosikaan syö juuri yhtään, ihan satsunnisesti, jos jossain tarjotaan niin muutaman.

Vierailija
14/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan muutaman kerran vuodessa. Syön koko pussin.

Vierailija
15/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1- 2 kertaa kuussa.Rakastan sipseja ja dippeja,mutta eihän niitä kehtaa syödä joka viikko. Ilman itsekuria varmaan söisin viikottain

Vierailija
16/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään syö sipsejä. Itsekurini ei riitä siihen, että söisin vain vähän kerralla. Ja jos syön paljon, en saa seuraavana yönä nukutuksi kun rintaan pistää.

Vierailija
17/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi oikein pieniä pusseja perunalastuja, ostaisin joskus. Ovat hyvä rapea lisä voileipien ja sämpylöiden väliin. Mutta kun ei ole, niin en varmaan joka vuosikaan syö juuri yhtään, ihan satsunnisesti, jos jossain tarjotaan niin muutaman.

Ainakin meidän citymarketissamme myydään 40 g pusseja, juuri ostin tällä viikolla, mutta valitettavasti maku on kehno. EIvät olleet mitään tunnettua merkkiä. Sipsien ollessa kyseessä pitää valita tunnettu merkki.

Vierailija
18/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän citymarketissamme myydään 40 g pusseja, juuri ostin tällä viikolla, mutta valitettavasti maku on kehno. EIvät olleet mitään tunnettua merkkiä. Sipsien ollessa kyseessä pitää valita tunnettu merkki.

Olin tulossa kertomaan samaa. Cittarissa on ainakin aiemmin ollut myynnissä myös ihan pieniä pusseja. Olisikohan ollut jossain oluthyllyn vieressä.

Vierailija
19/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit eivät ole niin hyviä. Harvemmin tulee syötyä. Suklaa on paljon herkullisempaa.

T. Lidl-mies.

Vierailija
20/22 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko menee n. 300 g pussi. Onneksi fyysinen työ kuluttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän