Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaisitko seksiä enää tällaisen heiton jälkeen?

Vierailija
13.03.2014 |

Sekä minä että kumppani olemme jo keski-ikäisiä, seksi ollut ihan hyvää. Miehellä on vatsaa, ja niin alkanut minullakin olla vähitellen. Mitään en ole miehen mahasta tms. koskaan sanonut, mutta viimeksi meni vähän yli: Mies aloitteli seksiä ns. takaapäin, ja ehdotin, että käännyn, kun tekee mieli lähikontaktia tänään. Mies vastasi että ei, kun tää on sun parempi puoli (siis selkäpuoli). Naurahdin että aika törkeesti sanottu, parempi puoli, ja mies korjasi että siis hyvä puoli!Öööö, vielä pahempi....

Minä mielessäni loukkaannuin, tapaapäin mentiin, mutta mun seksihalut loppui siihen. Emme asu yhdessä, ei ole huvittanut. Sanoin tästä miehelle myöhemmin, että pitäiskö varmaan alkaa laihduttaa, oli niin ikävä kommentti sulta, hän vaan naureskeli.

Jotenkin musta niin törkeää, ja tuntuu, että mies pitää mua niin itsenstäänselvyytenä, että saa sanoa mitä vain. Ihan sama vaikka olisi totta lihomisen takia, ei tuollaista sanota. Olen kuitenkin yhä hoikempi kuin mies, eikä musta kuulu sanoa tuollaista, saati sängyssä. Siellä etupuolella on paljon muutakin kuin maha, olen kokonaisvaltaisesti aika vihainen. Mitä mieltä, tyhmä mies vai tyhmä minä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhasta loukkaannuit!

-46v, jolla on jo mahaa, ja useimmiten tullaan takaapäin 

Vierailija
2/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tyhmä olet kun edes kysyt kumpi on tyhmä.

:---F

No mut mies tietenkin. Itse en ainakaan haluaisi olla kenenkään tyhjennyslaari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat loukkaantua. Ihminen ei vaan kestä kaikkea. Jokaisella on omat rajansa.

Vierailija
4/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ottanut ihan huumorilla tuon kommentin ja heittänyt takaisin jotain samantapaista. En tiedä oletko tyhmä mutta melkoinen tosikko taidat olla ;)

Vierailija
5/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea ottaa nyt kantaa asiaan. Pitäisi tietää enemmän millainen miehesi on, onko muutenkin törppö vai oliko tää ainut kommentti. Mutta tään tiedon valossa kuulostaa nyt siltä, että oot itse ahdistunut saamistasi kiloista ja otat siksi nuo miehen kommentit niin raskaasti. Tuo ensimmäinen kommentti menee nyt ajattelemattomuuden piikkiin, ja sitten toi sun kommentti asiasta myöhemmin kuulostaa enemmän leikinlaskulta. Vai sanoitko ihan että loukkaannuit aiheesta? Olisit sanonut suoraan että loukkaannuit, ja onko mies sitä mieltä että sun pitäis laihduttaa. Nyt kuulostaa siltä, ettei miehes oikein tiennyt mitä vastata kun ei tiennyt millä mielellä asiasta kysyt.

En halua nyt ilkeillä, mutta se että miehes ei kommentois sun mahaas ei poista sitä. Jos se sua itseäs häiritsee niin tee asialle jotain, itsesi takia. Miehetkin on kuitenkin visuaalisia olentoja, joten ei voi vaatia etteikö miehesikin saisi huomata sitä kasvanutta vatsaasi.

Ehdota vaikka että alatte yhdessä kohottaa kuntoanne? Ja loppuun kommentti mikä ei varmaan lohduta, mutta sanon silti. Ajattele että miehesi kuitenkin haluaa sinua yhä, täällä moni valittaa ettei mies halua enää ollenkaan seksiä.

Vierailija
6/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos hää tarkotti et tykkää sun perseestä eniten ja tahtoi sitä ihailla

Vierailija
7/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin olen sitten tosikko mutta olisin kyllä loukkaantunut tuollaisesta.

Vierailija
8/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvää, että jos selkäpuoli on hyvä, niin etupuoli, naama mukaanlukien on huono. Hyi kamala mikä kommentti, tuota olisi kiva miettiä aina nussiessa. Mies ei oikeasti ole pyytänyt anteeksi eikä mitään?

Vierailija
9/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies välttämättä tarkoittanut, että sinussa on mitään vikaa. Hän vain sattuu pitämään sun pyllysi katselusta ja nauttii ehkä enemmän seksistä siinä asennossa. Kyse siis tuntumasta. 

Vierailija
10/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, eiköhän se vaan tarkoittanut, että nauttii enemmän takaa päin panemisesta kuin lähetyssaarnaajasta? Perse himoittaa enemmän kuin tissit? Tuskin sitä mikään maha kiinnostaa.

Vierailija
11/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi valita sanansa huolellisemmin, varsinkin noin herkällä hetkellä. Ehkä olisi syytä pitää hieman etäisyyttä, ettei toinen pidä suhdetta niin itsestäänselvänä. Kyllä mieskin voisi panostaa parisuhteeseen ja olla huomaavainen kumppania kohtaan, myös puheissa.

Kyllä, minäkin pahottaisin mieleni tuollaisesta möläytyksestä. Aika tahditonta.

Vierailija
12/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin, ehkä hieman yllättynyt ystävättäreni kommentista, kun katselemassa jalkapalloa ja hän kertoi, että on ihanaa katsoa jalkapalloa kun voi nähdä niin monta nättiä peppua. Samoin hän on osoitellut joskus katsoessamme muodostelmaluitelua, että olipa n.n.Llä nätti pylly. Miten minun miehenä pitäisi vastata? Sanoakko, että odotatko, että minä arvoisin rintavarustuksen? Vai antaa oma arvio n.n. luistelijan ja/ tai jalkapalloilijan pepusta, vai toiminko silloin miehenä alentavasti ja esineellistävästi? Ja, eikö nainen toiminut edellä samalla tavalla. Ne  kerrat kun nainen on sanonut jotain kaunista takapäästäni olen tainnut ensi-sijassa vain vähän punastua, mutta en toistaiseksi loukkaantua. Seuraavalla kerralla täytynee harkita, että vihjaileeko nainen jotain, vai yrittääkö hän kenties loukata. Yhtä kaikki jokaisella meillä on omat fyysiset rajamme ja meillä on oikeus pitää niistä kiinni. Ja, jokaisen tulisi ymmärtää olla varovainen silloin, kun arvioi ja/ tai sanoo, jotain toisen ulkonäöstä.      

Vierailija
13/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonut, että niin tosiaan on sunkin parempi puoli, kun ei tarvii nähä millasta ryhävalasta painelee...

Ei mutta tosissaan, ehkä miehelle kannattaisi suoraan sanoa, että loukkaannuit kommentista ja keskustella asiasta. Aloitatte vaikka yhdessä kuntokuurin.

Vierailija
14/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kuntokuuria ehdottaneet, sanoin kyllä miehelle että mä jätän nyt ylimääräiset herkut pois, oli sen verran törkeesti sanottu se sun "hyvä puoli", etten varmaan harrasta seksiä ennen kuin olen laihtunut. Sille se vaan naureskeli, eikä ole palannut asiaan eikä pyytänyt anteeksi tai yrittänyt keventää sanomaansa tms. Häiritseehän se mahan alku muakin, mutta ei olisi häirinnyt näin ellei mies olisi antanut ymmärtää, ettei voi edestäpäin harrastaa seksiä. Kyse ei ollut vielä edes panemisesta tuossa vaiheessa..

Mulla ei ole tapana arvostella kumppanini tai kenenkään ulkonäköä, siksi en voi yhtään tajuta, miksi pitää heittää jotain tuollaista. On vitsailtu iästämme ja vaivoistamme ym. yhdessä, mutta nimenomaan jotain huomaavaisuutta ja yritystä voisi toivoa vaikka niin fyysisesti  täydellisiä ei enää ollakaan. ... Musta on myös eri asia sanoa,että sulla on hyvä perse, kuin sanoa käytännössä, etten halua nähdä sun toista puolta...

T:vihainen ap.

Vierailija
15/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi sanonut takaapäinasentoa pyytäessäsi, että etupuoli on parempi puolesi, olisitko ajatellut, että mies pitää pyllyäsi rumana ja liian isona?

10

Vierailija
16/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, koska mun molemmat puolet pitäisi olla yhtä hyviä, ei parempaa, eikä huonompaa. En mäkään jaottele miestä huonompiin ja parempiin osiin seksissä, että en halua katsoa sua alasti kuin tältä  alueelta, peitä muu.

ap

Vierailija
17/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) mies on peppumiehiä eikä tissimiehiä

b) olet ns. takapillu joten takaapäin sinun ottamine tuottaa enemmän nautintoa

Kummallakaan ei ole mitään tekemistä vatsasi kanssa, siksi mies naureskeleekin kun ei hahmota mikä yhteys noilla laihdutuspuheillasi on tuohon että on joko a) tai b) joka oli tarkoitettu kehuksi. Todellakin, miksi naisten pitää olettaa kaikkien kehujen olevan loukkauksia, kuten nro 16 (/10?) viittasikin. Välillä käy mielessä oivalluksen tapainen miksi suomimies ei puhu eikä pussaa (tosin yritän kovasti pitää yllä uskoa ihmisiin joten hylkään ajatuksen typeränä yleistämisenä).

Vierailija
18/18 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsetunto