Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kumppani on samaa ikää ja samaa viehätystasoa! Muu on fuskausta ja huijausta eikä pääty hyvin

Vierailija
15.11.2020 |

Huijaussuhteet eivät kestä ja niissä on aina huijauksen maku mukana. Viehättävämpi ja yleensä siis se nuorempi osapuoli tietää joka sekunti ettei ole ”oikeasti” tyypistä kiinnostunut. Fuskaus saadaan yleisimmin aikaan rahalla sekä silä että rumalle keski-ikäiselle ukolle tulee köyhästä maasta puolta nuorempi kauniimpi nainen. Ja syynä vain raha ja luvat päästä rikkaampaan maahan.

Kauneimmat suhteet ovat tasaisia eivät epäsuhtaparien fuskaamista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kumppani on se oikea jokaiselle

mies52v

Vierailija
2/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteiden yhteensopivuus on ratkaisevampaa. Mutta olen siinä samaa mieltä, että eniten yhteenkuuluvuutta on suunnilleen samanikäisten kanssa, +-5 vuotta jos aikuisista puhutaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille naiselle on useitakin komeita oikeita.

Sen kun valitsee.

Vierailija
4/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kauheaa katsoa tv sarjaa ”90 päivää morsiamena jne” niissä kaikissa RÄIKEÄSTI FUSKATAAN JUST RAHAN/ paremman elintason maan takia’!

Oikein pahaa tekee kun niiden suhteiden RUMEMPI epäviehättävämpi osapuoli Luulee että joku vuosisadan rakkaustarina alkaa eikä halua nähdä totuutta.

Vierailija
5/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa sinä ruma vanha ukko joka rahalla akkaa oot yrittänytö saada niin esitä köyhää. Sitten ota setelit ja mene kadunkulmaan ja sano jokaiselle ohimenevälle naiselle että otatko mielummin sata euroa vai seksiä kanssani ja lupaan ETTÄ YKSIKÄÄN EI HALUA SEKSIÄ KANSSASI. Että niin haluttava sinä olet :))))

Vierailija
6/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä elämäni ihanin parisuhde.

Itse olen 45-vuotias mies ja seurustelen ihanan 20-vuotiaan pojan kanssa.

Ihanaa herätä rakkaani vierestä ja saada pusu ennen töihin lähtöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän