Ennusta mulle! Milloin rakastun ja aloitan parisuhteen?
Keskity oikeasti hetkeksi ja kirjoita se vastaus, jonka mielesi sinulle antaa. Tulen myöhemmin kertomaan, jos joku osui oikeaan.
Kommentit (21)
Mähään keskityn. Itse ainakin ajattelen asian niiin että ominaisuuteni jotka nyt omaan niin fyysisesti kuiin henkisesti eiii yletä siiihen kilpasarjaan joka oliisi se minkä hyväksyisin.
Jos olet nainen, niin toukokuun puolenvälin paikkeilla voi tärpätä pysyvä suhde.
Jos mies, niin... Elokuun loppupuolella joku nainen voi hymyillä sinulle
Olet jo todennäköisesti ihastunut johonkuhun. Mutta todella aidosti rakastut vasta ensi vuoden puolella. Ja pysyvämmin naimisiin menet vasta kolmen vuoden kuluttua.
2022. Se mies, jonka luulit jääneen taakse tulee takaisin. Näen punaisen ulkoilupuvun, siniset silmät täynnä intohimoa, pitkät sotkuiset hiukset tummassa saunassa.
💁
E=mc2 kirjoitti:
Heti kun sä näät mut .tyttö😎
Ei voi erehtyä. Keltainen naama ja aurinkolasit.
Näen koivunlehtien puhkeavan.. parikin miestä piirittää mutta rakkautesi ei ole kumpikaan heistä. Mies on vaaleahiuksinen ja hymyilee lempeästi. Keväällä tapaatte.
Vierailija kirjoitti:
Näen koivunlehtien puhkeavan.. parikin miestä piirittää mutta rakkautesi ei ole kumpikaan heistä. Mies on vaaleahiuksinen ja hymyilee lempeästi. Keväällä tapaatte.
Jep, huhtikuun loppupuolella.
Mulle tuli jo heti tekstiäsi katsomalla mieleen, että olet nainen ja rakastuminen tapahtuu ennen ensi kesää, ei vielä keväällä muttei vasta kesälläkään. Joskus nämä vastaukset ovat suuntaa antavia, ole rehellinen itsellesi🙃
Kiitos vastauksista tähän asti. Niistä tulee hyvä mieli. Ne luovat mulle toivoa:) Kevät- ja kesäpainotteista näyttää olevan. Sehän olisi aivan ihanaa.
Ap
Sinulla on monta kumppania ja saat lapsenkin ennen kuin löydät oikean rakkauden
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on monta kumppania ja saat lapsenkin ennen kuin löydät oikean rakkauden
Lapsia en halua.
Ap
Joulun jälkeen jotain sutinaa, mutta ei vielä parisuhde.
Tähdet kertoivat että ensi helmikuussa tapaat sen oikean.
Ennen uutta vuotta