Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevat, eikö teitä nolota kun kaikki näkevät ja tietävät?

Vierailija
13.03.2014 |

Näin tänään siunatussa tilassa olevan naisen. Ensimmäinen ajatus, mikä tuli mieleen oli että tuota ämmää on pantu paljaalla mulkulla ihan hiljattain. Eikö se häiritse, kun ko. asia näkyy kaikille ohikulkijoille?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin oli esiteininä vaihe jolloin oli vaikeaa olla äitini lähellä - minähän olin tullut hänenestä! Samoin muut äidit ällöttivät. Toki nytkin tunnen pientä etovaa tunnetta kun asiaa tarpeeksi mietin, mutta kaikenkaikkiaanhan kyseessä on luonnollinen, kauniskin asia.

Vierailija
2/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:54"]Jos joku niin ajattelee, niin varmaan vain silkasta kateudesta. Ja ajatella nyt minua voi pitkään vedellä paljaalla ihan ilman pelkoa raskaudesta.

[/quote]

Missäs tavataan huora?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mikäli se raskausvatsa näkyy jo kaikille ihan selvästi, niin silloin se paljaalla mulkulla paneminen ei ole kyllä todellakaan tapahtunut aivan hiljattain vaan yli puoli vuotta sitten. Tosin, kaikkihan on suhteellista. Ap:n mielestä vissiin kerran vuodessakin on jo paljon :D:D:D

Vierailija
4/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. asia vaivaa kovasti erään tuttavan kohdalla joka tuossa hiljattain lisääntyi yh:ksi (ei miestä eikä seurustele). Mieli tekisi kysyä muttei ilkeä, onko vedelty satunnaisesti paljaalla (vahinko?) vai miten fiksulla ihmisellä noin päässyt käymään.

Vierailija
5/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 04:37"]

Ko. asia vaivaa kovasti erään tuttavan kohdalla joka tuossa hiljattain lisääntyi yh:ksi (ei miestä eikä seurustele). Mieli tekisi kysyä muttei ilkeä, onko vedelty satunnaisesti paljaalla (vahinko?) vai miten fiksulla ihmisellä noin päässyt käymään.

[/quote]

Entäpä, jos hän ihan tieten tahtoen halusi lapsen yksinään? Et ole sitä vaihtoehtoa tullut ajatelleeksi?

Vierailija
6/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin vähän laajemmin. Kuinka paljon koko maailmassa on harratettu seksiä,kun meitä ihmisiä on niin monta miljoonaa. Kaikki pantu paljaalla.

Vierailija
7/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ajateltavaa: Eikö sinua oikeasti ällötä kun sinut on puserrettu ulos limaisesta ja verisestä toosasta?!!1

Vierailija
8/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpeän sitten ku mahani alkaa näkyä. Ainkin teeskennellä humalaista ja pitää mukana kaljapulloa jotta kumpua luultaisiin alkon aiheuttamaksi.

Olen itse tarhassa töissä ja mua hävettää katsoa vanhempia silmiin kun tiedän että ne on olleet "silleen" myös koska jälkikasvua on ilmestynyt. Lapsiin en mielelläni koskisi kun tiedän että ovat tulleet äitinsä alapäästä, yäk! Onneksi olen päiväkodin johtaja ja saan tehdä pääasiallisesti hallinnollista työtä.

Vierailija
9/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan aina ohikulkeville raskaana oleville naisille isoon ääneen

"MÄÄPÄ TIIÄN MITÄ OOT SAANU ;)) "

Vierailija
10/68 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

,[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 01:00"]

Onhan se kieltämättä todella häpeällinen asia, että ihmiset saavat tietää minun maanneen oman avomieheni kanssa.

[/quote]

Eihän ihmiset tiedä kenen kanssa kukakin on maannut.

Vierailija
11/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
12/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tavallaan noloa, joo. Mutta minkäs teet, kun vahinko ehti jo tapahtua.

Vierailija
13/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olis nolompaa, jos kaikki tietäisivät, ettei ole koskaan saanut paljasta mulkkua?!

Vierailija
14/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä helvettiä?

Vierailija
15/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosituhannella elät?

Vierailija
16/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh. Enemmän mua häiritsisi jos musta näkisi jotenkin, etten ole koskaan munaa saanut.

Vierailija
17/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva sai alkunsa lapsettomuushoidoilla, joten ei todellakaan ole paljaalta vedelty. Mutta minkä mä ihmisten luuloille voin.

Vierailija
18/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, hävettää sikana...samoin kun kuljen vauvan kanssa... Sanonkin aina ettei se minun ole, en voi myöntää...

Vierailija
19/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmhh.. Jännä näkulma! Itse olen aina ajatellut että ne happaman näköisen akat, joista näkee kilometrin päähän etteivät ole aikoihin saaneet paljasta eivätkä peitettyä vehjettä, ovat paljon nolompia. 

Vierailija
20/68 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannan ylpeänä raskausmahaani, sisälläni kasvaa jotain arvokasta. Jotain mikä on saanut alkunsa mun ja mieheni rakkaudesta. Mikä muka olisi sen kauniimpaa ja luonnollisempaa maailmassa? Vaikka provohan tää tietty on taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan