Erikoisimmat pizzantäytteenne? Nyt saa olla luova
Pizzaan kuuluu mielestäni sitä, mitä siihen laittaa. Vaikka sitten laittais suklaata ja pekonia samaan ja jättäisi juuston ja tomaattikastikkeen pois, jos haluaa sanoa pizzaksi niin saa sanoa. Mitä erikoisuuksia teillä laitetaan?
Itse teininä tein sellaista, mihin tuli nakkia, sipulia, tuoretta tomaattia, juustoa ja tomaattimurskaa. Tämä kelpasi meidän todella nirsolle isällekin.
Kommentit (35)
Surströmming, mämmi ja mandariini.
Mä olen se, joka jättää juuston pois kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Söin kerran pitsaa jossa oli täytteenä gorgonzolajuustoa ja päärynää, olin alkuun vähän skeptinen mutta pitsa olikin ihan hullun hyvää!
Miten se on mahdollista? 🍐🧀🧈🍕
Vierailija kirjoitti:
Söin kerran pitsaa jossa oli täytteenä gorgonzolajuustoa ja päärynää, olin alkuun vähän skeptinen mutta pitsa olikin ihan hullun hyvää!
Mä en usko, en ennenkuin olen maistanut. Eli luultavasti en koskaan.
Homejuusto, vuohenjuusto, kirsikkatomaatit ja reilusti valkosipulia.
Vierailija kirjoitti:
Savustettu ja siivutettu lerssi.
Voithan tuota kokeilla. Eläinkaupoista saa koirille tarkoitettuja sonninsuteja. Liota vedessä niin varmaankin pehmenee niin että voit siivuttaa pitsapohjan päälle. Bon Appétit
Sammakonkutu, etana, homejuusto pitsa
Vierailija kirjoitti:
Sammakonkutu, etana, homejuusto pitsa
Sammakonkutua en ole kokeillut mutta homejuustoa kyllä ja etanoitakin Tampereen Napolissa. Oli oikein hyvää.
Tapoin kerran irtokissan ja laitoin sen lihaa pitsaan.
vuohenjuustoa, sillä tulee parasta
Ravintolassa oli pitsaa jossa oli mansikkaa parsaa kuusenkerkkiä ja ruskistettua voita oli hyvää
Punajuuri - peltola blue tai vuohenjuusto