Erotatko sinkut varatuista jo ulkonäöstä
Kommentit (27)
Kauan sinkkuna olleet naiset tunnistaa jo kirjoitustyylistä. Kukaan ei kelpaa ja kaikille vittuillaan. Ylimielinen, katkera asenne. Ymmärrän kyllä
rupsahtaminen toden totta. suhteessa olevilla on muutakin tekemistä kuin käydä salilla ja lenkillä koko ajan. lisäksi pitkässä suhteessa uskaltaa herkutella toisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 18:08"]
Itse olen miessinkku. Naisia en erota, mutta sinkkumiehet pukeentuvat yleensä "spurgummin" (rennommin), kun ei ole ketään "käskemässä", mitä laittaa päälle.
[/quote]
Olen nainen ja huomannut myös, että etenkin pitkässä parisuhteessa olevat miehet ovat kiinnittäneet enemmän huomiota pukeutumiseensa ja muuhun ulkonäköön. Sen huomaa, että on ollut nainen vierellä.
[/quote]
Tämä on ihan totta, itse olen seurustellut mieheni kanssa useita vuosia niin olen ostanut miehelleni lähes puolet hänen vaatteistaan tai melkein loput puolet ollut makutuomarina mikä hänelle sopii
[/quote]
Teidän tapauksessa ei kuitenkaan kuulosta siltä, että mies itse kiinnittäisi enemmän huomiota pukeutumiseensa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:50"]
Itse olen miessinkku. Naisia en erota, mutta sinkkumiehet pukeentuvat yleensä "spurgummin" (rennommin), kun ei ole ketään "käskemässä", mitä laittaa päälle.
[/quote]
Olen nainen ja huomannut myös, että etenkin pitkässä parisuhteessa olevat miehet ovat kiinnittäneet enemmän huomiota pukeutumiseensa ja muuhun ulkonäköön. Sen huomaa, että on ollut nainen vierellä.
[/quote]
Tämä on ihan totta, itse olen seurustellut mieheni kanssa useita vuosia niin olen ostanut miehelleni lähes puolet hänen vaatteistaan tai melkein loput puolet ollut makutuomarina mikä hänelle sopii
[/quote]
Teidän tapauksessa ei kuitenkaan kuulosta siltä, että mies itse kiinnittäisi enemmän huomiota pukeutumiseensa.
[/quote]
Niin, se on sellainen "naisen kosketus" pukeutumiseen liittyen puuttuu sinkkumiehiltä. saman huomaa, kun menee sinkkumiehen asuntoon, puuttuu se "naisen kosketus". monista sinkkumiesten kämpistä voi sanoa, että kukaan nainen ei sellaisessa asuisi, sisustustyyliä ei ole ollenkaan.sama pätee pukeutumiseen, kukaan itse siisti nainen ei katselisi huonosti pukeutuvaa miestä.
Itse olen miessinkku. Naisia en erota, mutta sinkkumiehet pukeentuvat yleensä "spurgummin" (rennommin), kun ei ole ketään "käskemässä", mitä laittaa päälle. Toisaalta taas ovat yleensä paremmassa fyysisessä kunnossa, kun ei ole "varaa" rupsahtaa.
Sitten on tietysti ne tapaukset, mistä vain näkee kilometrin, että eivät seurustele.
[/quote]
Olen eri mieltä. Yleensähän se menee niin, että nainen lihoo suhteessa ja mies sinkkuna. Sinkkutytöt käyvät salilla ja sinkkumiehet ryystävät kaljaa kuppiloissa.
Ei sitä erota. Mulle on useasti sanottu, etten näytä yksinhuoltajalta. Miltä pitäisi näyttää?
Nuorekkaan oloiset, hyvännäköisetkin naiset ovat yllättävän usein - vapaaehtoisesti - sinkkuja.