Mitä teit tänään ruoaksi perheellesi?
Kommentit (56)
Tilasin pizzaa. Onko se nyt siis itse tekemistä vai eines?
En vielä mitään, me syödään seitsemän maissa. Tänään on vasikanleikkeitä ja uunikasviksia. Ei ole koskaan einesruokaa.
En mitään. Itse söin lounaan ravintolassa. Lapselle kiinalaisateria kaupan pakastimesta. Huono äiti olen.
Tein spaghettia ja jauhelihakastiketta. Lisäksi leivoin leivän ja keitin mehua marja-aronioista. Survoin vielä käytetyt marjat, lisäsin sokeria, kiehautin ja sain kivan marjasoseen rahkan kanssa ilta- tai aamupalaksi.
Makaroonilaatikkoa ja sekasalaattia.
Kyljyksiä ja keitinperunoita. Punaista lihaa. Soosoo.
Kanaa tomaatti-inkiväärikastikkeessa, basmatiriisiä ja salaattia. Kivittäkää tämän suunnattoman epäterveellisyyden vuoksi mutta ainakin kaikki söivät ja tulivat kylläisiksi. Hedelmiä jälkkäriksi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:25"]
Makaroonia ja kalapuikkoja
[/quote]
Pakko sanoa että on aika erikoinen makuyhdistelmä!
mä just rupesin laittaa ruokaa eli uunilohta ja perunamuusia ja jotain kasviksia.
Hernekeittoa meilläkin, itse tein. Kersat ei suostu purkkikeittoa syömään. Palvikinkun sijaan keitossa oli sika-nautajauhelihaa, ihan hyvää tuli siitäkin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:25"]
Makaroonia ja kalapuikkoja
[/quote]
Pakko sanoa että on aika erikoinen makuyhdistelmä!
[/quote]
Mikä tuossa on erikoista? Kaksi maailman tavallisinta ruokaa.
Ehkä teen tuossa kohta perunoita, kylmäsavulohta ja jugurttikastiketta. Tai sitten syödään vain leipää.
Tein itse pizzat molemmille. Taikinaa en kyllä itse tehnyt ja kastikkeetkin olivat valmiit. Olen töissä pizzeriassa.
Jauhelihapötkylöitä (ihan ite tein), itse tehtyjä hot - dog -sämpylöitä (pakkasesta otin) ja salaattia ja salaatinkastiketta (kaupan hyllyltä)
Kanawokkia. Itse kasvatetuista kanoista ja vihanneksista. Maissit jäivät aika pieniksi näin talvisaikaan.
Jättikatkarapu pastaa ja fenkolisalaattia. Tuoreista aineksista tein kastikkeen, en pyytänyt tai kuorinut rapuja itse, ja pastan ostin valmiina.
Hernekeittoa. Tein itse, paitsi palvilihan palvasi joku muu.