Miksi Teuvo Hakkarainen lähetteli kikkelikuvia yh-äipälle?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:03"]
Tuo kikkelikuvan saaja on ollut Tuksun tanssiryhmässä. Mistäköhän on oppinsa ammentanut :D
[/quote]
Tuksu ei saanut kikkelikuvaa! Tää pisti paremmaksi :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:53"]
Siksi, kun hän on vähälahjainen tomppeli, jolla on taipumusta kännissä sekoilemiseen. Kaltaisiaan on paljon, mutta onneksi vain aniharva heistä päätyy merkittävään asemaan yhteiskunnassa.
[/quote]
Sinun idolisi Arhinmäki oli Sotsissa kännissä työmatkalla ja sammui kuin olympiatuli. Lisäksi matkatavarat jäi krapulasekoilun takia Venäjälle.
[/quote]
Kas, palstapersu!
[/quote]
Niinpä
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 15:56"]
[/quote]
Mieluummin kysyisin että miksi yh-äippä ryntäsi kertomaan kuvista medialle?
Pitää peliä poliitikon kanssa ja sitten julkisuushakuisesti levittelee jutut juorulehdille, tuleeko mieleen ketään muuta?
En ole persu mutta sympatiat on Teuvon puolella. Tuskinpa se niitä olisi lähetellyt jos ei olisi juttua naisen kanssa. Ja sitten muija juoruaa tuosta kaikille, mautonta.
Loppujen lopuksi, mitä tuolla väliä?
KAIKILLA MEIHILLÄ SEMMONEN ON!
Ihan luonnollinen osa miestä, lähetetäänhän julkisessa mediassa naamankin kuvia. Mitä sitten! Samanlainen osa ihmistä se mulkkukin on kun naama, alempana vaan kehoa
Hakkarainen vain pisti paremmaksi Kanervan touhut.
Ehkä lyöneet vetoa siitä että et uskalla. Minä sentään olen lähettänyt seksiviestejä. Hakkarainen miehekkäästi, että ne ovat pelkkää lavertelua, minä lähetän kaluni ja lyön pohjat.
Hän lähetti ne siksi koska on alkoholisoitunut ressukka! Ja alhaisella tasolla on älyllisesti, kuten kai useimmat persuista ovat!
Ja miksikö nainen möis tiedon lehdelle. Koska halusi rahaa ja on ilmeisesti alhaisella tasolla on älyllisesti.
Hakkarainen voitti vedon Kanervan kanssa ja nyt iloitsee voitostaan sekä kuittailee Kanervalle että sinä se van eroat joidenkin viattomien tekstiviestie vuoksi ja minä lähetän sentään kunnon kuvia naisille.
Kanervaa tietenkin ottaa hattuun kun meni naistenmiehen maine eikä tekstiviesteillä pysty sävyttämään. Eikä ne kikkelikuvatkaan sävyttäisi kun Teuvo jo tehnyt sen. Hän ei ole enää läheskään pervoin.
Tuo kikkelikuvan saaja on ollut Tuksun tanssiryhmässä. Mistäköhän on oppinsa ammentanut :D
Olikohan sillä iso vai pieni? Kertoiko?
Voiko olla enemmän wt ? Jos, niin mitä puuttuu.
Teuvolta puuttuu tatskat ja muijalta ylipaino ;D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:53"]
Siksi, kun hän on vähälahjainen tomppeli, jolla on taipumusta kännissä sekoilemiseen. Kaltaisiaan on paljon, mutta onneksi vain aniharva heistä päätyy merkittävään asemaan yhteiskunnassa.
[/quote]
Sinun idolisi Arhinmäki oli Sotsissa kännissä työmatkalla ja sammui kuin olympiatuli. Lisäksi matkatavarat jäi krapulasekoilun takia Venäjälle.
[/quote]Näin on käynyt tuhansille päättäjille ihan presidenttitasollakin. Kikkelikuvien lähettäjiä on harvemmin julkisuudessa. Eli kumpi on ns. normaalimpaa ihmisten mielestä? Ottamatta kantaa itse tekoihin.